Minisforums nya eGPU-docka har både Thunderbolt 5 och Oculink

Permalänk
Melding Plague

Minisforums nya eGPU-docka har både Thunderbolt 5 och Oculink

Anslut snabba stationära grafikkort till en mini-PC eller bärbar dator.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Underbart...❤️ Jag pluggar just nu. Tight ekonomi. Mrn innan jag började plugga 📚 köpte jag en mini dator från Ali Express. Så detta kommer jag att testa. OM den här en rimlig prislapp...jag kör med VM också (för att skydda skolarbetena) så detta är mycket välkommet.

Wohoo...😃

Visa signatur

Att jaga Krokodil 🐊 med en känd profil gör att internetfakturan blir betald med Stil. 🏖

En dammsugare som Suger och inte är Sugen betyder bara att det är ett dåligt märke utan drag i - Ett felaktigt köp...😃

Mikunino. 😊

Permalänk
Medlem

Jag som har min Minisforum UM760 slim för att streama från gamingriggen till TVn Fungerar helt sinnessjukt bra.

Kan någon som går igång på denna nyheten förklara för mig vilka usecase som detta är bra för? Jag fattar grejen att kunna docka in sin laptop i "game mode" eller när man behöver bättre gpu av andra anledningar - men just mini-PC?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guestah:

Jag som har min Minisforum UM760 slim för att streama från gamingriggen till TVn Fungerar helt sinnessjukt bra.

Kan någon som går igång på denna nyheten förklara för mig vilka usecase som detta är bra för? Jag fattar grejen att kunna docka in sin laptop i "game mode" eller när man behöver bättre gpu av andra anledningar - men just mini-PC?