Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Medlem

radeon 9800pro och cs...

när ja spelar cs så får ja som "hack"... lr de kanske kallas fpsdropp eller nånting sånt. Ja tycker itne de flyter på bra iaf!! va kan de vara för fel? (jag har dom nyaste 9800pro drivrutinerna)

Permalänk
Medlem

du kanske kör med högsta på allting?

Permalänk
Medlem

Testa att sööööka. Finns ett par miljoner trådar om CS och 9800p...

Permalänk
Medlem

Ja varför ens spela CS fattar inte det spelet borde väll dö ut snart tycker man.

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av club01
Ja varför ens spela CS fattar inte det spelet borde väll dö ut snart tycker man.

Lägg ner!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Jag fattar inte varför man använder Windows eller Linux. Det borde ju lägga ner snart.

Visa signatur

2500+ | 8RDA3i | 512 DDR | 80gb | 9600pro |

Permalänk
Medlem

Cs borde ej läggas ner för det aeger

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

plz skriv inga onödiga svar som.. cs aeger.. de var inte det ja frågade.. så de e ingne som vet skälet?

Permalänk

Det kan vara drivrutinskrångel. Prova att formatera, installera SP1, moderkortsdrivrutiner.

Permalänk
Citat:

hoho DÖ? runt 11 miljoner som spelar det och det bara ökar

Visa signatur

Intel Core Duo 2 E6850 3.0 - MSI 8800Ultra - 4x1GB Corsair Dominator XMS PC 8500 - Samsung 2x160GB - Tagan 520Watt - Samsung T220 - Antec Performance One P182A

Permalänk
Medlem

stäng av v-sync, skriv fps_max 100 i console, sänk aa och så vidare, för mig funkar omega drivare bättre än catalyst i cs. Så har jag fixat en stadig fps på 99 (förutom i smoke förtåss)

Permalänk
Medlem

Tror du kan få hjälp om du läser CS-FAQ i spelforumet

Visa signatur

Take care of what you love, before it becomes a memory.

Permalänk
Medlem

Har oxå fpsdrops, har testat med alla olika drivrutiner. Mycket irreterande

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Virustommy
hoho DÖ? runt 11 miljoner som spelar det och det bara ökar

Va ? Det finns ju 30miljoner kineser som spelar det också

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk

hehe.. folk spelar ju fortfarande warcraft 2 så får nog dras med cs ett bra tag till

Kan iofs första warcraft folket, då just war2 roxar!

Visa signatur

Intel E8400@3Ghz| | Raptor S-ATA 36,7 gb + WD 200gb | Radeon 6870 hd 1Gb| Logitech MX500 | FuncPad | V7 Syncmaster 22"
HP Pavilion zd7270

Permalänk
Avstängd

Tycker själv inte att snackandet om Cs passar till den här tråden. tror ni som måste snacka om det kan snacka om det i en tråd som har om Cs lirande att göra.. och nu till saken.. Gör som Bluetiger sa. gjorde så och hadde samma problem som dig innan.. Nu fungerar det fint.

Visa signatur

Behöver hjälp med det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkunkeN
Tycker själv inte att snackandet om Cs passar till den här tråden. tror ni som måste snacka om det kan snacka om det i en tråd som har om Cs lirande att göra.. och nu till saken.. Gör som Bluetiger sa. gjorde så och hadde samma problem som dig innan.. Nu fungerar det fint.

Jag tror jag vet vad du har för problem....

Gör så här...

1, Sätt på V-sync
2, Ställ in att du ska ha 100 eller mera HZ på skärmen om (du kör 800x600) det kan du göra i windows men även med hjälp av programet powerstrip

Nu ska du ha 99 i fps hela tiden, jag har även 99 i 1-2 smokes..

Har ett Club3d 9800Pro 128

hoppas att det löser sig

GL HF

/sliverr

Visa signatur

krackellibrankelfnatt

Permalänk
Avstängd

Hmm silverr, det e inte jag som hade problem.. hehe...

Visa signatur

Behöver hjälp med det