Playstation 3 Fat (ej PS2 bakåt kompatibel)

Permalänk
Medlem

Playstation 3 Fat (ej PS2 bakåt kompatibel)

Säljer en knappt använd Playstation 3 Konsol med en spelkontroll och en fjärrkontroll.

Inhandlades till morsan för att hon skulle ha en Bluray spelare, blev nog inte mer än ett par bluray filmer som spelades på den här konsolen, annars har den använts lite lätt som Spotify och Netflix maskin.

Jag har nu lånat den och spelat igenom The Last of Us, but that's it.
Jag switchade ut 40GB hårddisken mot en 80GB Intel SSD.

Den kommer endast stå och samla damm här, så känns bäst att den hamnar hos någon som har någon nytta av den.

Säljer den billigt eller högsta bud.
Om den ska skickas tillkommer såklart frakt och paketering.
Annars finns jag i Sthlms innerstad för upphämtning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Gaming: Playstation 5 | Server: FreeBSD | Core i5-3570k | Fractal Design Define C | Corsair 16GB RAM | HTPC: RPi5 | LibreElec | Chromecast | Laptop: MacBook Air M1 2020 | Phone: iPhone 13 Mini | AP: Ubiquity Unifi | Router: Vanilla FreeBSD + Packet Filter FW

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 100 kr och hämtar :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

200 och hämtar

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Va kul att det fanns Swelockare som var intresserade :).

Blev lite orolig att man skulle behöva lämna ifrån sig hårdvara utanför familjen (blocket/tradera/ebay).

Jag låter budgivningen rulla på som längst till slutet av veckan, känns dumt att låta den damma här hemma längre än så :P.

Visa signatur

Gaming: Playstation 5 | Server: FreeBSD | Core i5-3570k | Fractal Design Define C | Corsair 16GB RAM | HTPC: RPi5 | LibreElec | Chromecast | Laptop: MacBook Air M1 2020 | Phone: iPhone 13 Mini | AP: Ubiquity Unifi | Router: Vanilla FreeBSD + Packet Filter FW

Permalänk
Nytt bud: 210 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 250 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 260 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Avslutar budandet vid 12:00 imorgon söndag, så kan vinnaren hämta upp den under eftermiddagen/kvällen efter eller så får jag glida till posten o kirra med emballage.

Visa signatur

Gaming: Playstation 5 | Server: FreeBSD | Core i5-3570k | Fractal Design Define C | Corsair 16GB RAM | HTPC: RPi5 | LibreElec | Chromecast | Laptop: MacBook Air M1 2020 | Phone: iPhone 13 Mini | AP: Ubiquity Unifi | Router: Vanilla FreeBSD + Packet Filter FW

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Gaming: Playstation 5 | Server: FreeBSD | Core i5-3570k | Fractal Design Define C | Corsair 16GB RAM | HTPC: RPi5 | LibreElec | Chromecast | Laptop: MacBook Air M1 2020 | Phone: iPhone 13 Mini | AP: Ubiquity Unifi | Router: Vanilla FreeBSD + Packet Filter FW