Permalänk

Intel A750 8GB Limited Edition

Vann detta grafikkort under vintern förra året genom en officiell Intel-tävling (se här för info). Efter 10 månader har de äntligen lyckats få iväg vinsterna men mitt behov är borta, kanske kan någon annan få nytta av det?

Kortet är nyanlänt (måndag 21/11) och har inte använts, har bara packat upp det ur lådan för bilder.

Då det är en vinst så finns det inget kvitto. På Intels officiella discord har de hänvisat till denna sida gällande garanti-frågor. De nämner att de kommer att vara behjälpliga vid eventuella problem.

Öppen för budgivning. Nypris är i skrivande stund på 4299 kr.

Kan fraktas eller hämtas centralt i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Med den snitsiga förpackningen, förbaskat sugen. Det här behöver jag ta mig en allvarlig funderare över.
Kan du uppskatta hur länge du tänker ha budgivning öppen?

Permalänk
Skrivet av Falistar:

Med den snitsiga förpackningen, förbaskat sugen. Det här behöver jag ta mig en allvarlig funderare över.
Kan du uppskatta hur länge du tänker ha budgivning öppen?

Ja, insidan av kartongen är riktigt fin! Utifrån ser den dock ut som en helt vanlig kartong.

Beror lite på budgivningar och intresse men innan veckans slut är planen.

Permalänk
Medlem

Är på jakt efter en gpu till sonen och hade avfärdat Intels utifrån skakiga drivrutiner (och därigenom behöva supporta en skrikande tonåring), men jag skulle kunna ge 2000 + frakt för att starta budgivningen?

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 600 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 700 kr + frakt
Permalänk
Skrivet av blackcoffee:

2 700 kr + frakt

Tack!

Jag tänker att jag avslutar budgivningen ikväll klockan 20:00 så kan den komma iväg redan under fredagen.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 850 kr Nytt bud + frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 900 kr + frakt
Permalänk
Skrivet av KortIek:

2 850 kr Nytt bud + frakt

Såld!