Permalänk

Blandat Corsair

Hej, säljer av lite prylar som inte kommer att användas.

1st 3 pack med vita SP120 RGB Elite fläktar.

En commander core xt

4st äldre SP120 fläktar utan ljus, fläktar på bra och är galet tysta.

1st äldre version av H100i. Ej lämpad för nutida processorer. Sitter AM4 socket på.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, 32gb Corsair Vengeance PRO, Powercolor Radeon RX7800XT Red Devil Limited Edition.

Permalänk
Medlem

Bjuder 400:- + frakt för RGB-fläktarna

Permalänk
Medlem

150kr + frakt för commander pro

Permalänk
Medlem

150 hämtar commander pro

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Skrivet av edve2005:

150kr + frakt för commander pro

Skrivet av BoilInBagRis:

150 hämtar commander pro

Rättelse, det är en commander core xt, därav mitt frågetecken i annonsen. Skall ändra.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, 32gb Corsair Vengeance PRO, Powercolor Radeon RX7800XT Red Devil Limited Edition.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr Commander + upphämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

250 hämtar commander core

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fedge:

Bjuder 400:- + frakt för RGB-fläktarna

Visst behöver jag inte commander core för att styra LED-belysningen på fläktarna via iCUE?

Mvh,
Philip

Permalänk
Skrivet av Fedge:

Visst behöver jag inte commander core för att styra LED-belysningen på fläktarna via iCUE?

Mvh,
Philip

Som jag förstått det så behöver man nog allt. I paketet med fläktarna så ingår det en rgb hub iaf, men jag tror man kan skippa hubben som ingår i fläktpaketet om man använder sig av Core xt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr Commander
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fraggle1988:

Som jag förstått det så behöver man nog allt. I paketet med fläktarna så ingår det en rgb hub iaf, men jag tror man kan skippa hubben som ingår i fläktpaketet om man använder sig av Core xt.

Okej, men då budar jag 600:- för 3x RGB-fläktar och Commander i paket.

Permalänk

Fortsätter budgivningen till söndag, alternativt om ingen vill köpa allt för 700kr och hämta på plats.

Mvh

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag kan hämta allt för 600:- på plats men blir inte förbränd på söndag då

Permalänk
Skrivet av Fedge:

Du leder än sålänge då!

Visa signatur

Permalänk

Finns också 2st Inet tysta fläktar 120mm

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Fedge:

Var du intresserad av prylarna? 👍

Visa signatur

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur