Begagnad bildskärm dyrare än en ny?

Permalänk
Medlem

Begagnad bildskärm dyrare än en ny?

hittade en ganska rolig sak på inet idag när jag scrolla på lite delals köper du en ny skärm kostar den 4290 men köper du den begagnade så får du betala 5700 xD

nya skärmen: https://www.inet.se/produkt/2224859/asus-27-tuf-gaming-vg27aq...

Begagnade skärmen https://www.inet.se/produkt/x229870/asus-27-tuf-gaming-vg27aq...

an någon förklara? XD

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om. - MOD
Permalänk
Moderator
Brons i quiz

För mig så står det 3990 kr för den som är i fyndhörnan.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Justerat, kostar 3990 för den begagnade 😘

Permalänk

Det stod 5700kr för mig också en kort stund, tryckfelsnisse var i farten

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800X3D GPU: RTX 4060 MSI Gaming X Kylare: BeQuiet Pure Rock 2 Svart
MOB: Asus TUF B650-E RAM: Kingston DDR5 32GB 6000MHz CL30
PSU: Corsair RM750x Case: Corsair 4000D

Permalänk
Medlem

Uppenbarligen en miss, ett fel. Känns inte som det krävs en tråd för det. Än mindre när det åtgärdades inom minuter.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

3591:- för mig som guldmedlem.

Visa signatur

9800X3D - TUF Gaming OC 7900XTX - G.Skill Flare X5 64GB 6000MHz - Sennheiser HD560s - Sound Blaster AE-5 Plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Uppenbarligen en miss, ett fel. Känns inte som det krävs en tråd för det. Än mindre när det åtgärdades inom minuter.

för mig stogh det så i över 1 timme -.- sorry tyckte de va roligt haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scona_tv:

för mig stogh det så i över 1 timme -.- sorry tyckte de va roligt haha

-.- nemas problemas vi roahs av olika humor

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Moderator
Moderator

Har återställt trådens första inlägg efter att TS redigerat bort ursprungstexten. Att plocka bort sina egna inlägg när man inte längre anser sig ha nytta av dem är rent generellt väldigt dålig nätetikett när andra lagt tid på att intressera sig för eller besvara kommentarer.

- MOD

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av twit:

Har återställt trådens första inlägg efter att TS redigerat bort ursprungstexten. Att plocka bort sina egna inlägg när man inte längre anser sig ha nytta av dem är rent generellt väldigt dålig nätetikett när andra lagt tid på att intressera sig för eller besvara kommentarer.

- MOD

att ta bort tråden hade ju varit ett användbart verktyg när saken i sig inte har någon betydelse längre.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Scona_tv:

att ta bort tråden hade ju varit ett användbart verktyg när saken i sig inte har någon betydelse längre.

Att radera trådar för att någon anser dem vara utagerade förtar dock en stor del av poängen med ett forum - att andra skall kunna hitta och läsa informationen i efterhand, inte minst de som tagit sig tid att svara. Principen är därför att vi inte raderar trådar om det inte rör sig om vissa regelövertramp eller sådant som personuppgifter.

Visa signatur