Permalänk

hrm orättvist. kan inte jag få en dårå?

eller så reggar du en på min mail så lovar jag att inte fraga dej som gentjänst

jag kanske ska testa med att byta ip-nummer...

Visa signatur

janetsson

Permalänk
Avstängd

Jag hade ett sida där man fann alla PROV svaren inom PARAMEDIC

Visa signatur

XP Home Edition
Presario 6214EA, AMD Athlon(tm)XP 1800+, 1,53 GHz,256 RAM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mek(SWE)
Testade precis att regga en ny gubbe med mitt Yahoo mail och max 2 min efter så fick jag mitt reggmail tillbaka så nu har man ännu en gubbe att spela med

Testa med en annan mail eller så gör du något generalfel vid reggningen...är bara ett usename och mail som ska skrivas in...skicka ett PM till mig så ska vi se vad vi kan göra

Visa signatur

Asus A8N-SLI | Athlon64 3800+ | Corsair TWINX2048-3200C2 2x1024Mb | Asus Extreme GeForce N7800GTX | 22" skärm CRT

Permalänk

Hade någon tidig version av det. Var väll ganska kul.

Verkar ha blivit en hel del ändringar dock.

Självklart kan man inte spela eller ladda ner det heller när man har modem >_<

Visa signatur

Come take us out of here / take us anywhere... oh yeah.

Permalänk
Medlem

Re: Americas Army 2.1

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cracker-Jack...
Någon annan som lirar detta absolut fantastiska spel? Att det är ett rekryteringsverktyg för den amerikanska armén spelar ju inte direkt någon roll, det är likförbannat snyggt, realistiskt, intelligent gjort....och dessutom GRATIS!!!;o)

Lite sur är kag ändå över att dom snodde nästan alla granaterna i den sista patchen, nu kan jag inte köra mina patenterade tokrusher i Insurgent Camp, och blåsa halva motständarlaget till helvete innan dom ens fattat vad som hänt, hehe.. Olyckligtvis för min egen del så är mitt grafikkort alldeles för kasst för att klara av "closecombat" dom flesta gånger, mycket därför jag gillar granater och framförallt 203:orna mycket mer!

34 "kills" på 7 ronder, är väl ändå ganska okej va;o)

Om ni ser någon som heter C-J... och dessutom märker att han är i motståndarlaget, logga då ut illa kvickt, för då är döden nära*flin*

Nja kanske inte riktigt, men jäkligt bra spel är det iag.

Finns att ladda ner gratis på t.ex Fileshack, den senaste versionen kräver en del och jag har som sagt lite problem när det blir närstried med någon/några, men det handlar ju om lag där också. Har man bara ett hyffsat grafikkort (som inte jag har) så är det lugnt.

Öppen inbjudan till alla att spela lite "Bridge"

Men för guds skull, spela inte Defense... ni kommer att dö ganska kvickt

P.S till "janetsson"... jag hade problem med att använda ett .net mail-konto... fungerade bättre med ett .com

Permalänk

at last im in..... dock är jag rätt sopig än så länge och alla teoretiska training-grejjer knäcker mej. Så sjuukt tråkigt -(jag hann diska, vika tvätt, och dammsuga under den special forces)

Jag får inte köra sniper trots att jag sköt hundraprocentigt första gången på marksman-training.

Är det bara jag som upplevt spelet som illa programerat det känns väldigt hackigt att köra med höga inställningar även på training.

Visa signatur

janetsson

Permalänk

Krävs en del av datorn.. Även om jag är missnöjd med mitt nya graffekort, så gjorde det iaf susen på Americas Army. Förut hade jag inte en chans i närstrid iomed att mitt kort inte orkade hänga med i snabba förflyttningar, nu äger jag i stort sett varenda halvtaskig muslim man stöter på under dessa situationer. Spelet har en extra dimension för mig nu..

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Hedersmedlem

Har ni märkt att en del i erat eget team har OPFOR-liknande klädsel? Har sett det en hel del gånger på olika SF servrar. Nån som känner till nåt om det?

Dina lagkamrater bär inte de vanliga amerikanska mililtärkläderna utan nån typ av grön opfor liknande sak.

Permalänk

Det är indigenous forces, alltså motståndsrörelsen eller liknande. Dom är med i ditt lag, fast är inte amerikanska styrkor, utan som sagt, lokala Irakiska.

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Medlem

Jag har inte klarat av svaren på medicinlektionen och vapenlektionen än!!! har hållit på nu i flera dagar, man börjar juh bli tokig på dom där proverna!!! kan inte nån göra om dom å ge mej svaren

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av online
Jag har inte klarat av svaren på medicinlektionen och vapenlektionen än!!! har hållit på nu i flera dagar, man börjar juh bli tokig på dom där proverna!!! kan inte nån göra om dom å ge mej svaren

Googla det din jäkla slöfock!! Jag klarade både proven första gången, UTAN att fuska, dé du:p

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Medlem

Kille skjöt mig i ryggen så blev sur och blåste bort han.... Åkte i finkan och fick ner Honor till 8!
Problemet är att minimum för rediga servrarna är 9!
Hur får jag upp min honor till 9 igen ?

Permalänk
Medlem

finns väll många official som man kan lira på med en hounor så låg som 1 på väll?

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk
Medlem

Finns det, alla jag kollat på är ställda till 9, men du har säkert rätt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twille
Finns det, alla jag kollat på är ställda till 9, men du har säkert rätt.

Du får gå in på en "träningsserver" och ta lite enkla poäng.

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk

Hmm... På www.americasarmy.com listas hur många som uppnått olika honor-grader och där står att 0% nått honor 60-80?! På servrarna är det ju däremot massor av folk med typ 70 i honor. Hur hänger det ihop?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twille
Kille skjöt mig i ryggen så blev sur och blåste bort han.... Åkte i finkan och fick ner Honor till 8!
Problemet är att minimum för rediga servrarna är 9!
Hur får jag upp min honor till 9 igen ?

Såna som du ska hålla sig till CS.

Permalänk
Medlem

ArtMan, va det att han skjöt mig med mening, jag gick vidare med tanke att det va en olyckshändelse. Så skjöt han mig igen.

Permalänk

Detta kanonlir är som allra bäst när man kommer till en server med vuxna människor som uppskattar taktik och teamplay.
De CS-nördar som bara rusar i blindo, skiter i sina teammates och hänfaller till att bryta mot ROE kan gott hålla sig till andra spel. Blir så trött när vissa börjar klaga på att en sniper campar t.ex.... Vad ska man göra? Rusha med ett sniperrifle? Rekommenderar då CS eller Serious Sam om man vill ha hjärndött pang-pang.

Permalänk
Medlem

Kanonspel, dock lite irriterande när man skjuter 10 skott i någon och dem vägrar dö, vänder sig om och sänker en direkt på ett skott

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SlicerDicer
Hmm... På www.americasarmy.com listas hur många som uppnått olika honor-grader och där står att 0% nått honor 60-80?! På servrarna är det ju däremot massor av folk med typ 70 i honor. Hur hänger det ihop?

Det är väl antagligen 0,xx% annars skulle det fattas 1 procent

95% 0-20
3% 21-40
1%41-60
0%61-80

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Online, har du fortfarande problem så kan du PM mig så ska jag hjälpa dig med proven.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

Bästa killraten/7 ronder jag har på bild är denna på Insurgent, normalt brukar jag ligga på mellan 12 & 20, rekordet är dock 34, men det var ca 1.5 år sedan, när jag rushade mot ett gäng amatörer:p

EDIT: HELVETE!!! Inkluderade en screenie, men var sjutton tog den vägen??

24 kills & 2 deaths var det iaf på den..

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..

Permalänk
Medlem

Jag har problem, jag blir utloggade hel tiden när jag är i banorna men jag har ingen som helst aning om varför ! Jag e i en server 5 sec så åker jag ut, nån som vet anledningen. de står nåt men de försvinner på 0,3 sekunder så jag hinner inte kläsa vad de e för fel, och man kan inte printa de.

SNälla hjälp jag vill spela, har gjort alla training uppdrag förutom advansed infantry.. kan int ekomma in på den "unavalible" ????? :/

Visa signatur

If it bleeds, we can kill it!

Permalänk
Medlem

Har du punkbuster aktiverat?

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

yes, de har jag. Men jag läste nyss att många har de problemet och att de inte riktigt vet va de beror på eller hur man fixar de... ?

Visa signatur

If it bleeds, we can kill it!

Permalänk
Medlem

AA har varit lite knöligt sista dagarna. Det är bara att försöka igen...

Visa signatur

nojman

Permalänk
Medlem

http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=61755

En tråd på deras forum, der står allt typ. Men ja, den är knölig och den har alltid vatt de. Lite buggar här coh där. Specielt i training...

Visa signatur

If it bleeds, we can kill it!

Permalänk
Medlem

Mitt namn är SpankySuccess[SWE] vill du bli min vän?
ett tips till alla nya (är själv ganska ny) gå in på aaotracker.4players.de och regga er så kan ni hålla reda på hur bra ni är fragrate mm

Visa signatur
Permalänk

Att man åker ut blixtfort från servrarna?

Hade oxå det problemet ända tills jag uppdaterade punkbuster manuellt... Pillade i.o.f.s. en hel del med brandväggen o.s.v. också men jag tror att det var den manuella uppdateringen som löste strulet.