Fuskar denna kille, eller inte? (Counter-Strike)

Permalänk
Medlem

Koltrasten har ju sagt att det är han som är så duktig och skjuter folk genom väggarna, han dödade till och med en kille med kniven innan första filmen utspelade sig!

läs hela tråden innan ni svarar.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3riko
Koltrasten har ju sagt att det är han som är så duktig och skjuter folk genom väggarna, han dödade till och med en kille med kniven innan första filmen utspelade sig!

läs hela tråden innan ni svarar.

Har inte sagt att jag är duktig

Menade bara att jag inte fuskade i dom klippen utan använde mig av ljud.

Colt-rasteN nickar jag =), btw ser du något samband mellan Counter-Strike och mitt nick

Permalänk
3dfx Fanboy
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
btw ser du något samband mellan Counter-Strike och mitt nick

ja... båda antyder en ålder av 14...

Visa signatur

Runnin with a pump pump
no bluffin we buck buck

Permalänk
Medlem
Citat:

Har inte sagt att jag är duktig

Menade bara att jag inte fuskade i dom klippen utan använde mig av ljud.

Colt-rasteN nickar jag =), btw ser du något samband mellan Counter-Strike och mitt nick

Nej, jag ser inget samband. Visste du att du har samma nick som en fågel?

Du slängde enbart upp dom här filmerna för att visa hur 1337 du är på att hAxXXa på CS.

misko: Could not agree more.

Permalänk
Hedersmedlem

Är ni dryga eller, Colt (Vapnet M4A) rasteN (inget sammanband), det bildar nicket ColtrasteN, som är nästan likadant som KoltrasteN fast med C istället för K.

Föressten så är jag inte 14 år jag är född 87.

Permalänk
Medlem
Citat:

Du slängde enbart upp dom här filmerna för att visa hur 1337 du är på att hAxXXa på CS.

mmm... håller med om att det luktar lite skryt

btw, vars finns "bevisen" att det är du som lirar då Coltrasten?... var ju censur över de div. nicken så...

Permalänk
Medlem
Citat:

Är ni dryga eller, Colt (Vapnet M4A) rasteN (inget sammanband), det bildar nicket ColtrasteN, som är nästan likadant som KoltrasteN fast med C istället för K.

Föressten så är jag inte 14 år jag är född 87.

Kommer endå kalla dig för Koltrasten, låter mycket bättre, känns som att coltrasten är en felstavning.

14 år är en magisk ålder du kan vara fjortis utan att veta om det.

edit: sluttjaffsat låt tråden vila i frid

Permalänk
Medlem

Av någon anledning har jag nu läst hela tråden...hm, har bara en fråga. Varför har det blivit så populärt att såga CS och de som spelar CS??? För mig ser det ut som att:

A. Man har fyllt 15 och man älskar att använda ordet fjortis, eftersom ni själva antagligen spelade CS när ni var 14 kan ni nu sluta med det och på köpet få en hel drös människor att kalla fjortis.

B. Ni smygspelar fortfarande, men suger något otroligt hårt på det, vilket naturligtvis innebär att spelet är värdelöst.

Till Coltrasten: För mig ser det ut som fusk men det är mest baserat på att jag är rätt kass på FPS och inte har spelat CS själv.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scout
Av någon anledning har jag nu läst hela tråden...hm, har bara en fråga. Varför har det blivit så populärt att såga CS och de som spelar CS??? För mig ser det ut som att:

A. Man har fyllt 15 och man älskar att använda ordet fjortis, eftersom ni själva antagligen spelade CS när ni var 14 kan ni nu sluta med det och på köpet få en hel drös människor att kalla fjortis.

B. Ni smygspelar fortfarande, men suger något otroligt hårt på det, vilket naturligtvis innebär att spelet är värdelöst.

Till Coltrasten: För mig ser det ut som fusk men det är mest baserat på att jag är rätt kass på FPS och inte har spelat CS själv.

'

Jag spelar inte CS längre, men jag gjorde det när jag var 14-15 år INNAN hela communityn var förstörd av alla kiddies och alla nya versioner. Det vet jag många andra med mig också gjorde. När vi spelade var det mindre fusk, mindre gnäll och mer spelkänsla.
Det finns faktiskt en anledning till att de flesta som var med från början har slutat.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
'

Jag spelar inte CS längre, men jag gjorde det när jag var 14-15 år INNAN hela communityn var förstörd av alla kiddies och alla nya versioner. Det vet jag många andra med mig också gjorde. När vi spelade var det mindre fusk, mindre gnäll och mer spelkänsla.
Det finns faktiskt en anledning till att de flesta som var med från början har slutat.

Commynityn var förstörd redan innan det :(, jag har spelat sen i 7an (inte 8an) 9an och nu 1an.

Men man vet ungefär vart man ska hålla sig för att slippa allt whine

hud_saytext 0 t.ex. :P,

Fast nu så klagar ju världsmästarna (SK) på fusk också (CaYa). Hur långt ska det behöva gå?

Permalänk
Medlem
Citat:

Commynityn var förstörd redan innan det :(, jag har spelat sen i 7an (inte 8an) 9an och nu 1an.

Men man vet ungefär vart man ska hålla sig för att slippa allt whine

hud_saytext 0 t.ex. :P,

Fast nu så klagar ju världsmästarna (SK) på fusk också (CaYa). Hur långt ska det behöva gå?

Har aldrig hört någon cs-kiddie sagt GG = Good Game(sägs ofta i te.x Starcraft) snarare:
- jÄVLA l0T00 h0rA, OGC_FITTA, sÅN JÄVLA TUR!!!!!!!!!1111111

Sitter och pratar med några vänner på ventrilo(telefon är dyrt ) och olyckligen sitter det ibland gäng med cs-fjortisar där, säger man något som kritiserar dom så ska man genast gå och knulla sin egen mamma osv. osv.

Stäng in allihopa i ett hus och säg att heaton ska utföra magdans, därefter bommar man igen huset och sätter till en tändsticka.

Permalänk
Medlem
Citat:

Om sanningen ska fram så är det jag ColtrasteN som spelar i båda klippen.

#1 klippet,

Jag springer yarden, runt garaget knivar en där, springer in till inomhus bomb platsen, alla 5 i mitt team lever.
En i teamet säger att vi har bomben i radiorum, jag går till väggen och hör en kille springa där, siktar mot ljudet...PANG... HS, som sedans följs med

"Kicked and Banned from this server"'

#2 klippet,

Jag kommer från rampen, springer mot "gula huset" ska hoppa ut lite snyggt genom fönstret men kommer bara ca 70% ut, hör att min team-mate "MuppeN" och någon annan skjuter utanför, därför så skjuter jag mot den väggen. MuppeN sa inget i ventrilo så det var helt efter ljudet.

Anledningen för att jag la upp detta var för att få kommentarer, samt veta lite hur folk recensionerar, en del folk verkar ju förstå att man kan "haxxa" och ha "ventrilo" program på.
Men ni andra som bara skriver "FUSK" osv, kanske går lite för snabbt fram.

Det var allt

Som ja sa, det är du själv som spelar och det är troligtvis inte fusk. Får jag något pris nu? (man är ju inte admin över 7 av dom populäraste servers i världen för inget ;D)

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Stäng in allihopa i ett hus och säg att heaton ska utföra magdans, därefter bommar man igen huset och sätter till en tändsticka.

Oh gosh, vilken fälla. Hehe. Det är inte ofta folk skriver GG i CS (public servers) men det sker.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Citat:

Han kommer flasha dig och sätta lottohs med colten innan. Jag lovar. Han är ju "så" duktig.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D

Oh gosh, vilken fälla. Hehe. Det är inte ofta folk skriver GG i CS (public servers) men det sker.

Dom enda gångerna jag träffar på banditerna IRL(eller AFK som dom kallar det) är på lan, diverse roliga pingscript brukar gå hem.

net send * CS?

Är ju också en klassiker...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.

Han kommer flasha dig och sätta lottohs med colten innan. Jag lovar. Han är ju "så" duktig.

Visst ja, att jag inte tänkte på det.
Får väll helt nekel säga att punkbuster är installerat och ingen kan komma in och kolla på heaton ifall dom inte har det, hur ska han då lyckas träffa mig?

Permalänk
Medlem

punkbuster... jaaa det var nåt år sen man såg av det där progget :b
inom CS världen.

KingCobra, vilka servrar är det då? =o

Permalänk
Medlem
Citat:

Har aldrig hört någon cs-kiddie sagt GG = Good Game(sägs ofta i te.x Starcraft) snarare:
- jÄVLA l0T00 h0rA, OGC_FITTA, sÅN JÄVLA TUR!!!!!!!!!1111111

Spela på vettiga serverar istället då. På min standardserver skriver folk GG eller GJ efter i princip varje runda, som uppmuntran till den/de som vann rundan åt laget. Den som svär minsta svärord efter tillsägelse eller beter sig omoget blir bannad på studs.

SWE GK Uddevalla CS 1.6
213.114.81.81:27015

Dock brukar det vara rätt fullt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Spela på vettiga serverar istället då. På min standardserver skriver folk GG eller GJ efter i princip varje runda, som uppmuntran till den/de som vann rundan åt laget. Den som svär minsta svärord efter tillsägelse eller beter sig omoget blir bannad på studs.

SWE GK Uddevalla CS 1.6

Tyvärr har jag det inte installerat, man kanske skulle kunn afixa en server som automatiskt bannar allal som säger vissa ord. Undrar ifall det går?

Annars var det ju redig bra regler på den där servern, *antecknar adressen*

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

SWE GK Uddevalla CS 1.6

Jag spelade där nyss 40 - 15 på inferno =), inte en endaste spelare sa något negativt om nånting, mycket bra server men konstiga custom maps.

Permalänk
Medlem

Noobs..
så klart man kan haxxa där....

Visa signatur

XP 3000+ @ 2.22ghz - Geforce FX 5700LE @ 500/518 - 1024mb PC3200 - 160gb Maxtor, 20gb IBM (ej inkopplad) - ECS KT-600A - MX 510 - QPAD XXL 4mm + QPAD GLIDZ - KOSS UR40 - Creative Audigy 2 value - Papst 80mm - BBB 100/10 mbit - iPod Nano 4GB BLACK - Creative EP-630

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FoggyWall
Hmm, kan man verkligen se igenom den väggen med WH?

Jag skulle annars tippa på grym tur

man ser igenom hela banan med wh.

Permalänk
Medlem

Klart han fuskar, det ser man ju direkt.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av QP
Klart han fuskar, det ser man ju direkt.

Läs hela tråden :), du behöver inte svara en gång till, låt tråden dö ut.

Jag blir bara fuskanklagad av en massa som inte har läst hela tråden

Permalänk
Medlem

Ha ha, jag såg dig idag Coltrasten och jag såg direkt att du fuskade din n00b lo2 h**a.. ne vi får ta å spela när jag e lite piggare och inte har en katt i knät Jag har lirat ragnarok ganska konstant dom senaste timmarna så reflecerna e inte på topp. Ha d

Permalänk
Medlem

Fusk, helt klart. Den första var tydligast.

Visa signatur

Ha det gött

Permalänk

Superfusk. Headshot med awpn genom en vägg o allt.

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Medlem
Citat:

SWE GK Uddevalla CS 1.6

Jo men det beror ju på att man blir kickad direkt om man skriver det på eran server! Jag spelade där 1 ggr och hade en otrolig duell med den sista spelaren i andra laget och när jag dog skrev jag FASEN och blev kickad OMEDELBART. Så jag förstår att ingen vågar skriva något överhuvudtaget. Och det var ingen tillsägelse före kan jag tillägga. Man kan ju skillja lite grann på vad som skrivs och i vilket sammanhang eller? Att jag hade 3 liter adrenalin i kroppen och skrev detta till den som tillslut tog mig tror jag alla hade överseende med, utom admin då såklart.
Annars är det en väldigt bra server och som du skriver så sköter sig de flesta som spelar där. Men som sagt... svärordreglerna är lite VÄL skruvade på gränsen till fanatiska, om man nu kan kalla "fasen" för ett svärord.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Jo men det beror ju på att man blir kickad direkt om man skriver det på eran server! Jag spelade där 1 ggr och hade en otrolig duell med den sista spelaren i andra laget och när jag dog skrev jag FASEN och blev kickad OMEDELBART. Så jag förstår att ingen vågar skriva något överhuvudtaget.

Folk skriver ju saker hela tiden, men ingen svär. Härligt, eller hur?

http://www.gubbklubben.se/modules.php?name=regler

Permalänk
Medlem

Jag editerade mitt inlägg över lite...
Härligt? Att alltid tänka på att utrycka sig onormalt?
"Sjutton, jag tyckte precis jag råkade träffa lilla dej, men så vänder du dig om och kolavippar stackars mig. Blommande bananer..."<--- lite ironi iof men jag tycker det är ganska normalt att skriva "Fasen, trodde jag fick ett HS där! Men så vänder du dig och och fraggar mig. ;)" Det var så jag skrev. Men vi behöver inte tråka de andra forumläsarna med detta... jag vet ju vad som gäller på eran server och följer reglerna där om jag nånsin skulle gå in på den igen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Seglivad tråd

Citat:

Folk skriver ju saker hela tiden, men ingen svär. Härligt, eller hur?

Är ni extremt kristna? "FASEN" är väl ingen svordom?

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se