Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Am4-paket, 850w gold psu (ej 3.0) samt ddr5

Permalänk
Medlem

Am4-paket, 850w gold psu (ej 3.0) samt ddr5

Hej Sweclockers. Tänkte sälja av lite efter uppgradering.

• Am4 5800x och b550-f wifi

• 4x8gb ddr4 3600 cl18

• Corsair 850w gold modulär psu

• 2x16gb ddr5 6000 cl 40

Säljer processor och moderkort tillsammans, då jag inte hittar skyddet till sockeln.

Allt är inköpt 20-21,förutom ddr5.

Digitala kvitton finns, förutom till ddr5.

Budgivning pågår till senast måndag 2 december. Säljer till vem jag vill, när jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zebran88:

Säljer processor och moderkort tillsammans, då jag inte hittar skyddet till sockeln.

Rätta mig om jag har fel, men am4 har inget skydd på sockeln för pinsen är på CPU och ej moderkortet.

Visa signatur

MB: Gigabyte B650 Aorus Elite V2 | CPU: Ryzen 5, 7600X
GPU: AMD Asus TUF 7800 XT | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: Teamgroup T-Create - 6000mhz 38-38-38-78

Permalänk
Medlem
Skrivet av draanexle:

Rätta mig om jag har fel, men am4 har inget skydd på sockeln för pinsen är på CPU och ej moderkortet.

Så kan det säkert vara, var som sagt ett par år sedan jag satte ihop allt. Isåfall så kan jag sälja separat, men jag har fortfarande inget sockelskydd.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr CPU+MB+DDR4, skickas
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Precis, däremot till AM4-cpuer vill man gärna ha originallåda då det är lätt att böja/bryta pinnarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

Precis, däremot till AM4-cpuer vill man gärna ha originallåda då det är lätt att böja/bryta pinnarna.

Originallåda till cpu finnes, med plastskyddet till cpun. Avsäger mig dock helt från retur om det är så att jag behöver skicka cpu separat, och några pinnar böjs/bryts. Kan försäkra med bild att pinnarna är hela om det ska skickas.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 100 kr CPU, MB och DDR4 + frakt. :-)
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 200 kr CPU+MB+DDR4, skickas
Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr + frakt
Permalänk
Nytt bud: 2 300 kr +frakt - DDR5
Visa signatur

Gigabyte B550i - Ryzen 5600x - 64gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - RTX 3080 - NR200P

Permalänk
Nytt bud: 2 700 kr Allt minus DDR5 + frakt
Visa signatur

Gigabyte B550i - Ryzen 5600x - 64gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - RTX 3080 - NR200P

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr Allt utom DDR5 med upphämtning
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 500 kr För allt plus frakt
Permalänk
Medlem

Då jag fått ett bud som jag är nöjd med, och farten på budgivningen avstannat, så stänger jag annonsen. Tack alla inblandade.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad