Asus Rog Azoth 75% svart och vitt!

Permalänk

Asus Rog Azoth 75% svart och vitt!

Har fått tag i 4st Asus Rog Azoth 75%.

Denna annons gäller en då jag försöker se om det finns några defekter osv. Tar en stund att felsöka.

Denna hittade jag dubbeltryck på enter. Möjligtvis A men är osäker om jag faktiskt råkar dubbelklicka. Det är så sällan. Har spammat A+enter massvis i ett textdokument. Har startat Windows egna blockade av dubbeltryckningar. får inga på A, och extremt sällan på Enter.

Spelat med det ett par dagar, inte upplevt några dubbeltryckningar övh. Men som sagt, spammar jag i ett text dokument får jag typ 1 på 25 på Enter. A är så sällan att jag kanske till och med råkar dubbeltrycka.

Kvitto finns inte. Alla tillbehör är med som på bild, tangentbord och laddare ligger på skrivbordet atm.

Jag kommer fortsätta med ett tangentbord åt gången, finns intresse av flera så kommer jag lägga ut det sporadiskt, alt kontakta mig i Pm.

Har läst mig till att Keyboardchatterblocker är ett alternativ, förmodligen bättre än Windows egna. Har dock inte provat själv men läst flertalet trådar på Reddit.

Provar med budgivning, förbehåller mig rätten att avbryta eller sälja när jag vill. Skickas spårbart med PostNord väl packat!
———————————————
Nu har jag kollat på nummer två

Asus Rog Azoth 75% White
Superfint skick och ser oanvänt ut nästan.
Allt funkar som det ska förutom OLED skärmen som slocknat på heltid. Lyckades sätta den i pairing mode utan att se skärmen så knapparna till den funkar. Bara skärmen som är defekt. Tidigare ägare skrev ”skärm slocknade sporadiskt, för att sen slockna helt”. Kartong+alla tillbehör med.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 350 kr + f
Permalänk
Medlem

Bara tips för att kolla dubbelklick

https://github.com/FreneticLLC/KeyboardChatterBlocker

Så säger programmet till om du har key chatter

Mvh

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem

Budar 300+ frakt för det vita!

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Nytt bud: 400 kr plus frakt på svart
Permalänk
Skribent
Nytt bud: 350 kr + frakt för det vita.
Visa signatur

< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >

< R5 7600X | 32GB 6400 MT/s | RX 9070 XT >

Permalänk
Nytt bud: 375 kr vita
Permalänk
Nytt bud: 400 kr + f för vita
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 450 kr +f vita
Permalänk
Nytt bud: 475 kr vita
Permalänk
Skrivet av JakeHimself:

475 kr vita

Avslutar 18.30, tar kontakt i PM därefter!

Permalänk
Nytt bud: 500 kr + frakt vita
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 525 kr +f vita