Permalänk
Medlem

Lite gott och blandat!

Halloj folket,

Samlat på mig lite för mkt som jag gärna ser hittar ett nytt hem 😊

Samsung Odyssey OLED G8 - originalkartong kvar men skulle gärna se vad ni har för bytesförslag.
Kommer rätt bud kan jag även sälja den. Men helst byte!

Noctua NH-D15 g2 - endast monterad och använd på testbänk. Ingen pasta kvar och mejseln var så snygg att den kommer följa med mig ut på arbeten.

Be quite dark rock tf 2 - samma som ovan

Båda kylarna kan skickas men har inte kvar allt emballage inuti kartongen så kommer lösa något själv.

Msi 2080super - går svalt och fint

Lian Li htpc chassi , eventuellt C50B. Något moddad på topfilter annars i gott skick. Var ett serverprojekt som aldrig blev av

Skicka bytesförslag i tråd eller pm! Ska något skickas är det swish i förskott som gäller, har bra referenser o bla bla 😊

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 700 kr +frakt MSI 2080 Super
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

1 700 kr +frakt MSI 2080 Super

Jag glömde förtydliga att jag saknar kartong till kortet. Kan absolut lösa eget emballage så det packas säkert. Är budet fortfarande aktuellt så avslutar jag inom 24h på kortet! 😊

Permalänk
Medlem

Dh-15 har ett bud på 500kr
TF 2 har ett bud på 250kr
Tänker att jag avslutar kylarna 12:00 imorgon 😊

Permalänk
Medlem

Vad tänker du kring skärmen? Ny idag kan du får för cirka 8500:-. Är 4500:- ett rimligt bud?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nooved:

Vad tänker du kring skärmen? Ny idag kan du får för cirka 8500:-. Är 4500:- ett rimligt bud?

Gällande skärmen ser jag helst att det sker ett byte men har budet i åtanke!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Julian L:

Gällande skärmen ser jag helst att det sker ett byte men har budet i åtanke!

Vad vill du ha i byte, en annan skärm eller vad som?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunderil:

Vad vill du ha i byte, en annan skärm eller vad som?

Söker annan skärm eller flera skärmar 😊

Permalänk
Medlem

Vad söker du för skärm? Sitter på en LG UltraGear 32GP850 165hz och funderar på att prova nytt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Floskel:

Vad söker du för skärm? Sitter på en LG UltraGear 32GP850 165hz och funderar på att prova nytt.

Kan absolut vara intressant!
Har dock fått ett bud på 6k upphämtning imorgon, skulle det inte bli för uppdaterar jag tråden.

Permalänk
Medlem

Skärmen är såld via Blocket.
Vinnare till kylare samt gpu har kontaktats.

Är det ingen som är sugen på chassit för en trisslott? 😊