SKRIK DIG HES PÅ INTERNATIONELLA CAPS LOCK-DAGEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChaosClocker:

JAG SER INTE CAPS LOCK SOM ATT SKRIKA, MER FÖR ATT SYNAS BÄTTRE.
SPECIELLT I SPEL DÄR DET HÄNDER MYCKET KAN DET VA SVÅRT O SEE LITEN TEXT PLOPPA UP.

@ChaosClocker

JA JAG HÅLLER MED

eLLER SÅ KAN DET BLI SÅ HÄR!

Permalänk
Medlem

LOVE IT! ÄNTLIGEN! TA MIG FAN DET BÄSTA SOM FINNS!!!!!!

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Avstängd

löjligt
(disobey - it's the law)

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

ANNIE VARFÖR HAR DU STÄLLT GRANEN PÅ TOAN!?

DEN BAJJAJ!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Wolfkin:

jag är lite rebel så jag vägrar använda stora bokstäver idag

<Uppladdad bildlänk>

Skrivet av str8forthakill:

jag protesterar

Skrivet av Wolfkin:

computer says no

SKÄRPNING!

Skrivet av Fenrisulvfan:

JA, DET VAR PRECIS DET JAG VILLE ÅTGÄRDA, MEN SKITEN ÄR FORTFARANDE KVAR. KANSKE ÄR DET NÅNTING MED INSTICKSMODULEN TAB SESSION MANAGER SOM BRÅKAR.

Edit:
https://i.imgur.com/AontGnn.jpg
Många dubbelnegationer där iofs.

Edit2:
GÄSS FICK BORT SKITEN!
GICK IN OCH FLYTTADE TILLBAKS DEN TILL HÖGER OM FLIKARNA (I ANPASSA VERKTYGSFÄLT) OCH SPARADE, DÅ FÖRSVANN DEN.

VARFÖR EN RAD SMÅ BOKSTÄVER? SKÄRPNING, DU VAR JU DUKTIG I ÖVRIGT!

Skrivet av Ozzed:

mEN FÖR HELVETE! dET ÄR VÄL ÄNDÅ INTERNATIONELLA CAPS LOCK DAGEN OCH INTE "gLÖM STOR BOKSTAV I BÖRJAN AV MENINGEN-DAGEN." nU FÅR NI FAN SKÄRPA ER. dET BLIR SÅ JOBBIGT ATT LÄSA NÄR FOLK FÖRSUMMAR GRUNDLÄGGANDE SKRIVREGLER.

NEJ, BARA NEJ, FEL TRÅD. AVGÅ.

Skrivet av Alphahanne:

jag kan inte, är fortfarande så jäkla hes efter kryssningen

DU ÄR DEN ENDA MED RIMLIG URSÄKT.

Skrivet av PlogarN97:

Nja, du dubbelklickar på shift för att få capslock på en iphone

Skrivet av PlogarN97:

Det är väl exakt det som är syftet med att skrika.

Att ”synas”/höras bättre än det vanliga talet

JAG HÖR DIG INTE!

Skrivet av KroesusSork:

Fullständigt absurt att ingen noterade att artiklen publicerades 13:37... dags för LEET-DANSEN!

https://streamable.com/0nh4v0

DET VAR PÅ INTET SÄTT PLANERAT.

Skrivet av Oneone:

😂😂😂 VIlKEN TROLL TRÅD

KALLADE DU MIG PRECIS FÖR TROLL?

Skrivet av Kaleid:

löjligt
(disobey - it's the law)

DET ÄR BARA EN SAK SOM ÄR LÖJLIGT HÄR OCH DET ÄR DU!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

HAHAH OSÅ POSTA NI KLOCKAN 13:37 DÅRAR! <3

Kärlek <3
Visa signatur

Black smoke doesnt mean engines broke #diesel

Permalänk
Medlem

LOUD NOISES. ÄLSKART. DAX FÖR EN CAPS LOCK VECKA.

Visa signatur

Kids, always eat your vegetables and ALWAYS check run as administrator.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator: Ghost S1 * Corsair SF600 * Intel Core i5 7600K * Cryorig C7 * ASRock Fatal1ty Z270 Gaming * Kingston HyperX Predator DDR4 32GB * PowerColor Red Dragon Radeon™ RX 5700 XT * Samsung 960 EVO 500GB * HGST Travelstar 7K1000 1TB
Skärm: HP Pavilion 27 Quantum Dot
Ljud: Pro-ject Pre Box S2 Digital

Permalänk
Medlem

RIKTIGT ROLIG DAG ATT FIRA MED ALLA NU IRRITERADE KOMPISARNOCH FAMILJ!

Skrivet av Alling:

HAHAHA, EN GYLLENE REFERENS TILL SVUNNA TIDER DÄR DU! #ROSMT

HAHA, BÄSTA SOM FINNS PÅ YOUTUBE, UTAN TVEKAN!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jaha, då var dagen över

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

rIKTIGA caps lock DAGEN BORDE VARA SÅHÄR. mAN SKITER I ATT KOLLA HUR TEXTEN SER UT INNAN MAN SKRIVIT KLART. bLIR jävligt FÖRBANNAD OCH SKICKAR ÄNDÅ...

Visa signatur

⚙️ Asus ROG Strix Maximus 13 Hero; Core i9, (11900K); ASUS ROG Ryujin 360mm; RTX 3090 ROG Strix; G.Skill Trident Z Royal DDR4-4600 CL20 DC - 64GB ; Samsung 980 Pro 2TB M.2; PSU: ASUS ROG Thor 1200W. CASE: ASUS ROG Strix Helios GX601. 🖥️Asus ROG PG279Q 2560x1440 🖥️, 🖥️🖥️HTC Vive Cosmos Elite, Vive Wireless. ⌨️Steelseries Apex Pro 🖱️Steelseries Rival 600

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Jacob:

Jaha, då var dagen över

Internationella moldagen har liksom inte riktigt samma volym.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Daemon:

Internationella moldagen har liksom inte riktigt samma volym.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som...

Mappar om caps-lock till något annat? Jag har bra Skift utan lock på min tangent då det är den mest frustrerande tangenten att råkas trycka fel på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cheesen:

Mappar om caps-lock till något annat? Jag har bra Skift utan lock på min tangent då det är den mest frustrerande tangenten att råkas trycka fel på.

Hos mig är Capslock samma sak som Win+v Autohotkey is my friend.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Nja, du dubbelklickar på shift för att få capslock på en iphone

Ahaa, dubbelklickade nog för långsamt eftersom jag inte lyckades igår men lyckas idag. Bra tips

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Medlem

Jag röstade på" INGET ALTERNATIV PASSAR MEN JAG VILL VARA DEL I STATISTIKEN ISTÄLLET FÖR ATT "AVSTÅ RÖST" ".
Eftersom jag saknade alternativet "GÖR ANVÄNDANDET AV CAPS LOCK TILL EN KRIMINELL HANDLING MED MINIMUMSTRAFFET 30 PISKRAPP IKLÄDD HÖRLURAR SOM BLASTAR GYLLENE TIDER PÅ SKADLIG LJUDNIVÅ SAMTIDIGT SOM EN MEDELSTOR MAN SMÖRJER ENS BAKDEL MED ÄTTIKSPRIT OCH KLÄMMER PÅ VALFRI TÅ MED EN BAHCO BOCKAD SPETSTÅNG MODELLNUMMER 2477G-200 INKÖPT PÅ JULA FÖR 249:- MED SKATTEBETALARNAS PENGAR"

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av backfeed:

MEN VAFAN DIN ATTAN, DET VAR JU PRECIS VAD JAG SKULLE SKRIVA, VAD SKA JAG NU HITTA PÅ?

AVSKYR CAPSLOCK OCH HAR I PRAKTIKEN STÄNGT AV DEN MED AUTOHOTKEY (SÅ JAG MÅSTE TRYCKA CTRL + CAPSLOCK FÖR ATT TOGGLA), MEN LITE KUL ÄR JU DET HÄR ÄNDÅ.

SÅ GÅR DET OM MAN LIGGER PÅ LATSIDAN, SORRY NOT SORRY

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻