Permalänk
Medlem

Enkla bilder

För någon dag sedan hade jag tråkigt och fick lust att rita något, så jag öppnade mitt enkla ritprogram Photo Express 3.0.
Nu ska ni få se vad jag åstakom Det är enkla bilder men jag tycker att lite enkla bilder kan vara stämningsfulla på något sätt... jaja nog med skrivande, här får ni tre smakprov på dem:

(klistra)

www.freewebs.com/dreamondude/dreamland 5.jpg

www.freewebs.com/dreamondude/dreamland 2.jpg

www.freewebs.com/dreamondude/dreamland 6.jpg

Förresten, någon som vet hur man lägger in en bild i en tråd utan en länk? Vanlig HTML verkar inte fungera.

Visa signatur

<NE>

Permalänk
Medlem

http://upl.silentwhisper.net/

släng upp bilderna där istället för dom verkar inte funka nu.

Permalänk
Medlem

x-tazy: Man får öppna ett nytt fönstser och klistra in bilderna där, freewebs tillåter inte att man öppnar länkarna från en annan sida, då länkas man tillbaka till sidan man kom ifrån.

OnT: Ehm, jättefina bilder... Lite för pixliga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Don_Tomaso
x-tazy: Man får öppna ett nytt fönstser och klistra in bilderna där, freewebs tillåter inte att man öppnar länkarna från en annan sida, då länkas man tillbaka till sidan man kom ifrån.

Jepp, trodde att många skulle tycka det Men jag håller med dig en del, dom var bara något som jag slängde ihop på inte alltför så lång tid. Men du måste väl ändå hålla med om att dom är lite stämningsfulla.

Japp märkte att länkarna inte fungerar allt för bra. Man får helt enkelt klistra.

Visa signatur

<NE>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Don_Tomaso

Ahaa , det visste jag inte , men men man lär sig nått nytt varje dag

OnT : Hah , fina bilder..jag tänker på Mario3 när jag ser dessa