Råd för förstagångsköp runt 20K

Permalänk
Medlem

Råd för förstagångsköp runt 20K

Kan verkligen ingenting om detta men hoppas på bra råd av er coola katter. Jag har ledsnat på det bärbara och börjat leka runt på datorbyggaren hos Inet.

Jag skulle vilja ha tips på paket med "all inc" dvs inklusive skärm, mus och tangentbord. Mitt krav är att jag ska kunna spela Warzone utan att det ser ut som jag sitter och spelar från Mogadishu. Andra spel jag kommer spela på datorn är NHL samt en del CS.

Som sagt så kan jag absolut inget om datorer och önskar därför allt från Inet. Jag har inget intresse av en supergrej i datorn som ändå inte kommer tillrätta med de andra delarna om ni förstår vad jag menar.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Potatis + überskärm, eller tvärt om?

Eller spelar du all-in på mellanmjölk?

Permalänk
Medlem

här har du vad jag skulle göra. Detta är ett bra 1440p bygge. Jag har alla saker i själva datorn från inet. Men inte typ skärm tangentbord och mus. Så du vet kan du få gamska mycket bättre prestanda om du bygger den själv.

Om du bor nära borås så kan jag bygga datorn. Men rekomenderar att du bygger den själv. Det är enklare än du kan tro.

Om du vill ha förklaring på alla dellar eller har några frågor är det bara att säga till.

Visa signatur

Tiktok/youtuber under namnet Daytone. Fixar också informationen på komponentkoll.se