Fuskar denna kille, eller inte? (Counter-Strike)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Jag editerade mitt inlägg över lite...
Härligt? Att alltid tänka på att utrycka sig onormalt?
"Sjutton, jag tyckte precis jag råkade träffa lilla dej, men så vänder du dig om och kolavippar stackars mig. Blommande bananer..."<--- lite ironi iof men jag tycker det är ganska normalt att skriva "Fasen, trodde jag fick ett HS där! Men så vänder du dig och och fraggar mig. ;)" Det var så jag skrev. Men vi behöver inte tråka de andra forumläsarna med detta... jag vet ju vad som gäller på eran server och följer reglerna där om jag nånsin skulle gå in på den igen.

Jag fick också tänka mig för när jag just börjat spela på den servern men man vänjer sig snabbt av med att svära och känner inget behov av det längre, tro mig.

Skrev du bara "fasen" och hade betett dig moget fram tills desss så tycker jag iofs det var överdrivet med kick, hade räckt med en tillsägelse, särskilt på ett såpass relativt harmlöst ord. De är lite inkonsekventa i det avseendet ibland tycker jag, men kan ju bero på olika admins också. Fast de brukar normalt bara temp-banna 5 min eller ett par timmar ändå.

Sen är det inte min server, känner inte ens dem som håller i den, jag brukar bara spela där.

Permalänk
Medlem

Ja jag hade inte gjort något galet överhuvudtaget vad jag vet. Nu är jag ju inte 14 år direkt (37) så jag vet hur man skall uppföra sig. Jag har sett att de olika adminsen "dömmer" väldigt olika och kickar o bannar lite efter vilket humör dom är på, jag har bara blivit kickad eller om det var tempbannad i 5 min 1 gång.
Jag har inga problem med detta eftersom jag är admin själv över 7 servers 100 mgb lina så det är bara för att den servern är i grannstaden jag testar där lite ibland (bor i Trollhättan) och har en fin ping på 14-19.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Hedersmedlem

Jag skrev "attans" när jag dog där =), verkade inte betyda något för dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GooGeL
punkbuster... jaaa det var nåt år sen man såg av det där progget :b
inom CS världen.

KingCobra, vilka servrar är det då? =o

Welcome to Superserver
We try to bring you good gameservers...

Our servers are:
Counter Strike
BadAss #1 cs1.superserver.no:27015.......... The most popular maps CS 1.6
BadAss #2 cs1.superserver.no:27016.......... The most popular maps CS 1.6
BadAss #3 cs1.superserver.no:27017.......... Custom maps Downloads CS 1.6
Superserver #1 cs2.superserver.no:27015... The most popular maps CS 1.5

Counter Strike: Condition-Zero
BadAss #4 cs1.superserver.no:27018.......... All maps in this release

Natural Selection
Superserver #2 cs2.superserver.no:27016... Natural Selection v3.0 - Steam

Nu ligger dessa servers i Norge men tack vare att dom står i telefonbolagets lokaler i Oslo så är dom kopplade direkt i "coren" i stammnätet och är naturligtvis på 100 mgb. Pingen varierar mellan 27- 50 för mig men det är inget som märks. Testa själva.

Skillnivån är väldigt skifftande då det är ca 35000 unika Steam/WON id som loggar in varje månad men det finns ett par riktigt skillade spelare där.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

kan va fusk men man kan haxxa på många ställen