Permalänk
Medlem

Låsa upp 3G telefoner..(Nec E606 )

Nån som vet om man kan låsa upp 3G telefoner som Nec E606 och andvända Telia eller Comviq kontant kort i.. ? I sånt fall vart kan man låsa upp dom ..?

Permalänk
Medlem

Har du ingen bindningstid kvar på abonnemanget kan du vända dig till operatören 3.
Jag tror dom tar runt 250:- för att låsa upp den dock.

Visa signatur

2500K @ 4.6<> 16Gb RAM <> Gigabyte Radeon 6970 OC <> 2*OCZ Vertex 3 120Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mikerrer
Har du ingen bindningstid kvar på abonnemanget kan du vända dig till operatören 3.
Jag tror dom tar runt 250:- för att låsa upp den dock.

Men kan man andvända vanliga sim kort i den då..?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mikeboy
Men kan man andvända vanliga sim kort i den då..?

Läste att det fanns något program att låsa upp dom med så det går att köra GSM i dom ...
Kommer dock inte ihåg vart jag läste det

sen kan man ju fråga sig varför man skulle villja betala massa GMS pengar när man kan ringa 3G (iofs suger 3G men iaf )

Visa signatur

Jag avsäger mig allt ansvar för eventuella stavfel p.g.a för litet dagligt intag av koffein.

Permalänk
Medlem

Varför ha GSM-kort i en 3G-telefon?
Vore det inte smartare att ha köpt en GSM-telefon från början?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av support
(iofs suger 3G men iaf )

Exakt därför..! Teckningen är hel kass.:!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mikeboy
Exakt därför..! Tekningen är hel kass.:!

Jävla hockey helt plötsligt

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem

Bättre att köra 3G i en GSM-telefon.

Finns ju rätt bra bbonomang, har för mig 3G har haft typ 1000fria minuter dygnet runt alla nät för 300-400 i månaden.

Om det sen funkar att göra så kan jag ju inte säga. Funkar i bla. italien iaf.

Visa signatur

[ P4 3.2HTI 1024 PC3200 I 2x 200gb S-ATA Barracuda IV @ RAID0, 200gb Barra IV S-ATA 80gb barra IV IDE I NEC3510A I Gainward 7.1 I 9700 Pro I Samsung 17" 757DFX]

Permalänk
Medlem

finns dock en grej man kan göra som tydligen ska vara rätt lätt, det är att fixa så man kan låsa telefonen på 2G nätet, har dock inte hittat någon guide än.

Visa signatur

Jag avsäger mig allt ansvar för eventuella stavfel p.g.a för litet dagligt intag av koffein.

Permalänk
Glömsk

Flyttad till mobilt.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.