Samsung S25 Edge mecenatrabatt diskussionstråd

Permalänk
Medlem

15% rabattkod i 30 dagar på alla köp för att jag inte fått med adaptern. Kan vara bra om telefonen dyker upp i lager igen, eller annat dunder erbjudande. Så får du ännu mer rabatt 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av CreamyBanana:

15% rabattkod i 30 dagar på alla köp för att jag inte fått med adaptern. Kan vara bra om telefonen dyker upp i lager igen, eller annat dunder erbjudande. Så får du ännu mer rabatt 🙂

https://i.postimg.cc/XJTBMm6m/Screenshot-20250904-175725-Chrome.jpg

Eh så du tjafsade om nåt som bara ingick om det inte var slut på lager? Ok...

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av nevada:

Eh så du tjafsade om nåt som bara ingick om det inte var slut på lager? Ok...

Dom ger 15% koder lite här o var, gäller inte mecenat/benify

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

Dom ger 15% koder lite här o var, gäller inte mecenat/benify

Precis. Alltid gott med en rabattkod, men den där koden gäller inte på Mecenatsidan (på Samsung) så ger inte så mycket då.

Hade ju varit gott att beställa mobilen med 10 % till hehe

Permalänk
Medlem

Well om någon har en extra 256gb de känner av att de inte behöver så skulle jag vara intresserad. Skicka PM.

Permalänk
Medlem

Ser alla som beställde idag sina order under "Mina sidor" på Samsung Store? jag har fått orderbekräftelse på mail (även abbonemang och försäkring) men ekar tomt under mina beställningar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Floskel:

Ser alla som beställde idag sina order under "Mina sidor" på Samsung Store, jag har fått orderbekräftelse på mail (även abbonemang och försäkring) men ekar tomt under mina beställningar.

Är den påväg enl. PostNord ? När beställde du ?
Beställde min 08:28 och den är på väg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

Är den påväg enl. PostNord ? När beställde du ?
Beställde min 08:28 och den är på väg

Enl. bekräftelsen gick beställningen igenom 09:59, inte hört flaska efter det men står beräknat leveransdatum 15:e September. Fortfarande helt tomt under mina beställningar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Floskel:

Enl. bekräftelsen gick beställningen igenom 09:59, inte hört flaska efter det men står beräknat leveransdatum 15:e September. Fortfarande helt tomt under mina beställningar

Har du fått orderbekräftelse är den påväg. Anländer imorgon för mig.

Permalänk
Medlem

4/5 telefoner är skickade och anländer imorgon.

Visa signatur

GAMING
G60SD QD-OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 9800X3D|CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 5090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
AM6B+|77S95D QD-OLED|HT-A9M2+SW5

Permalänk
Skrivet av Floskel:

Ser alla som beställde idag sina order under "Mina sidor" på Samsung Store, jag har fått orderbekräftelse på mail (även abbonemang och försäkring) men ekar tomt under mina beställningar.

Kopiera ordernumret från orderbekräftelsen,
Antingen så trycker du på ” Min sida ” i mailet och fyller i där. Eller så skriver du in ordernumret bland dina beställningar och trycker på ” Mina beställningar ”

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gilgamesh:

4/5 telefoner är skickade och anländer imorgon.

1/3 här. Vilka tider beställde du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

1/3 här. Vilka tider beställde du?

igår mellan 15.45-16.20.

Visa signatur

GAMING
G60SD QD-OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 9800X3D|CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 5090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
AM6B+|77S95D QD-OLED|HT-A9M2+SW5

Permalänk
Medlem

Mräkligt att ni som beställde idag redan fått de skickade. Jag beställde igår eftermiddag och den har ännu inte skickats 😕

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndyX:

Mräkligt att ni som beställde idag redan fått de skickade. Jag beställde igår eftermiddag och den har ännu inte skickats 😕

Beror på färg. Min Svarta skickades, vad körde du på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

Har du fått orderbekräftelse är den påväg. Anländer imorgon för mig.

Nice, grattis till en grym affär!

Hittade när jag manuellt sökte efter ordern, min står bara som "Frakt begärd" men beräknad leverans 15:e Sep så får se. Lite sjukt hur det på 1,5h går från 1 dag till 2 veckors leverans

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

Ahh så kan det nog vara. Beställde icy blue, 512gb

Permalänk
Skrivet av Kanadagoose:

Beställde också svart imorse, men inte skickats ännu.

Permalänk
Medlem

På min order på 512GB Titanium Silver, lagd, igår nångång, stod det först 15 sept men den kommer imorgon enligt Postnords app. Hade också lite svårt att hitta min order, följde jag länken från mailet funkade det inte i mobilens webläsare, trots att jag var inloggad, eller hur det nu var.

Men på https://shop.samsung.com/se/mypage/orders ser jag min order, däremot är den inte lika uppdaterad som om jag kollar fraktnumret jag fick i mailen när det skickades.

512GB känns spontant för mycket, hade hellre fått en 256GB för en tusing mindre, å andra sidan tycker jag det är lite kul att leka med Linux i mobilen via Termux etc och koppla mobilen mot 4K-skärm via Dex och tangentbord+mus så jag ska nog kunna fylla de där 512GB också...

Man kan få en A36 för 2143:- A56 för 3053:- och en S25 för 4995; med tanke på att dotterns Pixel 6a fått batterifel så kanske man ska hoppa skepp här (A36/A56 alltså). Fast jag avvaktar nog Black Friday om det går, och A36/A56 är för stora egentligen.

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Sonoma, Win 10+11, Linux Mint
***gamla grejor duger***
Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 10; Macbook Pro 2015 16GB RAM 512GB SSD Radeon Mojave

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drakmästaren:

Beställde också svart imorse, men inte skickats ännu.

Beror jätte mycket på tid, skriv tid. Är de efter 08:30 är du förmodligen körd att den skickas samma dag

Permalänk
Skrivet av Kanadagoose:

Beror jätte mycket på tid, skriv tid. Är de efter 08:30 är du förmodligen körd att den skickas samma dag

08:32

Permalänk
Medlem

Vad gäller, är det inbyte + nytecknande av abonnemang som ger den sjuka rabatten? Inkl Benify såklart.

Visa signatur

OSX Core i7 4790K 4,0GHz , AMD Radeon HD 7970, 2 x 850 EVO Series 250Gb, 2Gb Thoshiba P300, X GA-Z97X-GAMING 3, Corsair Vengeance 16GB 1600MHz DDR3, Define R5 Black Pearl, Hyper 212 Evo, Drobo 4 Bay usb3, Dell UltraSharp U2412M, M-Audio AV 40, M-Audio Fast Track Pro.

Permalänk
Medlem

Hej, kan någon vara snäll och berätta vilken länk man ska välja från mecenat hemaidan? Tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Odyssey:

Hej, kan någon vara snäll och berätta vilken länk man ska välja från mecenat hemaidan? Tack.

Edge verkar vara borttagen från sidan nu.

Permalänk
Medlem

Edge finns återigen att beställa nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjurak:

Edge finns återigen att beställa nu!

Och nu får man en powerbank på 10,000mah istället för case och laddare 😊

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

La min beställning på Titanium Iceblue den 3e kl 16:11 och på den står det fortfarande bara frakt begärd.

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Kommer inte ned lägre än så här:

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scalp:

<Uppladdad bildlänk>

Nåt verkar ha ändrats nyss iaf.

Jag får ner 256 GB till 5493 kr och 512 GB till 6534 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scalp:

<Uppladdad bildlänk>

Klicka dig vidare så bör priset sjunka, dock verkar priset på både 256 & 512-varianten ha stigit med ett par tusen jämfört med igår.