Intel's Taped & Glued Arc A770 GPU: Tear-Down & Disassembly of Limited Edition Card

Permalänk
Medlem

Intel's Taped & Glued Arc A770 GPU: Tear-Down & Disassembly of Limited Edition Card

Ja vad säger ni, gillar ni designen?

Skitbra design. Det är inga skruvar i fläktbladen eller kablarna 😂

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

https://www.youtube.com/watch?v=N371iMe_nfA

Ja vad säger ni, gillar ni designen?

Skitbra design. Det är inga skruvar i fläktbladen eller kablarna 😂

Ja! Tänker då inte skruva i mitt grafikort. Bra att det finns både 50+ skruvar och lim. Förhoppningsvis håller det ihop. Ett stort plus är den fina belysningen som finns i kortet🤣. Nvidia som skickar ut toppkort med 8gb 2023, pinsamt. Man får hoppas att Intel ger kortet support och rutiner under några år. Men alldeles för intresant för att inte köpa. Mitt Intel arc a770 kommer om två dagar, då blir det att testa.👍

Visa signatur

Macbook Air 2021 (Standard)-Airpods and Xiomi Airdots-Iphone SE 2020-Skärm på gång!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

https://www.youtube.com/watch?v=N371iMe_nfA

Ja vad säger ni, gillar ni designen?

Skitbra design. Det är inga skruvar i fläktbladen eller kablarna 😂

Ja! Tänker då inte skruva i mitt grafikort. Bra att det finns både 50+ skruvar och lim. Förhoppningsvis håller det ihop. Ett stort plus är den fina belysningen som finns i kortet🤣. Nvidia som skickar ut toppkort med 8gb 2023, pinsamt. Man får hoppas att Intel ger kortet support och rutiner under några år. Men alldeles för intresant för att inte köpa. Mitt Intel arc a770 kommer om två dagar, då blir det att testa.👍

Visa signatur

Macbook Air 2021 (Standard)-Airpods and Xiomi Airdots-Iphone SE 2020-Skärm på gång!