Muspekare Borta Hjälp!

Permalänk
Medlem

Muspekare Borta Hjälp!

jo det är så när ja går in i MuspekarAlternativ och ska byta muspekare så säger den att det inte finns kvar i Windows nått mer har lika på min anndra dator! vad kan det vara har precis formaterat och så kör virus scan hela natten. 40Infected 40Fixed körde i felsäkertläge.

men kan ja ersätta dem från min 3de dator, för där funkar alla muspekare och så.

och det konstiga är åxå att när ja körde en Scan på den anndra datorn så hittade den inte ett ändå virus!

så vad kan ja göra elller vad kan vara fel?

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

har du inte ens grund muspekarna kvar?
När jag går in i de altenativen får jag veta att datorn inte hittar en viss fil (vilket jag antar är någon bugg i XP) men sen kommer jag ändå in så att jag kan välja bland alla grund muspekare.
det borde finnas någon mapp i windows mappen där muspekarna är lagda där man skulle kunna kopiera in dem från din andra dator.

Edit: Har du SP1 installerat?

Visa signatur

<m00x> "Är inte c++ en kupstorlek??"
Svenska citatdatabasen

Permalänk
Medlem

nej alla är inte borta men den ja brukar ha finns inte och det kommer upp 6-8 medelande för mig och ja har sp1 men alltså det ju funkat förr !

men vet du vilken mapp det kan vara ! ?

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hensan
nej alla är inte borta men den ja brukar ha finns inte och det kommer upp 6-8 medelande för mig och ja har sp1 men alltså det ju funkat förr !

men vet du vilken mapp det kan vara ! ?

[Din Disk Där Du Har Windows]:\[Din Windows Mapp]\CURSORS

Ex: C:\WINDOWS\CURSORS

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Medlem

okey ! mjo gjorde så att ja gick in i läggtill/tabort program sedan så tog ja bort dem där sedan i med Xp skivan och lade in dem där

men Tack iaf

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |