Tävling: Gör skrivbordsbakgrund – vinn valfri Komplett-PC!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Ett bidrag till. Eftersom jag sitter så mycket i Unreal Engine testade jag att göra en bild där också.

https://i.imgur.com/eXcclK1.jpeg

https://i.imgur.com/uMigbcc.jpeg

/hulle.

Vackert! Men det fick mig att tänka på den omvänd, som en anländande sten från rymden (gnistorna efter sig som en svans uppåt)

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Vackert! Men det fick mig att tänka på den omvänd, som en anländande sten från rymden (gnistorna efter sig som en svans uppåt)

Tack, då får jag kanske fixa en sådan, det var en bra ide!

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag!

Komplett Konst!

Modellerat scenen i blender och sedan justerat med filter etc i photoshop.

Permalänk

Isometriskt rum

Här kommer ett bidrag till! Märkligt nog visar klockan på paddan samma klockslag oavsett tid på dygnet... Hur som helst så är det såklart alltid naptime för kissen.

Edit: Bonusgullegull

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Tack för inspirationen!

Jättekul att använda Unreal på det här viset också.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Tack för inspirationen!

https://i.imgur.com/l49W3a2.jpeg

https://i.imgur.com/0iS2s2P.jpeg

Jättekul att använda Unreal på det här viset också.

/hulle.

Cool variant! Jag gillar den!

Permalänk

kör på två extra bidrag som jag skapade i Blender + Photoshop

MÖRK:

LJUS:

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Hulle:

Ok, då har jag ett bidrag, primärt i mörkt, men jag gjorde en ljus variant också.

We have a winnner! The game is on, om någon lyckas toppa det där mästerverket.

Permalänk
Medlem

Här kommer mina bidrag som jag kallar "Komplett på kanten". Inte de mest avancerade bakgrunderna men är rätt nöjd. En ljus och mörk samt lite sköna färger från kompletts profil. Lycka till alla!

Visa signatur

Må lycka och välgång följa dig på din surf över den vida webben

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Då har jag ett bidrag till, lite mer cleant. Laddar upp i JPG nu för att underlätta för alla, men har allt i PNG/PSD också såklart.

Mörk

Ljus

/hulle.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Har inga även om jag har en idé med en termokamera så kan jag inte editera vettigt i flir 😊

Bosch har annars en som tar bild och sedan kan du föra över bilden på mobilen via deras app med hjälp av wifi.

bilden kan även tas som bilden ovan där den använder värmekameran och en vanlig kamera så man ser mer i detalj vad man har tagit bild på. Bosch GTC 400c är det.

Visa signatur

NZXT H7 Flow, ASUS Z390-E, Intel 9700K 3.6GHz, 16 GB Corsair Vengeance 3.2GHz, Samsung EVO 970 500GB, MSI RTX 2070 Gaming Z, Seagate Barracuda 4 TB, Corsair RM750X V2 750W, Noctua NH-D15, 1 st FD Venturi HF-14, 6 st Phantek M25 120mm, Dell S2721DGFA,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mörksuggan:

Bosch har annars en som tar bild och sedan kan du föra över bilden på mobilen via deras app med hjälp av wifi.<Uppladdad bildlänk> bilden kan även tas som bilden ovan där den använder värmekameran och en vanlig kamera så man ser mer i detalj vad man har tagit bild på. Bosch GTC 400c är det.

Det gör min flir E75 också 😊 mer att deras program är kasst

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Ett bidrag till. Eftersom jag sitter så mycket i Unreal Engine testade jag att göra en bild där också.

https://i.imgur.com/zPnQ5hX.jpeg

https://i.imgur.com/uMigbcc.jpeg

/hulle.

Något ofantligt snygg! Min nya favorit.

Permalänk
Medlem

Jag bidrar med ett bidrag
Ljust tema:

Mörkt tema:

Permalänk
Medlem
Skrivet av SADDUKK:

Här kommer mina bidrag som jag kallar "Komplett på kanten". Inte de mest avancerade bakgrunderna men är rätt nöjd. En ljus och mörk samt lite sköna färger från kompletts profil. Lycka till alla!

Clean!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Ok, då har jag ett bidrag, primärt i mörkt, men jag gjorde en ljus variant också.

Mörk:

https://i.imgur.com/xmt6ju5.jpeg

/hulle.

Riktigt fin bild! Nästan lite passande julig nu med "nissarna" som jobbar i högsta hugg Bra gjort!

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag "NYA VÅGEN"

Ljust tema:

Mörkt tema:

Stealth Mode tema:

Permalänk
Medlem

Ett bidrag:

Mörk

Ljus

/hulle.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mina bidrag

Mörkt tema

Ljust tema

Visa signatur

🗄️: Asus Prime AP201 (vit) . . . . . . . . . . ⚡: Corsair RM850X V4
🈯: Asus Prime Z890M PLUS WiFi . . . . 🎞️: Corsair 32GB DDR5 6000Mhz CL30
🔲: Intel Core Ultra 7 265K 3.9Ghz . . . . 𖣘 : Corsair Nautilus 360 argb
💾: Corsair MP700 Pro 2TB M.2 Gen5 . .𖣘: Thermalright TR-M.2 HR-10 PRO M.2-kylare
🏴: Nvidia GeForce RTX 5080 FE . . . . . 🖥️: AOC AG241QG 1440p 165Hz GS

Permalänk

ett bidrag i mörkt och ljust tema

ljust:

mörkt:

Permalänk

Bidrag

Tjena, här kommer mitt första bidrag till tävlingen!

Mvh

Permalänk
Medlem

Första bidraget som legat bortglömt i typ två veckor då jag påbörjade ett till

Permalänk
Medlem
Skrivet av e-mad:

Mörkt tema
<Uppladdad bildlänk>

Ljust tema
<Uppladdad bildlänk>

Riktigt clean, båda bidragen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jegendal:

Riktigt clean, båda bidragen!

Tack!

Visa signatur

🗄️: Asus Prime AP201 (vit) . . . . . . . . . . ⚡: Corsair RM850X V4
🈯: Asus Prime Z890M PLUS WiFi . . . . 🎞️: Corsair 32GB DDR5 6000Mhz CL30
🔲: Intel Core Ultra 7 265K 3.9Ghz . . . . 𖣘 : Corsair Nautilus 360 argb
💾: Corsair MP700 Pro 2TB M.2 Gen5 . .𖣘: Thermalright TR-M.2 HR-10 PRO M.2-kylare
🏴: Nvidia GeForce RTX 5080 FE . . . . . 🖥️: AOC AG241QG 1440p 165Hz GS

Permalänk
Geeks
SweClockers

Flera riktigt bra bidrag! Blir en spännande omröstning sen

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Många trevliga bidrag. Tror det kommer att bli en jämn omröstning.

Permalänk

Hoppas på bättre lycka detta år!

Permalänk
Medlem
Skrivet av antonbyarts:

Hoppas på bättre lycka detta år!

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Riktigt snyggt jobbat med ljussättningen. Ser grymt bra ut!