Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Medlem

N-gage

Tror ni att n-gage kommer att bli en hit den är troligtvis den bästa bärbara spelkonsol. Och är den värd att köpa i så fall?

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk

ja fall su är rik så priset ligger högt ...

Visa signatur
Permalänk

Va kostar dom på ett ungefär?

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

N-gage har blivit totalt sågat av aftonbladet tror ja det var så ja skulle absolut inte köpa det! Hur många spel som är välgjorda och genomtänkta tror du att det finns? Nej tacka vet ja gamla goda nintendo

Permalänk
Medlem

Läste i dagensindustri eller aftonbladet att den va helt sämst.

Telefonen ser ut som ett elefantöra när man pratar i den, och den hade tydligen ingen chans mot gameboy advance. Dessutom är man tvungen att ta ut batterierna när man ska byta spel :/

Permalänk
Avstängd

finns redan en tråd om N-gage

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

kostar 2895:- på webhallen helt abonemangsfri.

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Medlem

Den är ju inte dyr med tanke på vad man får, bärbarspelkonsol/mp3-spelare/telefon för under 3k.

Dock så skulle jag aldrig köpa en...

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem

Spelkonsoll med mycket sämre utbud + onaturligare skärm än GBA, minst sagt tvivelaktig telefon. Vill du spela spel, köp en gba + mp3tillägg och 3 spel för mindre än en N-gage.

Visa signatur

No Tomorrow

Permalänk
Medlem

Efter att ha petat på en i butiken så tycker jag att den verkade ganska trevlig.
Den var definitivt mindre en vad jag trodde att den skulle vara.

Permalänk

Det verkar ju gå riktigt dåligt för den, usla recensioner och ingen som köper den. Enligt mig är GP32 och en hyfsad telefon ett mycket bättre köp.

Den blir nog ganska svårt att prata i den, för du kommer bli överröstad av alla som skrattar åt dig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr SpruceTwig
Den blir nog ganska svårt att prata i den, för du kommer bli överröstad av alla som skrattar åt dig

Man får väl använda handsfree och gömma telefonen innanför jackan.:)

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Vad kan grafiken liknas vid?
Är den i klass med Quake eller är den sämre än det :-?

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

Hur smakar äpplen? Är de i klass med päron eller lite sämre kanske?

Visa signatur

No Tomorrow

Permalänk
Medlem

Offer.

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EDDuL

Tänk Red Faction i 320x200 och du har Red Faction på N-Gage.

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EDDuL

vad jag har sett ser det ut som psx kanske lite sämre, sen så har ja ju inte sett något psx spel som är nyare än 4 år tillbaka.

EDIT: vi kan säga såhär, psx på de tidiga åren

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Man får väl använda handsfree och gömma telefonen innanför jackan.:)

Ofta man pejar runt 3k för en mobil för att gömma den inanför jackan....

Permalänk
Medlem

Varför har den fått sånna dåliga recesioner fast den har så bra grafik.
Den har bättre än advance sp?

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Medlem

det är inte bara grafiken som ger bra betyg. Det finns andra faktorer som påverkar betyg i recesioner. Spel byte i n-gage är det mest idiotiska system till bärbar konsoler någonsin. Man måste ta ut batteriet för att byta spel.
Jo jag vet att man måste göra samma sak om man vill byta sim-kort, men det gör man inte ofta.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
det är inte bara grafiken som ger bra betyg. Det finns andra faktorer som påverkar betyg i recesioner. Spel byte i n-gage är det mest idiotiska system till bärbar konsoler någonsin. Man måste ta ut batteriet för att byta spel.

att man måste göra det är inte så farligt, oj vad jobbigt att ta ut batteriet men skit blir nollställd då, alltså klocka, datum osv det är ju fan idiotiskt

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fresh Prince
Ofta man pejar runt 3k för en mobil för att gömma den inanför jackan....

Om den ser ut som ett elefantöra så...

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk

Lenge Leve GameBoy! Inget n-gade shiet som nokia gör! här är det Gameboy för hela slanten

Visa signatur

Bob had bitch-tits becaus his testrone level was to high.

Permalänk
Avstängd

N-gage är riktigt skit men vet maninte vad man skall göra med nåra tusen så visst kan man ju köpa n-gage istället för att slänga pengarna på backen.

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amKo
Varför har den fått sånna dåliga recesioner fast den har så bra grafik.
Den har bättre än advance sp?

3D är inte nödvändigtvis snyggare än 2D.
Själv väljer jag snygg 2D framför ful (och "hackig"?) 3D alla gånger. (Det vill säga om valet av spel enbart baserades på grafik, vilket det förstås aldrig gör)

Visa signatur

I'm the operator with my pocket calculator

Permalänk
Medlem

3d ser helt ok ut på N-gage. Men tyvärr kan jag inte ta den på allvar - för ful och stor för att vara en vettig telefon, och för dålig för att vara en bärbar konsol.. Med andra ord varken hackat eller malet, och därmed ingen hit.

Visa signatur

Epox 8KHA+ | XP 2400+@2340 | SLK-800 / Enermax 8cm | 512mb PC2700 | ti4200 128mb 310/560
"Man lever bara en gång - men å andra sidan dör man inte så ofta heller!"

Permalänk

Har ni tänkt på att GBA grafiken är ju den snyggaste 2d grafiken som finns just nu medans N-gage grafiken är nog den sämsta 3d grafiken just nu... inte så svårt val. Jag menar att snygg 2d är mycke bättre än ful 3d. Föresten, vem vill spela 3-4 år gamla spel? Tome Raider och Tony Hawk är lika dana som de var på Play Station. Vem vill spela de?

Visa signatur

<suck>