SweClockers drop!

INNO3D GEFORCE RTX 3060 TI TWIN X2 Gettomoddad

Permalänk
Medlem

INNO3D GEFORCE RTX 3060 TI TWIN X2 Gettomoddad

Säljer ett Inno3D 3060Ti Twin 2X där jag bytt fläktar. Originalfläktarna var inte så roliga och lät mer än denna lösning.

Kanske inte det snyggaste kortet på marknaden, men det gör vad det ska.
Jag har bytt till 2st Corsair ML120 och kopplat dessa till kortets egna fläktheader. GPUn sköter alltså RPM på fläktarna utifrån temp. Det går då att kontrollera kurvor precis som vanligt i MSI Afterburner. Enligt mitt tycke bättre och tystare än original, om man inte bryr sig om utseende

Inga tekniska fel, bara att ansluta och spela!

Är ett ganska litet kort, så passar de flesta lådor, se bilder.

Kvitto och kartong saknas. Finns i Östersund. Kan även skickas välpaketerat mot fraktkostnad.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Huh. Är eventuellt spekulant och kan hämta upp det, men jag är lite nyfiken på hur du fäst fläktarna?

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 5600(4.8GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB, Palit RTX 3060ti 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk

Never mind, såg nu att de satt fast med buntband Är fortfarande spekulant dock.

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 5600(4.8GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB, Palit RTX 3060ti 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av aggrocult:

Never mind, såg nu att de satt fast med buntband Är fortfarande spekulant dock.

Fick precis det sålt för utsatt pris i PM.

Lite janky löst, men funkar toppen

Permalänk
Skrivet av Morax:

Fick precis det sålt för utsatt pris i PM.

Lite janky löst, men funkar toppen

Äsch då:D Funkar det så funkar det! Lätt värt det för att slippa skräniga fläktar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad