I7 4790 + hdd + ssd + mobo + ram skänkes
Jag har nyss uppgraderat allt utom gpu och önskar bli av med de gamla grejerna. Komponenterna är följande.
I7 4790
Ram 1333 mhz
2x hdd där ena ej hittades av mitt mobo tidigare men orkade aldrig kolla varför och andra hette bara "microsoft storage space drive". Båda är på 930 gb
1x ssd kingston sa400s37240g 224 gb
Moderkortet har jag ingen aning om vad det är
En cpufläkt tillkommer coolmaster.
Allt är inköpt begagnat via blocket många år sedan. Allt (utom möjligtvis ena hdd) fungerade utan problem när jag tog ut de idag. Jag har även rengjort delarna lite och satt på ny kylpasta. Ena fästet av cpu kylaren sitter ej, den är sne men fungerar ändå.
Även om allt fungerade senast idag villjag poängtera att jag inte garanterar funktionen eftersom det är gamla delar och jag är inte grym på att montera ner det hela. Därav skänkes de. Har dock sett ett intresse på marknaden av just i7 4790 varianter av någon anledning. Därmed, om fler vill ha delarna så kan ni ju bjuda vad ni tycker det är värt, om inte så skänkes de som sagt. Observera att skruvar till moderkortet inte tillkommer då den jag köpte mitt nya mobo av inte hade skruvar, oflyt.
Hämtas endast upp i göteborgsområdet, har inga möjligheter att frakta på ett säkert sätt. Slutligen, de kommer som ett paket. Vill du bara ha 1 del får du gott hämta de övriga delarna. Jag vill bara bli av med allt.