Fuskar denna kille, eller inte? (Counter-Strike)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wasa
msn-buggen

Hmm, du sa nåt. Han kanske har en polare som loggar in och ut hela tiden.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LecToR
Skulle inte behöva vara fusk, vanlig "haxning" skulle jag säga, inte ovanligt. Studerar man lite så ser det lite mistänkt ut men jag skulle inte säga till 100%, behövs mer "bevis".

det ser mistänksamt ut ja.... jag är admin på en community och jag hade k/b för fusk i det fallet.. visst kan man höra vart fi kommer men inte till den grad.

Om nu killen inte fuskat får han antingen skicka in demon när han spelar eller dyl.

Deagle grejen var ju lite skum dock ej omöjlig men jag tyckte awpn såg väldigt misstänksam ut.

Visa signatur

-LIVERPOOL FC || YOU´LL NEVER WALK ALONE || LIVERPOOL FC-

Permalänk
Medlem

Första klippet; Hänger väldigt ofta eftersom det stället på nuke är ett vanligt "haxx" ställe.
Andra klippet; Om nu detta är under samma match så skulle jag helt klart säga att det är fusk.

Visa signatur

To be or not to be....

Permalänk
Medlem

Rätt svårt att se om personen fuskar, måste nog se lite mer på han då, har gjort många liknande saker och blivit anklagad för fusk xxx gånger

Visa signatur

AMD - Probably the greatest Cpu in the world

Permalänk
Medlem

läste rubriken som "funkar denna killen eller inte"

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem

Fusk!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

fusk å fusk, om någon går online på msn och en sån där liten ruta kommer fram i högra hörnet så blir många väggar genomskinliga/försvinner. blir alltid så inte så mycket man kan göra åt det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pez
(1a filmen) killen har varken Tur eller Fusk..
Han hör antagligen, eller nån säger i micken, att det är folk vid rampen..
han vet då att det är folk där, och skjuter därför där dom brukar sitta, (han har lärt sig, och tittat i free fly mode, att dom brukar sitta där i hörnet) och han skjuter därför där... precis som vem som helst skulle gjort....

Visst slänger man iväg skott genom väggarna och det där är ett klassiskt ställe. Men när han skjuter med awp så stannar han upp och siktar noga in sig i nästan en sekund på en särskild punkt och sen sätter HS. Hade han bara chansat så hade han skjutit direkt när han vände sig i den riktningen. Rutinerade motståndare sätter sig inte exakt på de typiska ställena ändå. Nu vet jag iofs inte vad det var för motstånd.

Permalänk
Medlem

Efter att närmare ha studerat banan och filmklippen skulle jag säga: 100% tur.

1. Tror inte att WH fungerar genom den väggen, samt att han verkar sikta till vänster om lådorna vid rampen, ett klassiskt "haxx-ställe".

2. Osäker på om WH fungerar där heller. Han siktar även mot den högra sidan av den stora lådan som står mot väggen på andra sidan, även det ett klassikt "haxx-ställe".

Permalänk
Avstängd

Vart laddar man ner wallhack

Visa signatur

Abit NF7-S 2.0 |AMD Athlon 2500+ | TwinMos PC3200 2x256mb Dual Channel | Maxtor 120gb + IBM 20 gb sys.disk | GeForce 2 MX 32 mb <-- haha

[color="green"]MSN: Per_87@hotmail.com[/color]

Permalänk
Medlem

tror inte han fuskar

Visa signatur

[ 3800+ x2 [ asus A8N-sli-se [ xfx 7900gt [ 160 gb [ twinmos 1024mb [ bzerk 500w [ beantech igloo [

Permalänk
Medlem

Jag tror inte heller han fuskar. Något som kan vara intressant att veta är ifall båda klippen är ur samma match/runda ?

Han kan ju vara skicklig, det kan vara tur, och så kan han vara en fuskare, men jag säger skicklighet blandat med tur

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Visst slänger man iväg skott genom väggarna och det där är ett klassiskt ställe. Men när han skjuter med awp så stannar han upp och siktar noga in sig i nästan en sekund på en särskild punkt och sen sätter HS. Hade han bara chansat så hade han skjutit direkt när han vände sig i den riktningen. Rutinerade motståndare sätter sig inte exakt på de typiska ställena ändå. Nu vet jag iofs inte vad det var för motstånd.

Han kan mycket väl fuska.... svårt att se, om man inte kör demot på en dator med wallhack själv......
Men för mig ser det ut som om han "Måttar" efter porten. altså han mäter avståndet genom att titta på texturerna i väggen ("tegelstenarna")..... och kan på det sättet hitta stället där (i hörnet där) dom brukar sitta......

men som sagt, det är svårt att avgöra......

Permalänk
Medlem

Jag tror inte på fusk.. som ni kan se så har han redan skjutit tre skott (troligtvis på samma vägg) och drar upp awp:n än en gång och zoomar in, då hör han motståndaren gå ett steg lite mer åt vänster och flyttar siktet en bit sen skjuter. Lotto blandat med skicklighet. Det behöver inte alls vara fusk. på klipp två säger jag som någon sa tidigare.. han har troligen sett motståndaren springa förbi sen är killen rätt skillad och kan avgöra vart motståndaren är. Även det skill blandat med tur

Permalänk
Medlem

klockrent.. FUSK!!

Permalänk
Medlem

han med awp hade flyt tror jag

Visa signatur

"Allt säljs separat"- Barbie i svansjön

Permalänk
Medlem

inte direct profs på d här me cs men 1 filmen tror jag var tur iaf hans skot kom ju inte ens där hans corsshair var...andra filmen vet jag inte

Permalänk

Tål inte folk att se när någon har tur eller är bättre en sig själva utan att det ska kallas fusk?

jag tippar på att snubben lyssnade och skjöt i rätt riktning.
är inte så svårt att lokalisera vart någon är om man har surround.

Visa signatur

Varge gång du spelar ut2003/2004 dödar Gud en cs-nörd!
Den som har sett mest anime innan han dör vinner!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FoggyWall

1. Tror inte att WH fungerar genom den väggen, samt att han verkar sikta till vänster om lådorna vid rampen, ett klassiskt "haxx-ställe".

2. Osäker på om WH fungerar där heller. Han siktar även mot den högra sidan av den stora lådan som står mot väggen på andra sidan, även det ett klassikt "haxx-ställe".

Vaddå WH inte fungerar på den väggen? Varför skulle inte fungera på just den väggen?

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

självklart fusk...

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Namnen ni cencurerat är inte cencurerade precis i början av första filmen
Man ser om man kolla noga

Permalänk

patetiskt att en del ska skydda personen. Tycker en del att det är fusk så tycker dom det. Själv så måste man nog ta sig en liten funderare. Jag TROR att det är fusk iallafall.

Visa signatur

Piteborna äro djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till de grekiska gudarnas giganter - Petrus Stecksenius-Graan 1731

Permalänk
Medlem

jag tycker man måste höra ljudet för att avgöra om det är fusk eller inte

Visa signatur

AMD 2100+|512 DDR pc2700|Sapphire radeon 9700np atlantis 128mb|Hyundai p910+|abit KD7 med VIA kt400 chipset

Permalänk
Medlem

ROFL

Förklaringarna om att det inte är fusk är så jäkla skrattretande.

I guess thats the life of an CS-player.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Håller med master9. Frågan är om de ens själva tror på sina långsökta teorier om skill, tur, etc. De som påstår att killen lyckas sätta TVÅ hs genom väggarna på EN runda utan wh yrar i nattmössan.

Permalänk
Medlem

Keno!

fixa ett demo iställer där man hör det han hör i sina muffar.
gäller båda klippen...

alla kan vi göra lite sjuka grejer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FoggyWall

Man ser genom båda väggarna med wh.

Sådär har man gjort själv ett antal gånger, lirar man nåt år skaffar man sig rutiner och vet vart man ska skjuta genom väggarna, inte så svårt att lyssna vart fienden är.
Om ni inte förstod det så tycker jag att han inte har fusk, mycket tur att få klockrena hs genom väggarna, men som sagt så har man gjort det själv.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Men nu får ni ge er, man kan inte säga att det är fusk eller inte genom de klippen. Vanliga "hax" ställen och han hör antagligen också, ni som säger "FUSK SÅKLART" har nog inte spelat en pcw på de_nuke.

Visa signatur

: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LecToR
Men nu får ni ge er, man kan inte säga att det är fusk eller inte genom de klippen. Vanliga "hax" ställen och han hör antagligen också, ni som säger "FUSK SÅKLART" har nog inte spelat en pcw på de_nuke.

Jo, men vi har ögon också.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

men inget ljud.