Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Skryt om dina tider :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wenom
Klarat doom2 bana 1 nightmare på 7 sekunder

IDCLIP?

[edit] Ähhhh det va inget... jag lyckades göra samma sak utan fusk själv nyss

Permalänk
Inaktiv

Quin 6 timmar.
Myst-3 16 timmar
Myst 2 och tre gick åxå fort, men jag tänkte aldrig på tiden när jag spelade dem. Men runt två dagar.
Tyvär börjar spelen bli för lätta och ofta fins det bara en väg och inga felaktiga spår. Just nu spelar jag nästan bara Online spel som inte har nått slut eller mål.

Permalänk
Medlem

Resident Evil 2 --- 1 timme 52 minuter (HARD)
Diablo 2 LoD --- 37 sekunder (Waypoints är bra att ha)

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Kommer inte ihåg, men jag sitter och drar igenom RE:0 nu, rapporterar sen

EDIT: Drog igenom Metal Gear Solid på under 2tim innan. Under en och en halv har jag för mig t.o.m

Visa signatur

Tack vare oss så är din dator säker!

Permalänk
Medlem

spelat dark ages of camelot i ett par år .. inte klarat det än

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Får väl dra till med att det tog mig ~40hrs att köra igenom Skies of Arcadia (ett utav de bästa spelen jag spelat).

Men en polare är rätt grymm på Contra IV till PS2

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x1zt
q3 mindre än 3 timmar

Runt 1 timme för mig.

Permalänk
Medlem

MS Röj 9 sek. ;):p:D

Permalänk

spelet som tagit mig längst att klara är iallfall mystic quest till gameboy.
eftersom jag bara spelar när jag är på semster och då bara spelar någon timme åt gången är jag fortfarande inte klar. spelet fick jag för typ 7 år sen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DasIch
Runt 1 timme för mig.

äää jag spelade på en seg dator

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x1zt
äää jag spelade på en seg dator

Själv spelade jag alldeles för mycket Q3 en gång i tiden... eller om det var för lite, lyckas aldrig bestämma mig för det ena eller andra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Själv spelade jag alldeles för mycket Q3 en gång i tiden... eller om det var för lite, lyckas aldrig bestämma mig för det ena eller andra.

det går väl inte spela för mycket q3??

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem
Citat:

Runt 1 timme för mig.

Offt: Spelar du Q3 online också? Osp osv? Vore kul att ta en duell mot en Swec:are

Visa signatur

"Jag säger bara ett ord. - Du ska dö! Nej vänta det där var ju två ord."
Dubbelt så många spelare, dubbelt så kul - Mer Co-Op åt folket!

Permalänk
Medlem

Klarade HL idag till järnvägspårgrejset, när det är nån fet grejj ivägen, kom dit på 3 timmar, men nu har jag fastnat, har satt på strömmen och skiten men den baaah "Main powah is nog on" det orkar man

Permalänk

lirar inte så mkt spel nu för tiden, ..men jag varvade Carmageddon 1 på 1 dag och tvåan på 1½ dag

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hmm, få se nu, det enda spel jag spelat där jag lagt någon större energi på att faktiskt hålla koll på tiden måste ju vara Resident Evil 2. Det var ett tag sedan men jag tror att det tog runt 5 timmar...
fick en Gattling gun

Visa signatur

"Hm. I've lost a machine.. literally _lost_. it responds to ping, it works completely, I just can't figure out where in my apartment it is."
http://wiki.beyondunreal.com/wiki

Permalänk

AvP på svåraste + alla bonusbanorna 4 dagar.
JK2 2 dagar
JK- Academy 1 dag
Nolf 2 dagar
Nolf 2dagar
Serious sam: Secound encounter (coop) 5 timmar.
Episode 1: Racer 4 timmar
Ut2003 under 1 dag på godlike (klara alla banor på första försöket utom sista, vet inte hur lång tid det blir)
Q3 med 70 i handikapp 1.5 timmar
SoF2 3 dagar
Mafia 5 dagar

Sedan har jag mitt längsta spel rekord. Simon the sourcerer 1 tog ca 3 år att klara :). Kunde inte engelska på den tiden.

Permalänk
Medlem

Red Faction på 3.5h

Visa signatur

Intel P4 3Ghz - 1Gb DDR400 Dualchannel - Asus GF6800GT 128Mb- Seagate 160Gb - LG 12x DL DVD-RW - Acer AL1714 17" TFT @ 14ms

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GodZilly
Får väl dra till med att det tog mig ~40hrs att köra igenom Skies of Arcadia (ett utav de bästa spelen jag spelat).

Men en polare är rätt grymm på Contra IV till PS2

Hit rate 100

Killen är ju grymt bra och filmen var rolig att titta på.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Jag har som vana att klara typ 90% av spelen sen tröttna, gjorde det bl.a. med Arcanum och Freelancer, och flera äldre spel..

Permalänk
Medlem

q3 - 45min, inkl istallation

Permalänk
Medlem

wiee ja är snabbast på wc3 - både reign of chaos och frozen throne på typ 1 vecka. grymt dryga campaigns..iaf night elves och blood elves !

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BoogieMan
Orka bry mig
Max Payne tog tid hehe nån nån vecka eller två iom sitter inte med ett spel hela tiden
Har ett liv oxå

det gör iof en del spel för mig att de tar tid altså.
Kör på "hard" serru

håller med.. vissa har ju ett liv (inte för att jag har det.. nej nej, men skulle aldrig lägga ner så mycket tid på datasspel..)

japp pröva att köra på hard/nightmare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blr
Offt: Spelar du Q3 online också? Osp osv? Vore kul att ta en duell mot en Swec:are

Jag spelar inte längre, och en duell var det nog över ett år sedan jag spelade.:)

Permalänk

eller så skiter man i det och spelar spelet för det är roligt istället?

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Senaste spelet jag sträck spelade var Red Faction 2 det tog bara några timmar, så man kan säga ca 1 dag, tog inte tiden.

Permalänk
Medlem

Klarade GTA: Vice City på 2tim och 30 min utan fusk....

Visa signatur

Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries.

Permalänk
Medlem

Idag tog det mig 5timmar att spela igenom Super Mario Bros 3 på Nintendo 8-bit.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

segaste är iaf tony hawks pro skater 4!
har hållt på i en månad nu typ! iofs så hr jag ett liv

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Spelade nog igenom Monkey Island 3 på runt 2 timmar tror jag. Annars brukar jag vara ganska kass på att klara spel snabbt.

Edit: Inte på första försöket

Visa signatur

Tillbaka med övrigt!
Athlon 64 X2 3800+, Powercolor x800gt 256mb @ 531/570, 1024 Ram. 3dMark 05: 4014p, 3dMark 03: 9212p, 3dMark01: 19820p