Logitech G Pro X Superlight 2 Lightspeed - röd, oöppnad

Permalänk
Medlem

Logitech G Pro X Superlight 2 Lightspeed - röd, oöppnad

Ja, rubriken säger det mesta. Yngsta grabben vann den i speltävling online, men han har redan annan mus han föredrar. Oöppnad förpackning.

Jag jobbar i Uppsala och åker till Enköping regelbundet om det underlättar som leveransalternativ. Annars står du själv för kostnaden för det fraktsätt vi kommer överens om.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Tgb: MCHOSE Ace 60 Pro, Mus: Ninjutso Sora v2 Superlight, Skärm: AOC G2460PF, 144Hz, ASUS Prime GeForce RTX 5070 OC, AMD Ryzen 5 9600X, Gigabyte B650 UD AX, Kingston FURY Beast 2x16GB, Crucial P310 M.2 NVMe SSD 2TB, Thermaltake Toughpower GT 850W, Phanteks XT Pro Ultra Svart

Permalänk
Medlem

600 + frakt

Permalänk

700 + frakt

Permalänk

800+ frakt

Permalänk
Medlem

Snackade med grabben och han väntar gärna lite till då lägsta nypris, hos Amazon, ändå ligger på 1342:- och detta är en oöppnad förpackning.

Visa signatur

Tgb: MCHOSE Ace 60 Pro, Mus: Ninjutso Sora v2 Superlight, Skärm: AOC G2460PF, 144Hz, ASUS Prime GeForce RTX 5070 OC, AMD Ryzen 5 9600X, Gigabyte B650 UD AX, Kingston FURY Beast 2x16GB, Crucial P310 M.2 NVMe SSD 2TB, Thermaltake Toughpower GT 850W, Phanteks XT Pro Ultra Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cynips:

Snackade med grabben och han väntar gärna lite till då lägsta nypris, hos Amazon, ändå ligger på 1342:- och detta är en oöppnad förpackning.

problemet i detta fallet är att den är röd gissar jag. Kan bara se till mig själv personligen, hade jag erbjudits den för halva nypris hade jag ändå inte köpt den just för att den är röd. Hade hellre betalat fullpris för en svart. Gissar att många tänker samma.

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone 13

Permalänk
Medlem
Skrivet av htbtoma:

problemet i detta fallet är att den är röd gissar jag. Kan bara se till mig själv personligen, hade jag erbjudits den för halva nypris hade jag ändå inte köpt den just för att den är röd. Hade hellre betalat fullpris för en svart. Gissar att många tänker samma.

Tack för feedback. Kan vara så. Får kanske ta ett snack så att han inser att han inte ska ha för stora förväntningar. Frakt är inte så billigt för privatpersoner, heller.

Visa signatur

Permalänk

Hej!

Har grabben funderat något? Har hittat en annan mus men väntar på svar.

Mvh Schiz.

Permalänk

Drar tillbaka mitt bud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schizofriend:

Drar tillbaka mitt bud.

Det gjorde du nog rätt i. Han verkar inte vara så ivrig...

Visa signatur