Permalänk

Swat 3

Hej!! nån som vet hur man kan få igång swat 3 till win Xp??

Permalänk
Medlem

Vad är felet?

Permalänk

När jag ska starta det så kommer en ruta upp som det står "File Packager har stött på ett problem och måste avslutas."

Permalänk

Testa att installera om det. Kanske hjälper...

Permalänk
Medlem

Mitt funkar...

Om du nu får igång skitet, så kan du testa lite fina mods från denna sidan...
http://www.10-david.com/

Permalänk

mm men det kommer fortfarande upp "file packager". Får be nån av mina kompisar att fixa det åt mej..

Permalänk
Medlem

Ursäkta om jag lånar tråden:
Finns det några liknande spel, alltså så taktist bra spel?

Second:
Hur får man bra rates? Medaljer osv?

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solo
Ursäkta om jag lånar tråden:
Finns det några liknande spel, alltså så taktist bra spel?

Second:
Hur får man bra rates? Medaljer osv?

Nej har oxå velat ha det. Nått med nån nyare och fräschare motor där man är tvungen att rapportera in vid olika händelser. R6 är för lite uppgifter. Tycker man är tvungen att göra mer, precis om i verkligheten, Samt BARA använda vapen vid behov. Inte bara skjuta ner alla som står i ens väg, utan försöka tala ut terroristen att släppa sitt vapen. Gör han inte det så ska man inte skjuta honom i huvet för det, Utan typ skjta ett skott i han ben eller nått. Sånna spel vill jag ha.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Nej har oxå velat ha det. Nått med nån nyare och fräschare motor där man är tvungen att rapportera in vid olika händelser. R6 är för lite uppgifter. Tycker man är tvungen att göra mer, precis om i verkligheten, Samt BARA använda vapen vid behov. Inte bara skjuta ner alla som står i ens väg, utan försöka tala ut terroristen att släppa sitt vapen. Gör han inte det så ska man inte skjuta honom i huvet för det, Utan typ skjta ett skott i han ben eller nått. Sånna spel vill jag ha.

Jo jag med, en grej jag saknar i swat är att kunna mappa om tangenterna för radiokommando eftersom jag har väldigt svårt att nå ex. 7 "Get down jaddajadda" knappen och därför inte få riktigt lika bra respons från terroristen. Vet du om det går på något sätt?

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solo
Jo jag med, en grej jag saknar i swat är att kunna mappa om tangenterna för radiokommando eftersom jag har väldigt svårt att nå ex. 7 "Get down jaddajadda" knappen och därför inte få riktigt lika bra respons från terroristen. Vet du om det går på något sätt?

Om du har en mus med scrollhjul så kan du trycka ner den knappen, altså trycka ner scrollhjulet, väldigt effektivt..

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk
Medlem

Jo, men Swat accepterar ju inte den knappen isf måste jag installera mina drivrutiner till min explorer och mappa om scroll hjulet till någn keybord tangent.. Eller?

Isf vart gör jag detta?

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk
Medlem

Hehe varför behöver du respons från terroristen, det är bara o skjuta honom i knäskålen om han inte ger sig direkt. Eller om man är riktigt elak döda honom direkt (ofta har man ju inget val, speciellt när de står långt bort)

Permalänk
Medlem

Här är ett tips: Om skurken siktar på dig kommer han inte ge upp. Det är bara att skuta. Om han däremot har vapnet siktat ner mot marken kommer han ge upp när du säger åt honom.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta tillbaka!