Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Medlem

Harvest Moon

Testade Harvest Moon till Snes igår för första gången och det var otroligt beroendeframkallande och har nog säkert spelat 8 timmar idag. Nu till frågan, nån som vet hur/var man får tag i en bättre hammare? En polare sa att man kunde få det men han visste inte hur.

Edit: Startade en Harvest Moon-clan med 2 polare förut, Children of the corn heter vi

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk
Medlem

Harvet Moon regerar
Det kommer jag tyvärr inte ihåg Men du,man kan slå sönder hönsstatyn på vägen in till stan
Glöm inte att flirta på någon också
När jag fick det första gången så spelade jag det så ofta jag verkligen kunde. Glöm inte att bygga ut huset o allt de där.
Har du vunnit några påskäggs tävlingar än? Har du sett dom små tomtarna?

Permalänk

det ger sig med tiden(hammaren altså)...spelat det i omgångar...klarat det ett par ggr

Visa signatur
Permalänk
Medlem

heh

jag flörtar som faen med hon med rosa hår och tomtarna har byggt värsta lien till mig Nu ska jag bara sammla ihop 500 trä så ska jag bygga ut huset igen

Visa signatur

Permalänk

Hmm Harvest Moon till snes är ju så j*vla bra!!! Gifte mig med samma brud som du flörtar med och allt gick fint, hade massa kor och kosor å hela köret. Men det försvann i en formatering Nu 3år senare håller jag på med Harvestester 64, rekommederar det, samma upplägg som ettan men vissa ändrade grejor

Permalänk

tråkigt nog så klara man harvest moon jävligt fort
bästa snes liren följer
Zelda III
Shadow runner | trodde dom skulle göra uppföljer längta länge var som gjort för en uppföljer på efter texten när man klara spelet..
Super punch out

Visa signatur

|***<SÖDER BRÖDER GLÖDER>*| http://www.bajenfans.se|*<SÖDER BRÖDER GLÖDER> *** |
|* Cornelis Vreeswijk den största svenska trubaduren genom tiderna http://www.cornelis.nu |

Permalänk
Medlem

tror nog att en sån där kille från skogen kommer och frågar om han får låna den. Låna ut den och du får efter en period en guld hammare.

Permalänk

Jag kom ihåg när jag och min polare ville ha det men vi fick aldrig det...sorgligt. Spelar det ibland med en emulator.

Permalänk
Entusiast

som sagt, hammaren kan man köpa till slut i hårdvaru affären,

det finns guldversioner av alla verktyg. den mest användbara dock är väl sprinklern istället för vattenkannan

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

åååhhh,,, snart kommer det till GameCube, jag kan inte vänta!

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk

Japp, det kommer i juli, augusti, september i europa.
Mailat Natsume och frågat.

Permalänk
Medlem

du lämnar in hammaren tillsammans med den mineral du vill uppgradera till i verkstaden. mineralerna får du gräva upp i gruvan på vintrarna. alla verktyg går att uppradera och det är mithrill som är den bästa om jag kommer ihåg rätt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toody
du lämnar in hammaren tillsammans med den mineral du vill uppgradera till i verkstaden. mineralerna får du gräva upp i gruvan på vintrarna. alla verktyg går att uppradera och det är mithrill som är den bästa om jag kommer ihåg rätt.

Vad flummar du om?

Permalänk
Medlem

Antagligen det som heter Harvest Moon: back to nature till Playstation...

Visa signatur

"Hm. I've lost a machine.. literally _lost_. it responds to ping, it works completely, I just can't figure out where in my apartment it is."
http://wiki.beyondunreal.com/wiki

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anubis

Vad flummar du om?

jo, det var playstaytion varianten jag flummade om.

Permalänk
Medlem

hehe

men det e snes-versionen vi snackar här

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Såååå kul är det
Väldigt länge sen man spelade det.. kanske skulle ta och damma av disketterna igen

edit: damma heter det

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk

måste prova

Visa signatur

Asus Maximus Extreme IV ● Intel 2600K @ 4.7Ghz ● Zalman CNPS9900 MAX ● Corsair XMS3 4x4096mb 1600Mhz ● EVGA Geforce GTX 980 Ti ● SB X-Fi Titanium Pro ● Corsair AX850 Gold

Permalänk
Medlem

Det är bästa spelet någonsin!!!

När det gick som bäst för mej hade jag 2 barn, alla utbyggnader av huset, ett träd med klockor (!) som man ringde med när kossorna skulle in, och massa andra grejer. Kommer speciellt ihåg när man lyckades komma ner i underjorden.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

Oj vilken gammal tråd

Permalänk
Medlem

harvest moon!men nämn inte eländet...varje gång man är hos en polare så sitter han och lirar det,varje gång,lite le man är=P...hehe,närå men allvarligt det ser väl kult ut=)..dock har jag inget svar på frågan din=(

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Harvest Moon är både skitkul och otroligt beroendeframkallande..
Berätta lite om Harvest till Nintendo 64.. Är det värt att prova? Har en gammal 64 konsol står och skräpar, så är det nått att ha?

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paa
Harvest Moon är både skitkul och otroligt beroendeframkallande..
Berätta lite om Harvest till Nintendo 64.. Är det värt att prova? Har en gammal 64 konsol står och skräpar, så är det nått att ha?

Har lirat det på en emulator till N64. Det var väldigt kul det också! Kan även rekommendera Harvest Moon till psx. Väldigt kul!

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Ja, nya "Harvest Moon"-spel släpps ju både till GameCube och Game Boy Advance den 21:a november. Får se om man plockar upp nåt av dem, om dessa spelen nu är så roliga som ni säger.

Permalänk
Medlem

USA-release:n har pushats tillbaka till början av 2004 :(.

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk

Jag spelade Havest moon till N64 en gång men rom:en var nog trasig eller så var emulaton sämst för texturerna på markan bara ändrade sig hela tiden. Jag tror inte att det ser ut så på orginalet.

Visa signatur

<suck>

Permalänk

Tror du inte?

Visa signatur

Argaste