Permalänk
Medlem

Lågprofilstangentbord

Någon som vet vart man kan köpa lågprofilstangentbord eller vad man kallar dom? Typ som t-bordet på en laptop.

Sen undrar jag också vart det va man kunde köpa ett t-bord med blåa lysdioder i. MYCKET snyggt va det. Såg det här på forumet för ett tag sedan.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Grabbar med hjärna kör bil med stjärna

Permalänk
Medlem

Jepp det va det tack.

Det va billigt. 295kr. Kanske ska inhandla ett sådant.

Hittade det andra med blåa dioder i också.

Nu är bara frågan vilket man ska välja

Permalänk
Medlem

ingen som vet om nått lågprofils som e ergonomiskt ?? helst trådlöst..

Visa signatur

MS k8n Neo2 Platinum, AMD 64 3000+ 2x256mb Corsair XMS pc3200, Gf4Ti4800, WD200gb-IDE, NEC 3500 DVD-R, bla bla bla bla.. o nå mer skräp i en hypad låda (not)

Permalänk
Medlem

Ja det hade varit skönt. ergonomiskt + lågprofils + trådlöst.

Permalänk

Logitech DiNovo (stavning?) kanske ?

Permalänk
Medlem

Vadå hittade det andra med blå dioder? Är det samma tangentbord med blåa dioder eller ett liknande? Länk?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det finns ett jätteslimmat vitt tangentbord utan numpad, som lyser blått i tangenterna. Det finns på elgiganten.. iaf i västerås

Permalänk
Medlem

Det med blåa dioder som datorfixarna säljer ser också lite "lågprofilsaktigt" ut. Någon som vet om det är som ett vanligt t-bord eller det är lågprofil?

Permalänk
Medlem

Ska fan beställa ett sånt där lågprofils nu... hur grymma som helst ju!

Permalänk
Medlem

ok jag ska beställa ett med blå dioder i nästa vecka. Trött på mitt hemmamålade 99kr t-bord

Permalänk
Medlem

är det svensk layout på dem?

Permalänk
Medlem

det hoppas jag har precis beställt ett med blåa dioder i

Permalänk

nejj, inte svensk layout. Det kan du kolla genom att klicka på "större bild"
I närheten av bilden på t-bordet.

Fasen va najs den e. hade jag inet haft logitech cordless desktop mx hade jag kanske införskaffat ett sådant

Permalänk
Medlem

på sidan när man kollar på bilden så ser det ut som att det inte är det.
tänkte om nån visste med säkerhet.

om dem har tagit hem tangentbord med svensk layout, men inte orkat ta egen bild och sätta upp, utan satt upp en bild från tillverkarens hemsida med engelsk layout.

du får rapportera senare

Permalänk

PMa mej när nån har det hemma o ta bild me digi cam o visa mej bild på om d e svenk, köpa som lan t-bord ajja om den personen skulle orka göra mej en tjänst gonatt alla!!

Permalänk
Medlem

Skickar ett mail till dom och fråga om det är svenskt eller ej...