Vinn nätagg från Seasonic

Google samlar tjänster på Windows med Essentials

Permalänk
Melding Plague

Google samlar tjänster på Windows med Essentials

Applikationen kommer till en början att vara förinstallerad på HP-datorer.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Offtopic. Fanns väl Windows Live Essentials om jag inte missminner mig, själva starten på datainsamlingen av Microsoft i Windows.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Sysop:

Offtopic. Fanns väl Windows Live Essentials om jag inte missminner mig, själva starten på datainsamlingen av Microsoft i Windows.

Stämmer, ny variant av movie maker, nåt galleri, Onedrive ingick där och massa annat.

Permalänk

pass använder bara google sök som startsida i firefox de flesta andra tjänsterna är inget jag äns använder på mobiltelefonen så tvek att de kommer behövas på min dator heller...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Känns som att det kommer hamna på killedbygoogle om något år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poptart:

Känns som att det kommer hamna på killedbygoogle om något år.

Man kan hoppas!

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750. 4TB nvme SSD|| Surface Pro 2017 || Google Pixel 8 Pro|| BMW R1300GS 2025

Permalänk
Sötast

förinstallerad sörja.

Permalänk
Medlem

Usch! Varför? Värdelös skit som inte ge något mervärde.

Visa signatur

Allmänt dataintresserad gubbe – Driver bloggen https://linux.se
Mina datorer genom livet: Sinclair ZX81, ZX Spectrum, C64, Atari 520STM,Portfolio, PC1, Amiga 500, 1200,CBM 8032 och massor av PC allt från 8088,Nec V30 till Intel Core i9. och även några Macar har avverkas ifrån SE/30 till framåt.