Permalänk
Medlem

Audible

Sökte, men hittade ingen tråd.

Har vi folk på forumet som använder Audible och har någon feedback på tjänsten? Är sugen på en ljudbokstjänst över sommaren, men blir inte riktigt klok på Audibles alla olika abbonemang och "credits".

Finns många intressanta ljudböcker på engelska pp Audible som jag inte sett på andra plattformar.

Permalänk
Medlem

Jag kör US Audible sen flera år tillbaka men abonnemang som ger 1 kredit per månad. Grym tjänst med grymt utbud, inget och klaga på. Alla böcker kostar 1 kredit oavsett pris vilket jag tycker är vettigt. Jag som har en förkärlek till sci-fi så har de allt jag kan önska. Biblioteket börjar växa till sig och min ljudboks backlog växer i stadig takt

Permalänk
Medlem
Skrivet av siefer:

Jag kör US Audible sen flera år tillbaka men abonnemang som ger 1 kredit per månad. Grym tjänst med grymt utbud, inget och klaga på. Alla böcker kostar 1 kredit oavsett pris vilket jag tycker är vettigt. Jag som har en förkärlek till sci-fi så har de allt jag kan önska. Biblioteket börjar växa till sig och min ljudboks backlog växer i stadig takt

Ok, men hur är det där med credits? Det finns alltså massvis med böcker som man kan lyssna obegränsat på och sedan får man välja en bok per månad att behålla?

Det var just tack vare den här: https://m.imdb.com/title/tt31845017/?ref_=nv_sr_srsg_2_tt_8_n... som jag fick upp ögonen för tjänsten, och såg lite annat intressant också.

Edit: du kör alltså audible.com och inte audible.co.uk?