Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
99:e percentilen

Blandade adaptrar skänkes

Har rensat ut dubbletter och adaptrar jag inte behöver.

  • 2x 6-pin till 8-pin PCIe power

  • Dell MDP–VGA

  • DP–DVI

  • MDP–DVI

  • HDMI–DVI

  • 6,3 mm till 3,5 mm

  • CrossFire-brygga

  • HP Sps 414135-001 Dongle for 65-watt Smart adapter

  • MDP–DP

  • Flygplansadapter

  • AUX-splitter

  • DVI–VGA

  • VGA–VGA

  • MDP–HDMI

  • USB till Micro USB/Lightning/Apple 30-pin

  • Cigarettuttag–USB

  • MDP + TOSLINK till HDMI

Kan skicka de mer udda/speciella om någon behöver, annars får ni hämta.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Intresserad av de mesta av grejerna
Har ingen användning för dom här och nu men jag är skrotsamlare som donerar bort saker med jämna mellanrum till kompisar, grannar osv .

Permalänk
Medlem

Kan ju inte editera mitt första inlägg så det blir en del 2.

Saker jag inte är intresserad av (då man konstigt nog aldrig hittar någon som behöver dom) är:
6,3 mm till 3,5 mm
CrossFire-brygga
Flygplansadapter
DVI–VGA
Cigarettuttag–USB

Kan hämta typ var som helst i GBG.

Permalänk
Medlem

Det var en väldigt fin samling av adaptrar. Har inte riktigt förstått varför man ger bort sånt som är så bra att ha, när det väl händer att man behöver dom. För platsen det tar så är det väldigt liten uppoffring att spara.

Kan inte minnas hur många gånger jag velat testa något, sätta upp något temporärt eller helt enkelt behöver byta ut något och så har jag det jag behöver i min kabel/adapterlåda. Visst går det få tag på allt nytt, men det tar ofta längre tid och inte alltid man vill spendera pengar och tid om man bara ska testa något.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Maskaren:

Det var en väldigt fin samling av adaptrar. Har inte riktigt förstått varför man ger bort sånt som är så bra att ha, när det väl händer att man behöver dom. För platsen det tar så är det väldigt liten uppoffring att spara.

Kan inte minnas hur många gånger jag velat testa något, sätta upp något temporärt eller helt enkelt behöver byta ut något och så har jag det jag behöver i min kabel/adapterlåda. Visst går det få tag på allt nytt, men det tar ofta längre tid och inte alltid man vill spendera pengar och tid om man bara ska testa något.

Visst är det bra att ha saker som kan vara bra att ha, men jag har verkligen för mycket prylar. Även om många av dem inte tar så stor fysisk plats utgör de en stor mental belastning.

I just denna annons är det också i hög grad fråga om dubbletter. Blev mörkrädd när jag gick igenom adapterlådan: inte behöver man sex stycken DVI–VGA-adaptrar till exempel. Två räcker och blir över. Nu är lådan halvfull istället för överfull.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers