Permalänk

Chassi och/med fläktar

Hej, nu behöver jag lite hjälp, ska ha ett chassi (ATX) med rätt så bra luftflöde, RGB spelar ingen roll men vill a ett så bra luftflöde så det fungerar riktigt bra! Behöver hjälp har tittat på flertal! Budgeten ligger på absolut max 1000kr vet att det inte är så jätte mycket. Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av HamTheHammer:

Hej, nu behöver jag lite hjälp, ska ha ett chassi (ATX) med rätt så bra luftflöde, RGB spelar ingen roll men vill a ett så bra luftflöde så det fungerar riktigt bra! Behöver hjälp har tittat på flertal! Budgeten ligger på absolut max 1000kr vet att det inte är så jätte mycket. Mvh

Söker du ett chassi redan fullt med fläktar eller har du liggandes?

Jag har detta chassi till sambons dator med 3 st fläktar fram och 1 bak.
Är ganska bra blåst i det.
Chassi

Långt från snyggt men fyller funktionen

Permalänk
Skrivet av mattera:

Söker du ett chassi redan fullt med fläktar eller har du liggandes?

Jag har detta chassi till sambons dator med 3 st fläktar fram och 1 bak.
Är ganska bra blåst i det.
Chassi

Långt från snyggt men fyller funktionen

Bryr mig inte om utseendet så det spelar ingen roll tyckte det såg rätt så cleant ut helt ärligt, men fläktar... Vad ska man köra på för fläktar? Helst 4 eller fler pack, rgb spelar ingen roll heller!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HamTheHammer:

Bryr mig inte om utseendet så det spelar ingen roll tyckte det såg rätt så cleant ut helt ärligt, men fläktar... Vad ska man köra på för fläktar? Helst 4 eller fler pack, rgb spelar ingen roll heller!

Jag köpte detta fläktpaket och satte i.

Är inte knäpptyst men det är helt klart värt pengarna.

Permalänk
Medlem

Detta kanske kan vara något?

Kolink Observatory Lite Mesh

Mesh-panel och 4 medföljande fläktar.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2