Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

The sims är konstigt

Permalänk
Medlem

The sims är konstigt

Jag har ett hatobjekt. Även kallat the sims.

Varför köper folk detta spel ?

Expansioner till förbannelse. var skall det sluta ?

the sims online, alla perversa typers drömplats :).

minst två the sims spel ligger top 10 varje månad

hjälp människor att stoppa denna förbannelse.

sitta och nöta på the sims, finns det något mer enformigt.

jag anser att de som fastnat i the sims behöver hjälp, så alla du känner som spelar the sims, snälla hjälp dom att överkomma detta beroende

Permalänk
VR-fantast

Jag vet, jag vet

EA Games är ärkemästare på att håva in $$$, därför så tvingar dom utvecklare att bomba ut expansioner till populära spel (Battlefield1942, The Sims...) och släppa halvfärdiga spel lagom till julhandeln (Ultima8, Ultima9 ...)

Permalänk
Medlem

The Sims var skitkul så länge det varade, kan knappt bärga mig att börja spela 2an

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

wohow,tur att inte min syrras unge satt brevid mej och läste detta nu...hon skulle fan ha vänt upp och ner på stället i raseri för att du skrev så där;)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
The Sims var skitkul så länge det varade, kan knappt bärga mig att börja spela 2an

jo men mörda alla sjuka expansions. the sims magic... Bustin' Out... superstar... som sagt var skall det sluta. the sims halloween special... fantasy special :)... mad liquer party

de må ha varit kul i början, men det har ballat ut, och människor blir lidande

Permalänk
Medlem

Sims var faktiskt riktigt kul när det kom, av någon konstig anledning. Dock så fanns det ganska lite att göra, något som borde ha fixats av de 7 expansionerna eller hur många de nu är.

Sims Online betatestade jag ett kort tag, och tja, det var väl ingen höjdare. Tänk dig powergamingen från ett MMORPG i The Sims - ett hus beståendes av ett enda öppet rum med diverse träningsmaskiner och ett par toaletter bredvid.

Sims 2 kan nog bli riktigt bra, lite sugen på att se hur det blir.

Permalänk
Medlem

the sims är ett "dockskåp" kan man säga, det tilltalar en viss grupp av människor som köper sina spel inte laddar hem dom.

min flickvän köpte sims på nytt för att hon hade repat skivan, inte ens frågade nån bekant om dom kunde ladda hem det.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

Jag är också sugen på hur sims 2 blir.. Sätt några fimer och det är ju redigt snyggt!:D Men jag håller med er om ettan.. Det finns ju inget slut på det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zed_nr1
jo men mörda alla sjuka expansions. the sims magic... Bustin' Out... superstar... som sagt var skall det sluta. the sims halloween special... fantasy special :)... mad liquer party

de må ha varit kul i början, men det har ballat ut, och människor blir lidande

Helt rätt, expansionerna är lite för mycket nu!!!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

The Sims är riktigt populärt bland tjejer. Min förra flickvän satt ofta o spelade när jag kom hem till henne. Hon brukade spela lite oseriöst, men kul hade hon =p

The Sims 2 kan faktiskt bli riktigt roligt, för nu ser det ju riktigt snyggt ut och dom har fixat många av de sake rman störde sig på i The Sims. Det är skönt med lite avkoppling från alla våldsspel ibland

Edit: Maki'n Magic var sista tilläget.

Permalänk

lillsyrran har alla expansionerna.... och jag är den enda i familjen med en fungerande dator.... *suck*

"- kan jag spela?!"
"- nej"
"- kan jag spela?!"
"- nej"
"- kan jag spela?!"
"- nej"
osv...

( ok ok.. ibland får hon lov )

Permalänk

Testade Sims för ngt år sen, ärligt talat så fattar jag inte poängen alls...
varför ha en kille i datorn som sover hela dagarna, inte plockar undan disken och kissar på golvet.

förutom att pissa på golvet så gör jag ju allt det där dagligen ändå, utan hjälp utav dator

Visa signatur

något fyndigt, alt. en skrytbeskrivning på min dator

Permalänk
Medlem

Man kan knappt styra upp sitt eget liv, och nu ska man ta hand om en hel familjs.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Men ni som klagar på Sims spelar säkert Sim City?

Mne jag håller med, Sims är jävligt tråkigt...

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anubis
The Sims är riktigt populärt bland tjejer. Min förra flickvän satt ofta o spelade när jag kom hem till henne. Hon brukade spela lite oseriöst, men kul hade hon =p

Hur spelar man seriöst i The Sims?
JAg tycker Sims är ett bra spel, expansionerna fram till och med Hote Date är bra. Resten behövs inte, de är bara för mycket.
Jag har itne sett nånting alls av Sims 2, men jag tror att det kommer att vara för mycket det också..

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Men ni som klagar på Sims spelar säkert Sim City?

Mne jag håller med, Sims är jävligt tråkigt...

Jag spelar inte något, men... Skillnaden är väl extrem? Se till att gubben går på toa eller att bygga vägar så att bilarna kommer fram och sånt...?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

Det som jag tycker är roligast med The Sims är att konstruera olika sorters hus, leka med olika våningar, korridorer, ja trixa till det lite så att huset inte får ett vanligt utseende, och så gillar jag Sim City också

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Helt ärligt så förstår jag verkligen inte vad som är roligt med the sims, personligen tycker jag att spelet är förstklassigt skräp.

Permalänk

Det är kul att döda grannar med en pool utan stege.

Visa signatur

<suck>

Permalänk
Medlem

Jag gjorde ett ärligt försök med the sims, men det slutade ändå med att jag byggde in ungarna i ett rum utan dörrar och fönster så att de svalt ihjäl.

Jag begriper inte heller hur det kan ha blivit så populärt.

Permalänk
Medlem

Sims är kul i sådär en halvtimme kanske, sen är det enda roliga att försöka döda sina grannar genom att lura dom på olika sätt

Min mor har Sims och alla expansionerna köpta, min syrra har också sims, men inte alla expansioner...riktigt komiskt att höra deras diskutioner om hur man lyckas med familjen Syrran är 24 och morsan nästan 50, kul att det finns spel som uppskattas av den sortens människor också. Och ja, expansionerna är kassa imho, men inte enligt morsan

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Men om man vänder på steken finns det säkert många som tycker vi är konstiga som tycker det är kul att skjuta ihjäl varandra... så de så...... Mångfald före likformighet

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigMomma
Jag gjorde ett ärligt försök med the sims, men det slutade ändå med att jag byggde in ungarna i ett rum utan dörrar och fönster så att de svalt ihjäl.

Jag begriper inte heller hur det kan ha blivit så populärt.

Haha.. låter som nåt jag också skulle ha gjort om jag testade The Sims..