Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk

kolla va man har i burken??!

Ja fick en uppgift idag i skolan. Vi skulle ta reda på vad det är i datorerna vi använder och nnu är det så att den här datorn jag använder inte är min utan min brors. Så ja har ingen koll på vad som finns i burken förutom typ hur stor disk & hur mycket ram det är osv. Men jag vet ju inte va det är för disk & ram minne, ni förstår säkert va jag menar.

Så frågan lyder finns det inget program som kan fixa det här åt mig??

Uppgiften ska va inlämmnad imorgon, så svara gärna så snabbt ni kan om ni vet nåt... Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Programmet "Sandra" ser ju en hel del. Annars kan du ju öppna burken och försöka läsa på respektive delar..

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk

Öppna & läsa känner jag inte riktigt för... Men typ nåt program man kan ladda ner snabbt eller nåt... Men tack ändå, alla förslag är välkomna utom dem dumma..

Permalänk
Medlem

Elite nämnde ju ett program...

Visa signatur

Je suis Napoleon!
Heh-heh-heh. No, seriously, I'm not.

Permalänk

Kan man ladda ner sandra nåt ställe?? Då e de ju lugnt använder inte Kazaa eller dc++ pga för liten hårdisk..

Permalänk
Medlem

Sandra kan man ladda ner på Sandras hemsida, SiSoft Sandra heter det.

Visa signatur

No Tomorrow

Permalänk

Det fanns ju en hel del där, men vilket utav dem är det?? Jag kanske får en idotstämpel nu men det kan jag ta...lol

Permalänk

Ja tror ja har fixat det nu... Tack för hjälpen! Va skulle ja göra utan er...lol

Permalänk
Inaktiv

aida32 är annars ett mycket bra program

Permalänk
Medlem

annars så fins ju sandra på swec's fil arkiv

Visa signatur

Film dator: AMD 900 MHz..512 sdram 45gig hdd 15" compaq skärm,Gforce2 gts 64 mb, cdrom och cdbrännare, +lite andra saker
DatorII:Amd xp 2500+@2366 mhz, moderkort: Abit nf7-s rev 2.0 nforce2 2x 256mb pc 3200. Radeon 9200 256 mb. Brännare, cdrom,