Bilder på ditt senaste inköp (2025) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av svalle:

Lite bra o ha grejer till dammsugaren

<Uppladdad bildlänk>

knivborsten? den fungerar väldigt bra

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Äntligen på 4k!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

Ja, precis. Hoppas den lever upp till mina förväntningar. Fattar inte hur det kvinnliga släktet i familjen fortfarande kan ha hår på huvudet.

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Nvidia 1660 Super Tangentbord:Xtrfy K4 TKL Mus:Rival 3 Ljud:Creative SB GS3
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 14 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av svalle:

Ja, precis. Hoppas den lever upp till mina förväntningar. Fattar inte hur det kvinnliga släktet i familjen fortfarande kan ha hår på huvudet.

hahaha jodu det är en gåta i denna familjen med

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

Varit riktigt sugen men hittar ingen som är specefikt till vår (xiaomi x20 pro).

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 |Asus ROG XG27AQDMG | Asus ROG PG279Q | MSI MAG401QR | Keychron Q1 | Pulsar Xlite V3 | Cloud III wireless | Bambu Lab P1S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

Varit riktigt sugen men hittar ingen som är specefikt till vår (xiaomi x20 pro).

Denna borde passa, eller?

https://www.temu.com/se/original-anti--roller-borste-hårklipp...

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Nvidia 1660 Super Tangentbord:Xtrfy K4 TKL Mus:Rival 3 Ljud:Creative SB GS3
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 14 Pro

Permalänk
Medlem

Synth! Den øverste der, Sequential OB-6

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Strukt:

Synth! Den øverste der, Sequential OB-6

<Uppladdad bildlänk>

Snyggt! 👍👍👍

Visa signatur

macOS: Mac mini [M4 Pro 14-core/24GB/1TB/10GbE], MacBook Air 13" [M1/16GB/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32GB/512GB]
Windows: Microsoft Surface Pro 11 [Snapdragon X Elite/16GB/1TB/OLED], Microsoft Surface Laptop 7 13" [Snapdragon X Plus/16GB/512GB], HP Omnibook X 14" [Snapdragon X Elite/16GB/1TB], HP OmniBook Ultra 14" [Ryzen AI 9 HX 375/32GB/1TB]
iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 10 46mm [LTE]
HT: LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB], Intel NUC [Core i5/8GB/256GB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

lite mer delar till nya servern samt en kickstartad pryl för snabbare återhämning vid idrottsskador på knä

<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>

EDIT: ett litet tillägg, den kickstartade prylen för knä var fantastiskt bra, 4 olika personer med knäskador har testat med nästan samma kommentar, "känns som någon oljat knäna" vi testade även på en trasig axel vilket fungerade väldigt bra med.
för mig höll effekten i ett par timmar efter 15min behandling, tanken är att jag ska köra den dagligen under ett par veckor för att se om det knäet blir ok över tid.

Prylen för knät, kneeflow står det väl?, låter ju intressant. Undrar om den skulle fungera på lin fars artrosknä.

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Intel Arc B580 Limited Edition | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem

För att få den där envisa bulten på bilen att släppa 😅

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Hämtade min nya skärm igår:

100% skalning blev litet även på 32" så kör 125% nu, har ett par program som fortfarande inte gillar att skala och ser väldigt suddiga ut men får väl leva med det.

OLED skärm #2, får se hur länge den överlever utan inbränningar

Permalänk
Medlem
Skrivet av cfw:

Prylen för knät, kneeflow står det väl?, låter ju intressant. Undrar om den skulle fungera på lin fars artrosknä.

japp, denna https://www.indiegogo.com/projects/kneeflow-knee-pain-relief-...
det tycks finnas massa olika typer/märken.

en av dom herrarna vi testade på har just atrosknä, behandlingen gav en mycket bra effekt, jag träffar han på torsdag kväll igen så jag kan fråga hur länge effekten satt i. En yngre tjej som testade tyckte det var väldigt obehagligt i början då det knakade rätt bra i dennas knä, det försvann efter 8-9 minuter och resultatet efter var att smärtan hon haft sedan hon drog det ur led för en månad sedan var borta, vi får väl se hur länge effekten håller i sig sig för henne. obs att det trycker hårt och blir väldigt värmt även på medel vilket vi körde på alla.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Idag kom mobo till nya server, ytterligare 2 sfp+ moduler, 15m patchfiber som ska gå upp till vinden, samt ett uttag och dosa till vinden.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

japp, denna https://www.indiegogo.com/projects/kneeflow-knee-pain-relief-...
det tycks finnas massa olika typer/märken.

en av dom herrarna vi testade på har just atrosknä, behandlingen gav en mycket bra effekt, jag träffar han på torsdag kväll igen så jag kan fråga hur länge effekten satt i. En yngre tjej som testade tyckte det var väldigt obehagligt i början då det knakade rätt bra i dennas knä, det försvann efter 8-9 minuter och resultatet efter var att smärtan hon haft sedan hon drog det ur led för en månad sedan var borta, vi får väl se hur länge effekten håller i sig sig för henne. obs att det trycker hårt och blir väldigt värmt även på medel vilket vi körde på alla.

Tack gärna, skulle uppskattas enormt!

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Intel Arc B580 Limited Edition | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795

Permalänk
Medlem

För att kunna rengöra lite elektronik grejor.

Visa signatur

CPU Intel GPU Nvidia

Permalänk
Medlem

Sänglåda till hellre död än död kullen. 😂😂

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Ja denna kom nu ikväll.

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Ny skärm på plats (Samsung Odyssey G8 G80SD). Fick göra om hela min setup så nu har man extra skärmen på vänster sida och datorn på bordet.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800x3D | GPU: Asus Prime 5070 Ti OC | Mobo: Asus ROG Strix B650E-F | RAM: 32GB Kingston FURY Beast 6000MHz CL30 | M.2 2 x Kingston FURY Renegade 2TB | SSD: Samsung 860 EVO 1TB | PSU: Phanteks AMP GH 850W ATX 3.1 | Kylare: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | Chassi: Lian Li LANCOOL 216 RGB | Monitor 1: Samsung Odyssey G8 G80SD | Monitor 2: Lenovo Legion Y27q-20 | Tangentbord: Mountain Everest Max MX Brown | Mus: Glorious PC Gaming Race Model I | Hörlurar: Sennheiser HD 560S

Permalänk
Medlem
Skrivet av cr1ll3:

Ja denna kom nu ikväll. <Uppladdad bildlänk>

Köpte en sån för ca 2 månader sedan för 699:- Gick från en Chromecast 2nd gen och jäklar va smidig den är!

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Visste ni att det fortfarande tillverkas DDR3-minnen?

Visa signatur

| Corsair Obsidian 500D | Intel Xeon E5-1680 v2 3.9GHz med Corsair iCUE H115i Elite Capellix XT | Asus Rampage IV Black Edition | G.Skill Sniper 4x8GB 2133MHz CL10 | 2x EVGA GeForce GTX TITAN X 12GB, SLI | X-Fi Titanium Fatal1ty Pro | Samsung 870 EVO 2TB, Samsung 870 EVO 1TB, 2x Seagate Barracuda 2TB | Corsair AX860i | DELL P991 Trinitron | Windows XP/10 Dual-Boot |

Permalänk
Medlem

Ett stort digitalur från AliExpress.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Hämtade min nya skärm igår: https://i.imgur.com/OafS5HC.jpeg

100% skalning blev litet även på 32" så kör 125% nu, har ett par program som fortfarande inte gillar att skala och ser väldigt suddiga ut men får väl leva med det.

OLED skärm #2, får se hur länge den överlever utan inbränningar

Har du provat att högerklicka på det programmet som upplevs suddigt och välj Egenskaper och sen Kompatibilitet och klicka Ändra inställningar för hög DPI och bocka i Åsidosätt hög DPI-skalning?

Permalänk
Medlem

idag kom sista delarna för nya server, dvs chassi och minne,sfp+ kort. (dock fick jag fel chassi)
sedan ramlade usb till lan pinnen in (har även zigbee mm) ska användas för att driva zwa så den kan stå på vinden.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av cfw:

Tack gärna, skulle uppskattas enormt!

Jag talade med han idag, han tyckte det kändes bra resten av kvällen samt att det inte var lika farligt när han vaknade som det brukar vara, men sedan försvann effekten rätt fort när han gick upp, han lånade min idag igen och har beställt en själv nu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

Jag talade med han idag, han tyckte det kändes bra resten av kvällen samt att det inte var lika farligt när han vaknade som det brukar vara, men sedan försvann effekten rätt fort när han gick upp, han lånade min idag igen och har beställt en själv nu.

Tack för uppdateringen, blir nog kanske en tidig julklapp till far.

Visa signatur

Permalänk

Jag köpte nya tangenter till tangentbordet. Lite barnsligt men roligt med lite motiv. Tangentbordet är ett Womier SK71 Pro.

Visa signatur

————————————————
Lenovo Legion 5 Slim AMD Ryzen 7 8845HS 1 TB SSD +2TB & 16 GB DDR5 RAM
NVIDIA® GeForce RTX™ 4060
240 Hz 16" WQXGA-skärm (2560x1600), Samsung Odyssey G6 OLED 27" 360 HZ

Permalänk
Medlem

Som relativt nybliven switchägare så kändes detta som ett givet köp.

Zelda, breath of the wild.

Visa signatur

Permalänk

Ser fram emot en mörk och ruggig höst... OLED x2

LG C4 77"

ASUS XG27ACDMS 1440p 280hz

Visa signatur

GPU: ASUS TUF 9070 XT CPU: Ryzen 7800X3D Kylare: BeQuiet Pure Rock 2 Svart
MOB: Asus TUF B650-E RAM: Kingston DDR5 32GB 6000MHz CL30
PSU: Corsair RM750x Case: Corsair 4000D

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikkepersson:

Ser fram emot en mörk och ruggig höst... OLED x2