Wallhack i CS, men utan wallhack?

Permalänk
Medlem

Wallhack i CS, men utan wallhack?

För ett tag sedan märkte jag av felet med senaste detonator från Nvidia. Om jag minimerar mitt CS och sedan drar upp det igen blir väggarna genomskinliga. Har aldrig haft fusk installerat på datorn tidigare och senast i Lördags installerade jag om datorn. Problemet kvarstår.

http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/Screen-0005.jpg
http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/Screen-0006.jpg

Vad ska jag göra? Även om det inte upptäcks eller så, så vill jag absolut inte ha detta!!! Säg inte "Sluta minimera" för jag vill kunna ha den möjligheten att göra det, på Lan t.ex., utan att bli anklagad för fusk osv...

Detta problem har jag även på min andra dator, där jag installerade CS för första gången för ett par veckor sedan.

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem

Vilken detonator använder du och varifrån? CS 1.6 eller? Ska se om det blir likadant för mig isf.

Permalänk

fuskare!!

Visa signatur

Piteborna äro djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till de grekiska gudarnas giganter - Petrus Stecksenius-Graan 1731

Permalänk
Medlem

hmm ja det är ju en del som inte är bra och så måste dem fuska

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

Min kompis, Antrox här på forumet hade samma sak, dock körde han med Direct3D på sitt gammla GeForce 2 MX, och fick då detta wallhackliknande wallhack. Kommer dock inte ihåg hur han löste det.

(Kör du med OpenGL eller Direct3D?)

Visa signatur

must!

Permalänk

hahah. har typ samma sak! men krö emd ATI och mitt wallhack kommer när någon logga in på msn sen försvinner det efter 1 minut typ!:D

Permalänk

Re: Wallhack i CS, men utan wallhack?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tartin5
För ett tag sedan märkte jag av felet med senaste detonator från Nvidia. Om jag minimerar mitt CS och sedan drar upp det igen blir väggarna genomskinliga. Har aldrig haft fusk installerat på datorn tidigare och senast i Lördags installerade jag om datorn. Problemet kvarstår.

http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/Screen-0005.jpg
http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/Screen-0006.jpg

Vad ska jag göra? Även om det inte upptäcks eller så, så vill jag absolut inte ha detta!!! Säg inte "Sluta minimera" för jag vill kunna ha den möjligheten att göra det, på Lan t.ex., utan att bli anklagad för fusk osv...

Detta problem har jag även på min andra dator, där jag installerade CS för första gången för ett par veckor sedan.

Kanske kan bero på vad du har för inställningar? kör du OpenGL eller Direct3D?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av niklas6666
hahah. har typ samma sak! men krö emd ATI och mitt wallhack kommer när någon logga in på msn sen försvinner det efter 1 minut typ!:D

Så är det för dom flesta jag känner! Nog inget ovanligt.. Död åt msn när man spelar cs!

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem

Vadå vill inte ha det?!? Fuskande som är omöjligt att åka fast för, KAN DET BLI BÄTTRE?!?!

Visa signatur

Power isn't everything.. It's the only thing.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tt
Vadå vill inte ha det?!? Fuskande som är omöjligt att åka fast för, KAN DET BLI BÄTTRE?!?!

Det är skittråkigt att fuska. Fattar inte själva nöjet med det. Är man så kass att man måste fuska för att få dö på någon så borde man tänka på en annan hobby/fritids-intresse istället för att förstöra för andra.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tt

Man kan fortfarande åka dit för det

Tänk om någon recordar när du spelar? vad händer då?

Permalänk
Avstängd

samma med min granne aeger som fan nu sitter o campar hela tiden bakom en vägg och skjuter oss hela tiden

Visa signatur

Don wanna work, wanna bang on keyboard ! Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Spela och var glad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av niklas6666

Har dom inte fixat den buggen i msn 6.1?

Permalänk
Medlem

Jag spelar 1.6 och använder Direct 3D. Något jag dock märkt av på sistonde är att jag inte kan vara i närheten av där någon kastat en smokegranade, allting blir extremt segt då...

Som sagt så är det inget kul att fuska på detta sätt, hatar fuskare i Online-spel...

Jag använder ett GF4 ti4600 och i andra datorn har jag ett GF3 ti500.

Kör jag med OpenGL så känns grafiken mycket sämre osv...

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maxz0r
Man kan fortfarande åka dit för det

Tänk om någon recordar när du spelar? vad händer då?

Det visas inte på demon. Iaf gör det inte det med ati/msn buggen. Du kanske borde recorda och se om det syns på demon. (Wallhacket då)

Visa signatur

Vi välkomnar vår senaste medlem, FiskeKrok.

Permalänk
Testpilot

När man spelar in ett demo så sparas det inga bilder, bara kordinater för gubbarna typ. Skins och sånt som andra har kommer ju inte med på demos, det är bara datorn som det spelas upp på som avgör hur det ser ut.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

ja, men när folk spectatar dig kan de se att du vet exakt och när de kommer. inget svårt att se vem som fuskar

Visa signatur

-forum!

Permalänk

Men varför byter du inte till några andra drivrutiner om du nu inte vill ha det så där?

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizzardo
Men varför byter du inte till några andra drivrutiner om du nu inte vill ha det så där?

Vilka drivrutiner är bäst för CS om jag har ett Geforce 4 ti4600? Jag tror 44.03 men jag är ju inte säker...

Visa signatur

SWECLOCKERS

Permalänk
Medlem

är väll dina drivisar som bråkar med nyaste V. av 1.6?

Visa signatur

| shuttle | AMD 1.6 ghz @ 2.08 ghz| 1048 ddr | radion9600 pro | 120gb | 3dmark 01 10265p |

Permalänk
Medlem

har man ett par hörlurar och eax på så kan man höra exakt vart dom kommer ändå..(iof på långt håll blir det lite svårt)

men upptäckt samma sak i dod(radeon9600 catalyst någon version) men mapsen är typ byggda på annat sätt som tjänade inte mycket på att ha det(iaf inte på dod_donner. där var det bara dörrar, några sandsäckar, tanken och något till vilket man kunde lika lätt fixa utan wallhack)

Permalänk
Medlem

Men det är förjävligt tråkigt, jag kan ju inte lira på Lan eller så, alla ser ju att jag har Wallhack, men jag hatar själv fuskare i Online-spel.

Ska testa med alla drivrutiner jag kan hitta sen...

Visa signatur

SWECLOCKERS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [icehole]
ja, men när folk spectatar dig kan de se att du vet exakt och när de kommer. inget svårt att se vem som fuskar

Är man någolunda smart när man spelar med t.ex. wallhack så kan man dölja det ganska bra utan att det är alldeles uppenbart.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FiskeKrok
Det visas inte på demon. Iaf gör det inte det med ati/msn buggen. Du kanske borde recorda och se om det syns på demon. (Wallhacket då)

Det är bara och byta cdkey då

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

hm sådär blir det för mig när nån går online på MSN eller liknande, medans man spelar....

skumt...