Permalänk
Medlem

Fel på Dellskärmen

Tjena
Jag har ett litet problem med skärmen, den drar ihopo sig på sidorna så att bildytan blir felt deformerad (kolla bifogad PAINTbild).
Jag har haft en kompis som efter nått år hade samma problem med sin Dellskärm.
I början räckte det att man slog till den lite nätt sen fick man slå hårdare och hårdare och nu kan man slå sig blodig utan resultat =D
Finns det något enkelt sätt att fixa till det?

tack på förhand

Permalänk
Medlem

korrigera med geometrinställningarna?
Om bilden är helt förvrängd lär det väl dock inte hjälpa

Permalänk
Musikälskare

Haxxa den max

Nej men kolla på en billig ny, känns som den har gjort sitt...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Hej jag har också problem med min dellskärm. det är så att de här knapparna man ska använda för att justera horisontalläge mm inte fungerar utan går bara att vrida åt ett håll. vilket har lett till att skärmbilden inte helt överensstämmer med skärmen. finns det något program som man kan göra de här inställningarna i?

Permalänk
Medlem

får sådär om jag kör 60hz, med 100hz så försvinner det för min del iaf, har för mig att det vart likadant då jag prövade starstorm drivisar