Permalänk
Medlem

Vilken mobil var den första med MP3 musik?

Jag undrar en sak och det är.
Vilken telefon vad den första med MP3 musik?

+ Och om jag sku köpa en telefon med mp3 stöd vilken skall jag välja. Vilket mobil märke är bäst.

Visa signatur

Min är störst för jag kör BMW!

Permalänk
Medlem

Siemens SL45 var väl rätt tidigt ute med det tror jag.

Har bara testat Nokia 6230 men tycker det fungerar utmärkt

Visa signatur

Ursäkta mig, min ä-tangent fungerade inte :/

Permalänk
Medlem

Siemens Sl45?

Permalänk
Medlem

tror också sl45 faktiskt.

Permalänk
Medlem

tror också sl45 faktiskt.

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem

Snackar vi GSM-telefoner så var det Samsung SGH-M100.

Permalänk
Medlem

fanns en telefon när jag gick i 8an..med mp3.. den liknade ericsson 888 world.. dvs med en lucka över knapparna.. kommer f** inte ihåg märke/namn.. men den va het..ville ha den för allt guld i världen

gick ut skolan förra året..

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk

Tippar på Siemens SL45.

Permalänk
Medlem

SL45 var nog först, skippa den. Min strulade tills jag sålde den.

Permalänk

Som w0x sa så var Samsung först, inte Siemens.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

Okej okej det värkar vara lite sjafs om vilken mobil det var.
Men som dom flesta säjer att det var Siemens SL45 som var förs kan nog facktiskt stämma. Jag sökte lite på Siemens SL45 och där stod det att det var den första telefonen med stöd av MP3 filer. Fast det stod dåck på deras egna sida vem vet om det är sant.

Visa signatur

Min är störst för jag kör BMW!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av w0x
Snackar vi GSM-telefoner så var det Samsung SGH-M100.

Jag tippar på den. Kommer ihåg att den hade roliga problem iom att minnet endast var 8/16 mb stort och inte gick att bygga ut. Stabil nalle förövrigt.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Nokia 5500 var väl ganska tidig?

Visa signatur

THOR Lorride / Intel i7 3770K / GeForce GTX 680 / Corsair 16GB DDR3 1600MHz /
THOR Display IPS LED by Fujitsu / 23"

Permalänk
Medlem

sl45

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Siemens säger att de var först och Samsung säger att de var först, inte helt oväntat

Båda kom väl ungefär samtidigt under slutet av 2000. SL45'an var(är) ju den bättre av dem två.

Visa signatur

//anno

Permalänk
Medlem

När kom Nokia's 5510 då?

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk
Medlem

Samsung SGH-M100, tyckte den var skitcool på min mobilnördstid

Köp en SonyEricsson om du ska ha ny mobil, de är stabila! Nokia också...

Permalänk
Medlem

Som jag tidigare sa var M100 först, men tydligen vill inte alla förstå det.

M100an lanserades hösten 99, SL45an kom nästan ett år efter. Om de som betvivlar min kunskap mår bättre av en länk så ska de få en;
http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=2238&sid=1

Permalänk
Medlem

Ericsson vet jag hade en mp3spelare (år 2000) som tillval att köpa, men jag tror inte att det är det som tråden handlar om, utan ni är nog ute efter "inbyggda" mp3 spelare.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

bild på m100... ja tyckte den va snygg då..men man va ju 14 så

hade förövrigt 32meg minne.. (för mp3)

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

Samsung M100 var först på den svenska marknaden med inbyggd Mp3 spelare sådeså SL45 kom en stund senare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toke
Samsung M100 var först på den svenska marknaden med inbyggd Mp3 spelare sådeså SL45 kom en stund senare

japp, så var det.

Permalänk
Medlem

Fast SL45 hade ju minneskort så den va ju mycket ballare på sin tid

Permalänk
Medlem

aah kommer ihåg när jag hade sl45. Haha tror att jag köpte den när den kom ut. FET mono ljud:Dhaha , kopplade in mobilen i "spel porten" , överförde en låt på många många minuter , lyx "dockladdade" (så att den stog upp) man kunde ju spela in massa med skit med så att läraren blev tokig, vibrator och en "superstor skärm". Dom andra telefonerna levde ju i stenåldern jämnfört med denna :D. Har den framför mig, minneskortet är funkar inte så bra. Kommer ihåg hur bäst den va, sprang runt som en fjortis och "trodde mig" när jag hade mobilen. Tror att den va först, sedan nåra veckor (?) efter så kom en annan telefon med en lucka. Eller så va det tvärtom

Visa signatur

bää