SweClockers drop!

Vilken serie såg du senast?

Permalänk
Skrivet av Ecthelion:

År
2025–

Tjänst
SkyShowtime

Casting
Tom Hardy, Pierce Brosnan, Hellen Mirren, Paddy Considine m. fl.

Min rating
8.8/10

Fruktansvärt välgjord TV-serie som i varje avsnitt hyllar en välskapad karaktär vid namn Harry Da Souza (Tom Hardy), en "fixare" för en kriminell familj i Storbritannien, med prestigefyllda Pierce Brosnan i högsta roll som Conrad Harrigan.

Harry stöter på nya problem hela tiden, både internt inom den kriminella familjen men också (stort tack vare av föregående) inom sin egna familj och får använda sina streetsmarts för att överlista hans långa lista av fiender.

Finns både action och extremt bra dialog i samtliga avsnitt. Ingen serie som man lätt blir uttråkad av att sitta och titta på.

Ser klart fram emot en ny säsong som dessutom är bekräftad.

Kan bara hålla med. Den är inte lika Guy Ritchiesk som The Gentlemen. Fokus på storyn snarare än på performance och kvick dialog, men den är ruggigt bra. Missa inte MobLand!

Permalänk
Medlem

Wednesday Säsong 2
https://www.imdb.com/title/tt13443470/
8/10

Bred story med många karaktärer inblandande som man undrar hur de ska kunna hålla samman allt, men det sköter de riktigt bra.
Bra med spänning och humor i en kombo, bra flyt serien rakt igenom som håller en kvar.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Logitech G Pro|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Serie: Wednesday Säsong 2
https://www.imdb.com/title/tt13443470/
Betyg: 6/10

Spretig story och för många karaktärer. Pugsley är smärtsamt dålig, tror det är svårt att hitta någon sämre skådis. Första fyra avsnitten var högst mediokra men dom avslutande fyra var ok. Betydligt sämre säsong än den första.
Man får se hur S3 blir, hoppas bara att det inte tar tre år tills dess.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro
TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 Pro (+4TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)
A/V Reciever: Marantz Cinema 60 ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Triangle Esprit Antal EZ, Triangle Esprit Voce EZ, Triangle Borea BRA1, XTZ 10.16
Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem

Hemma igen - A Place to Call Home (2013-2018) IMDb 8.3/10
Mycket spännande och bra serie från Australien - Måste ses!
SVT Play - Hela serien, 6 säsonger:
https://www.svtplay.se/hemma-igen
https://www.imdb.com/title/tt2258904/?ref_=nv_sr_srsg_0_tt_4_...

Året är 1953 och världen känner fortfarande efterdyningarna från världskriget. Ombord på ett fartyg från England är sjuksköterskan Sarah som nu är på väg hem till Australien. Vi följer livet på herrgården Ash Park under 1950-talet. I centrum står den unga sjuksköterskan Sarah Adams som har varit utomlands i många år och återvänt hem med motstridiga känslor. Andra världskriget ligger bakom dem, men kriget har förändrat många människors liv och gjort dem rotlösa. I huvudrollerna bl.a. Marta Dusseldorp, Craig Hall, Brett Climo, Aldo Mignone, David Berry, Noni Hazlehurst och Abby Earl.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem

aka Charlie Sheen (2025)
Netflix

2 avsnitts dokumentär/serie där Charlie går igenom sitt galna liv.
Riktigt bra och intressant. Att han lever idag är ett mirakel.
Skitbra tyckte jag.
9/10

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Foundation S3 - En otroligt välgjord serie. Denna säsong får vi äntligen träffa på Mulan, och han är ju snäll och så. Allt går givetvis åt helvete precis på slutet så jag har svårt att se hur detta ska kunna lösa sig på nåt sätt. Jag har inte läst böckerna heller så jag har ingen koll på vad som kommer. 8/10

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk
Medlem

Terminal List: Dark Wolf

Serien utspelar sig innan originalet "Terminal List" som i sig är en väldigt bra serie och som innehåller mycket action, psykologi och spänning.

Har bara sett dom första 2-3 avsnitten då jag gillar sträcktittande och hellre väntar till säsongen är slut innan jag tittar klart, vilket sig är ett klart gott betyg för serien.

Jag skulle rekommendera att man ser "Terminal List" innan man ser denna serien, om inte annat så kan man nog bli fundersam till varför Chris Pratt "spelar en bi-roll i typ 15 min"..

Manus, handling och kvaliteten på det visuella samt audio är absolut top-notch.. och skådespelarna känns som gjorda för deras roller.

9 av 10 baconskivor från mig (om Optimus Prime varit med så hade varit 10/10).

Visa signatur

Core I913900K, GeFore RTX 4090 TUF OC, 32GB Corsair, 7500GB Kingston Fury SSD, Gigabyte Z790 Aorus Elite AX, Samsung OLED G8 32"

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon366566:

Alien: Earth. Oj, så dålig. Blev faktiskt förvånad. Klarade bara av att se första och andra avsnittet.

Jag såg piloten och jag älskade det.

Ingen direkt spoiler egentligen men
Snyggt gjort får hoppas det håller.

Rätt mysko räddningsteam. Inga första hjälpen kit, kofotar och brandsläckare här går vi in med full militär utstyrsel som det är någon slags gisslansituation det handlar om. De var ju inte direkt informerade om vad som var ombord annat än personal att rädda livet på men men.

Dold text

Andas lite tonårsalien förvisso men blir det inte mer än så här kan jag nog hantera det.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaX:

aka Charlie Sheen (2025)
Netflix
<Uppladdad bildlänk>
2 avsnitts dokumentär/serie där Charlie går igenom sitt galna liv.
Riktigt bra och intressant. Att han lever idag är ett mirakel.
Skitbra tyckte jag.
9/10

Har han verkligen något intressant att berätta eller är det bara knarkäventyr? Vet inte att knarka halv ihjäl sig i sig ger så mycket att berätta?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Har han verkligen något intressant att berätta eller är det bara knarkäventyr? Vet inte att knarka halv ihjäl sig i sig ger så mycket att berätta?

Det är blandat. Han pratar mycket om sin familj om hur han växte upp när hans pappa spelade in Apocalypse Now.
Hur han som 10 åring spenderade ~10 månader på filminspelning i Filipinerna med Francis Ford Coppola. Vilket är galet om man funderar på hur de grabbarna växte upp. Pratar mycket om sin och Emilios uppväxt.
Sen blir det såklart fokus på hans extrema framgång och drogerna. Giftermål. Karriärsucce. Rehab. Droger. Rehab. Giftermål. Droger. Two and a Half Men. Jon Cryer blir intervjuad och spyr galla över Charlies beteenden
Och hans totala krasch med Tiger blood och allt det där.
Och såklart tal om hans nykterhet som han hållit i snart 8 år.
Hans barn och relationer nu när han till och med lappat ihop det med Chuck Lorre.
Snack med hans exfruar och relationen till dem idag och alla hans barn.

Långt svar, men jodå. Hans knarkäventyr ger faktiskt väldigt mycket att berätta
Karln har karisma. Folk hyllade honom ända ned i botten vilket är intressant fenomen i sig och kanske en anledning att det gick så långt det gick.
Är man inte alls intresserad av att höra om det så kan man nog skippa denna skulle jag säga.

Edit: Han vill att dokumentären skall ses som en hyllning till sin pappa Martin Sheen. Vilket är en väldigt stor del av dokumentären.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av killawife:

Foundation S3 - En otroligt välgjord serie. Denna säsong får vi äntligen träffa på Mulan, och han är ju snäll och så. Allt går givetvis åt helvete precis på slutet så jag har svårt att se hur detta ska kunna lösa sig på nåt sätt. Jag har inte läst böckerna heller så jag har ingen koll på vad som kommer. 8/10

Nu har jag också sett klart S3. Väldigt svårt att sätta betyg på säsongen i helhet (eller serien hittills i helhet). En serie med de här koncepten passar mig sjukt bra och skulle kunna vara det bästa jag någonsin sett, men det är den tyvärr inte.

8/10 låter rimligt för säsongen.
Grymt bra när det är som bäst (fast bäst i serien går nog till de sista avsnitten i S2), sjukt vackert, men knappast perfekt. Och vilket avslut det blev!

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

Aka Charlie Sheen - Detta är en miniserie på 2 90 minuters avsnitt där Charlie Sheen berättar om sitt liv och speciellt då det som de flesta vet om med hans supande och knarkande. Överlag så är det faktiskt väldigt intressant och välgjord. Det är rätt skönt att den inte bara fokuserar på sensationsjournalistik utan pratar om alla problem och personerna som deltog. Flera kända personer från Sheens liv deltar och ger sin åsikt. Så OM man är intresserad och såg detta spela ut för typ 15 år sen så är denna faktiskt jättebra. Men är man typ 20-25 så kan jag inte tänka mig att detta intresserar en för vem är Charlie Sheen liksom? 8/10

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk
Medlem

Började kolla pö House of Cards igen. Har inte hunnit mig igenom första säsongen ännu, men minns att kvalitén avtog lite för att spåra ur helt i något skede, säkert närmare 7-8 år sedan jag slutade titta på serien, så för slutet som lär ska vara ännu sämre?

Men hittills 10/10 på första säsongen! Verkligen älskar ämnet serien är baserad på, och sättet Francis pratar med kameran/tittaren är i mitt tycke löjligt bra.

Permalänk
Medlem

The Institute
HBO Max

En "slowburner" där man inte riktigt vet vad som pågår eller varför direkt i första avsnittet, det uppskattade jag mycket. Finns för få av dessa nu för tiden. Även om storyn i sig inte är helt egen tycker jag den görs på ett bra sätt och främst "berättas" på ett bra sätt i ett långsammare tempo än vad som är sedvanligt idag.

Även om det inte är en serie jag i vanliga fall inte skulle fastna för, trots att det är Stephen King, fungerar den över förväntan och verkligen något jag kan rekommendera

King vet hur man ska berätta... men jag fruktar inför slutet då karln inte kan skriva ett avslut om så ens hans liv hängde på det Såg att den blivit förnyad för en Season 2 och det kommer bli ett givet val att fortsätta på denna serie.

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal

Permalänk
Medlem

Mobland (2025)
SkyShowtime

Tom Hardy spelar Harry Da Souza, fixare åt den dysfunktionella kriminella familjen Harrigan. Han får saker och ting gjorda helt enkelt. I inledningen försvinner sonen till Harrigans svorna fiende, Stevenson-familjen och misstankarna riktas mot Harrigan-familjen. För att försöka undvika ett gängkrig mellan de bägge familjerna får Harry i uppdrag att ta reda på vad som hänt.

Inledningsvis är serien bra men faller ihop i slutavsnitten. Bitvis får jag känsla att det blir för mycket fyllnadsmaterial. Tio avsnitt på cirka 40-60 minuter vardera kunde gott ha kortats ner till en långfilm. Händelsförlopp är hoppiga. I en scen ska Harry genast ge sig ut för att i nästa scen ha ett långt samtal med sin fru om vad deras dotter har för sig med en Harrigan-familjemedlem och därefter bege sig iväg.

Tom Hardys Harry är Tom Hardy i ett nötskal med sin karaktäristiska mumlande låga röstvolym. Pierce Brosnans Conrad Harrigan, familjens överhuvud, är seriens genomgående otäckaste och lyckas bara i sin blotta närvaro ge sken av att detta är en oberäknelig och väldigt otäck person som man bör hålla sig på god fot med. Helen Mirren spelar Conrad Harrigans fru Maeve. Hon hade säkert roligt i rollen men känslan är att hon spelar över å det grövsta. Hon ska vara en psykopat med bibehållna moderskänslor - hon hatar alla som inte är hennes egna barn (Conrad har ett par "oäktingar") vilket fallerar totalt i slutavsnitten då det kommer fram att Eddie, "barnbarnet" hon älskar (på ett tidigare antytt incestiöst sätt) allra mest inte är hennes barnbarn och att hon vetat om det hela tiden. Geoff Bells Richie Stevenson har birollen som rivaliserande familjens överhuvud, Richie Stevenson. Han förmedlar en lugnare, mer metodiskt kriminell som i förtvivlan tvingas till mer drastiska åtgärder än vad han kanske velat.

Familjen Harrigan är verkligen dysfunktionell på alla sätt och vis, vilket förstärks i kontrasten till hur de kommit upp sig i samhället, boende på ett stort gods. Detta alltså på ohederligt sätt. Fixaren Harry med familj har en takvåning i London. Polis finns med på ett hörn i serien. Helt meningslöst ska det visa sig. Brott lönar sig i seriens Storbritannien.

Det här med familj blir ett lite påträngande tema. Det blir för mycket relationsdrama och för lite kriminaldrama. Skilsmässor och trasiga föräldrarelationer hänger i luften. Och när det väl blir lite action så spårar det ur och känns overkligt. De avsnitt som regisserats av Guy Ritchie hör till seriens bästa. I övrigt är det alltså väldigt hoppigt. Kanske har det blivit dåligt klippt i efterproduktion, det känns som det saknas en hel del transportsträckor då karaktärer plötsligt befinner sig på en helt annan plats än vart de befunnit sig i scenen sekunderna innan. Med det sagt så vidhåller jag att serien kunnat kortats ner till långfilmsformat.

Betyg: 6/10

Permalänk
Medlem

61st Street
https://www.imdb.com/title/tt9810248/

Helt okej serie i två säsonger. Den får ett avslut. Skulle ge den runt 7/10.

Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: ASUS RTX 5080 16GB ROG Astral OC PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: X2 CRAZYLIGHT Wireless PXR
Mousepad:
Artisan Type-99 Keyboard: Wooting 80HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk
Medlem
Skrivet av killawife:

Aka Charlie Sheen - Detta är en miniserie på 2 90 minuters avsnitt där Charlie Sheen berättar om sitt liv och speciellt då det som de flesta vet om med hans supande och knarkande. Överlag så är det faktiskt väldigt intressant och välgjord. Det är rätt skönt att den inte bara fokuserar på sensationsjournalistik utan pratar om alla problem och personerna som deltog. Flera kända personer från Sheens liv deltar och ger sin åsikt. Så OM man är intresserad och såg detta spela ut för typ 15 år sen så är denna faktiskt jättebra. Men är man typ 20-25 så kan jag inte tänka mig att detta intresserar en för vem är Charlie Sheen liksom? 8/10

Såg den nu. Tycker inte man fått någon bättre bild men jag var egentligen bara intresserad av hans filmer. Inte sett ett avsnitt av 2 and a half men eller vad serien hette. Kanske dags göra filmer igen om han vart ren i åtta år

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Såg den nu. Tycker inte man fått någon bättre bild men jag var egentligen bara intresserad av hans filmer. Inte sett ett avsnitt av 2 and a half men eller vad serien hette. Kanske dags göra filmer igen om han vart ren i åtta år

Det tycker han med Han har varit shitlisted länge i Hollywood.
Han snackar lite om det hos Rogan om sin "decade long timout that i got" att han varit ute i Hollywood kylan lite väl länge.
"At some point, the punishment has to sort of fit the crime. Right?".
"And, yeah, it felt like it was a little bit longer than it should have been. I don’t remember any murder charges".

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Alien: earth igen

Avsnitt två får se börjar bli väldigt tveksam.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Spelet (svt play)

Har någon annan sätt det? Känns som en robinson möter big brother men med en twist (dolda lag, mullvadar, …)

Känner mig faktiskt sugen på att se mer, men samtidigt är det sjukt segt att vänta en vecka per avsnitt

Permalänk
Medlem

The terminal list Dark wolf - Nej detta var inte alls bra. Jag tyckte den första serien var ok men den led faktiskt också av precis det som denna lider av: Den speglar en fantasi-bild av hur special forces tjänstgöringen är som är så ytlig att man bara lider när man hör deras dialoger ringa tomma. Här finns inga nyanser, det är bara US-Good, Everybody else-Evil och när man är lite mer insatt i amerikansk historia och politik så rimmar detta verkligen illa. Och även om man bortser från detta helt så är mycket av taktiken man använder sig av i de militära övningarna rätt dålig, motståndarna framstår som amatörer som bäst och det blir aldrig särskilt spännande. Personerna har heller inga lager utan de är som om de vore tagna direkt ur ett Call of duty black ops spel. Annars är ju produktionsvärdet högt och skådespelarna gör ett dugligt jobb. 5/10

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Spelet (svt play)

Har någon annan sätt det? Känns som en robinson möter big brother men med en twist (dolda lag, mullvadar, …)

Känner mig faktiskt sugen på att se mer, men samtidigt är det sjukt segt att vänta en vecka per avsnitt

Jag såg den. Blev inte jättesugen, men den duger för att slå ihjäl en mörk höstkväll i stugan. De har tagit dit olika sorters människor, både såna som de flesta tycker är jordnära och seriösa, bloggare, b-artister och skandalstjärnor, vilket väl kommer att ge sin twist. Det är inget jag kommer att prioritera, mer än kanske sista avsnittet för att se vilka som vinner.

Permalänk
Medlem

Håller på med The Terminal List: Dark Wolf o tycker den är riktigt bra.
Förutom den så är Foundation säsong 3 precis avklarad.

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core Ultra 7 265K @ 4.4GhZ| Gigabyte Z890 Eagle | NVidia RTX 5070 TI| 2x32Gb Kingston Fury 6000MhZ DDR5 | Kingston Fury Renegade Gen4 2Tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 34" Samsung Odyssey G8 OLED (S34DG850S) | Logitech G915 Lightspeed & G903 Lightspeed on G PowerPlay mouse pad | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Jag såg piloten och jag älskade det.

Ingen direkt spoiler egentligen men
Snyggt gjort får hoppas det håller.

Rätt mysko räddningsteam. Inga första hjälpen kit, kofotar och brandsläckare här går vi in med full militär utstyrsel som det är någon slags gisslansituation det handlar om. De var ju inte direkt informerade om vad som var ombord annat än personal att rädda livet på men men.

Dold text

Andas lite tonårsalien förvisso men blir det inte mer än så här kan jag nog hantera det.

Samma här jag gillar serien också, den börjar starkt sen tar serien en liten oväntad riktning tycker jag dock. Man blir nog besviken om man vill ha samma skrämmande astmosfär som första filmen.

Verkar va stort fokus på temat AI, fånigt att medvetandet från små barn flyttas till robotar och en av dem får en Alien som pet

Dold text
Permalänk
Medlem

Archer (2009)

Håller på att se om Archer från Säsong 1 igen. Så jäkla bra det är.
“For I am a sinner in the hands of an angry god. Bloody Mary, full of vodka. Blessed are you among cocktails. Pray for me now. And at the hour of my death. Which I hope is soon. Amen.”

H. Jon Benjamin har en röst som får en att skratta så lätt. Varje gång man ser om ett avsnitt så upptäcker man nya referenser.
Are we not doing phrasing anymore btw?
Jag slutade se vid S11 nånstans då serien tappade helt för mig där. Får se om man orkar se klart denna gång.
S01-09 är grymt bra iaf.

9/10 Daaaanger zone. Laaaana.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Friidrotts-VM, sista avsnittet i morgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlixSPQR:

Friidrotts-VM, sista avsnittet i morgon.

Förhoppningsvis peakar serien kl 13 imorgon

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaX:

Archer (2009)
<Uppladdad bildlänk>
“For I am a sinner in the hands of an angry god. Bloody Mary, full of vodka. Blessed are you among cocktails. Pray for me now. And at the hour of my death. Which I hope is soon. Amen.”

H. Jon Benjamin har en röst som får en att skratta så lätt. Varje gång man ser om ett avsnitt så upptäcker man nya referenser.
Jag slutade se vid S11 nånstans då serien tappade helt för mig där. Får se om man orkar se klart denna gång.
S01-09 är grymt bra iaf.

Älskar han i Bobs Burgers, har nog sett hela serien 3-4 ggr men aldrig prövat Archer. Blir lite småsugen...

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | LG C4 4k oled | Oculus Quest 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av TotalF:

Älskar han i Bobs Burgers, har nog sett hela serien 3-4 ggr men aldrig prövat Archer. Blir lite småsugen...

Tonight is the night! Du kommer inte bli besviken.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaX:

Archer (2009)
<Uppladdad bildlänk>

S01-09 är grymt bra iaf.

Kan inte annat än hålla med. Grymt underhållande serie som håller i mååånga säsonger. Flera riktigt bra karaktärer.
Blev lite sugen på att se om den nu 😊