Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Arnzeal:

Jag är nog relativt övertygad om att någon del är defekt. Har vänt upp och ner på alla delar och dubbelkollat allt i burken på nytt, kopplat ur allt som ej är nödvändigt men gör ingen skillnad. Prövat det mesta kombinationer jag kan komma på under två kvällar så misstänker vi kan bespara dig resan, känns som en dead end. Jättesnällt att du erbjöd dig, det uppskattas!

Har skapat returärenden och kör antagligen på dem. Börjar om från scratch med nytt mobo, cpu och M.2.
Kollade på M.2 lagring som Asus listat på deras hemsida att mobo stödjer, så byter ut denna också för säkerhets skull.

Inga probs, passerar typ din statsdel iaf så var lika bra att erbjuda ögonen

Permalänk
Medlem

Tänkte det kan vara skönt med ett avslut på tråden…

Returnerade CPU, MOBO, RAM och M.2, köpte nya från Inet. Allt fungerar klockrent, hade bara otur helt enkelt!

Tack för hjälpen genom allt! Gjorde beslutet lämna tillbaka och byta ut allt i en veva mycket enklare!

Visa signatur

Chassi: Be Quiet! Silent Glass 802 | Moderkort: ROG STRIX X670E-E Gaming | CPU: AMD Ryzen 9 7950X3D | CPU Kylning: Arctic Liquid Freezer II 420 | GPU: MSI RTX 4090 SUPRIM X | PSU: MSI MEG AI1300P 1300W | RAM: G.Skill 32GB 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo | Lagring: Kingston FURY Renegade Gen4 2TB | Skärm: Dell 32" G3223Q 4K IPS 144hz| Headset: Philips Fidelio X2 HR + Sennheiser GSX 1200 PRO AMP | Tangentbord: Corsair K95 RGB Platinum Speed | Mus: Razer Deathadder Elite V3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arnzeal:

Tänkte det kan vara skönt med ett avslut på tråden…

Lycka till med dina nya leksaker! Hoppas du får ha mycket roligt med dem.

Visa signatur

Es ist verboten Pajas zu spielen!
Min dator Uggla