Permalänk
Medlem

Dammsugare för husdjur köpråd

Tjena allesammans, det känns oerhört förvirrande å navigera träsket bland dammsugar modeller och dylikt och tänkte kolla om de är nån som möjligtvis har några tips angående det?

Har nämligen en katt som för nån otroligt mysterisk anledning gillar å välsigna varenda del av min lilla lägenhet med sin päls. Vad har ni andra för djurägare (speciellt katt) för dammsugare? Bra tips?
Hade varit shcysst å hitta nå grym dammsugare just för päls.

Vet inte heller om de är särskilt smart å skaffa en sån där skaftdammsugare eller förlorar man mycket på det liksom? Tänker endå på att man bor i relativt liten studentlägga men jag har endå plats för att kunna förvara en stor dammsugare, mer så att de kanske är smidigare med en sån skaft?

mvh fattig student

Visa signatur

Corsair RM850x / Samsung 980 1TB m.2 / Gainward 2080 ti Phoenix GS 11gb / I7-7700 / Crucial 16gb DDR4 2400 Mhz / ASUS B150M-PLUS / Carbide SPEC-03 Midi Tower /

Permalänk
Medlem

Ett tips kan vara att om du kommer att använda den mycket så kolla vad påsarna kostar för det kan bli irriterande dyrt i längden.

Jag köpte nyligen en Bosch med sladd och är riktigt nöjd.

Visa signatur

Take care of what you love, before it becomes a memory.

Permalänk
Medlem

Med tre katter är vi glada över att ha en påslös-maskin. Vi har en Miele CX1 som är bra, men antagligen dyr för fattig student men det finns billigare påslösa.

Största problemet med djurhår är 1. att de fyller påsar (därmed skönt med påslös) och 2. håren fastnar i rullar på munstycket (så kolla att de är lätta att ta isär/rengöra munstycket)

Visa signatur

Amd o Apple