Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Medlem

Tjena.

Prob. 1: Nån som vet vad det integrerade nätverkskortet har för NIC-index?

Prob. 2: När jag skall välja mitt integrerade nätverkskort till att mäta in/ut hastighet, så går inte det. Eller det går att klicka på NICen men när jag går in och verifirera i menyn har den valt MS TCP Loopback... igen. Nån som har en lösning på detta problem?

/Phuno

Visa signatur

Burk: DFI NFII Infinity|[color="red"] Barton 2500+ AQZEA 0331 [/color](265x9) | A-Data PC3200 BH-5 2x256 MB | PoV Geforce 4 Ti 4200 128 MB
Burkkylning: Maze 4 | Maze Z | Eheim 1250 | Nissan Micra -87 Radiator
Server: Asus P4B533-V | Pentium 4 2,0 GHz | Samsung PC2700 1x512 MB | Geforce 256 32 MB

Permalänk
Medlem

Nån som har ett redan fungerande script till gettv?! Det som finns till den som jag har kan inte hämta om sidan =(

är kass på att scripta om detta kollade lite igår och strulade till allt ännu mer.

Visa signatur

Computers have a way of fucking up things

Permalänk

när var det tänkt att samurize sidan skulle vara uppe igen?

Visa signatur

The Educated Fool
Smaken är som baken; hårig, finnig och full av skit.... eller var det delad?

Permalänk

Tänkte fråga om man kan tanka färdiga teman till Smauraize har inte tid å sätta mig in i programmet å lära mig det.. Så finns det färdiga teman att tanka hem? hittade då inget på samuriaze.com..

Visa signatur

Ryzen 5900x I Arctic Liquid Freezer III I ASUS TUF GAMING X570-PLUS I G.Skill Trident Z Neo 2x16 3600MHz CL16 I ASUS Tuf RTX 3080ti 12GB I Corsair MP600 1TB M.2 I ASUS ROG Strix 850W I Lian Li O11 Vision I

Permalänk
Medlem

Det heter samurize, och hur svårt är det att hitta? Surfa till samurize.com. Jag vill ladda hem färdiga configer, alltså går jag in på "downloads". "Samurize configs".. vad kan det vara tro?

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Pjuuh, läst allt nu. trevlig tråd! =D

Visa signatur

Degar la mest !

Permalänk
Medlem

Haha, tog det 8 månader?

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk