NFSU2: Bild på din bil

Permalänk

Grymt surt att det är bra så mycke färre bilar i 2an än 1an... Redan när kört 55% så "All parts unlocked", vafan hoppades på mycket skönare bilare man kunde. Silket waste o köra vidare efter detta?

Permalänk
Medlem

Fasen jag vill oxå ha en lekbil..Hehe får la bli en skyline då....När man blir 40 hehe...Nä nu får jag nöja mig med den hära leksaken som e tunad för just drifting. Satt 2 timmar o ställde in så att den skulle vara så rolig o bra som en drifting car som det bara gick att få den. Jag måste säga att jag lyckades, enligt mig e den väldigt rå, älskar de "små driftinghjulen".

Trodde att rx7a eller supran skulle vara bra för drifting men tyckte de var för jobbiga(för mycket aggressioner när man touchar väggen då de o så oförutsägbara) så jag tog evo 8:an o med sin 4wd satte den datorn på plats hehe

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/HellDifter.JP...

sen har jag en update på min Mx5

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/MX5_fatsoNorm...
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/MX5_Fatsobehi...
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/MX5_Fatso.JPG

rx7a e sugig i mitt tycke, ett mellanting mellan mx5an o supran o supran äger allt på drag....

får se vad skylinen kan göra den har ju redan 50% av handling baren redan som stock ju....

fasen vad jag önskar att jag hade de hära bilarna på riktigt...sigh.....

Visa signatur

12700k@/7200c34@7800/msi z790 itx

Permalänk
Medlem

här kommer det några bilder en lagom mysig bil.

Visa signatur

What are you looking at... Biatch !

Permalänk
Medlem

När får man Mustangen och a3 vill gärna ha dessa bilar är på 2:a sponsringen

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

är det ingen som har kartan till alla verkstäder?

Visa signatur

Nya:P4 3.6(2mb cache) Extreme edition Asus P5AD2-E Premium i925XE HIS Excalibur X800XT PE IceQ II VIVO 256MB OP Western Digital Raptor 36Gb 10000rpm 8Mb cache S-ATA,Maxtor DiamondMax 10 300Gb 7200rpm 16Mb S-ATA x2 2048 DDR2 PC4300 Gammla:P4 3.2Ghz(Prescott) HIS Excalibur Radeon X700pro 256mb ddr3 1024 ddr1 200gb SATA

Permalänk
Medlem

SecretAgentMan, visste inte att du brukade vara här på Sweclockers

Har för mig att jag sett dig på Subaru forumet dock, man brukar ju pejla in där för att dregla lite

Jäkligt snygg bil, även om jag råkar gilla EVO6:an mer så tror jag nog att Subarun är det "smarta" valet.

Dock inget fel på en Subaru

Permalänk
Medlem

Där har du fel. STORA fälgar och två varv isolerband ska det vara!
Ju större desto bättre! Bilen ska dessutom "hänga över fälgarna" åczxå!

Visa signatur

AMD Athlon 64 3500+ 939, ABIT AV8 , Saphire 9800pro 128Mb, 2x512 Kingston PC3200DDR, 80+200Gb hdd, CD-RW, Chieftech dragon chassi. Kolla galleriet!

Permalänk

Icy - Man tackar - visst är man lite datamupp med...(och Bilsport-kändis numera - köp nästa nummer, vi har varit och kört Superstage - näst snabbast blev man..)

Äntligen fick man en Impreza i spelet med, som faktiskt moddats "relativt" smakfullt med Volkfälgar och marginellt med vinyl - och ändå plockade hem 10 stjärnor. Bild kommer senare.

/J

Permalänk
Medlem

Detta är då drifitingkärran, precis som i 1:an så är den perfekt balanserad.

Lite lätt stylad:)

Permalänk

Visst var/är den kalas till drifting?

Lite underligt då det krävs kraftigt med moddar, eller snö/grus/is för att förlagan skall vara lätt att åka på tvären med.

/J

Permalänk
Medlem

jag har uppfyllt alla krav i det första kontraktet jag fick, och nu borde jag väl kunna hämta ut en bil?

kan man vänta med det tills man låst upp flera bilar så att man kan hämta ut en bättre bil? finns inga grymma bilar inne nu nämligen:(

Permalänk

Du kan ha sammanlagt 5 bilar så du kan hämta ut en bil nu, och fler sen. Men finns det ingen du vill ha så skit i det..

Jag körde med min 240sx tills jag fick Supran och sen Mustangen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gibson
Najsiga cars
Jag har 5 stycken. Men 2 är stock, 1 är en vråltrimmad skyline med 0 stjärnor, och en är en ful audi TT
Här kommer min stolthet: Honda Civic

http://www.m0000.com/stuff/civic.jpg

Vilken färg har du på framlyserna?! E d lila? Eller e jag färgblind...?!

Visa signatur

Man förtjänar inga mål, man gör dom!

Permalänk
Medlem

shit vad hemska alla bilarna ser ut=/ om lambo murceliago är en supermodell är dom här gamla tanter som krängt på sig ett dussin halsband, 18 ringar, sju klänningar och tre fjäderboor för att försöka se fina ut.

ska nog ta och köpa hot pursuit 2 tror jag så man får köra lite schyssta bilar.

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk
Medlem

Supra åt folket:

Permalänk
Medlem

Tur att vissa här inte håller på med styling i vanliga fall... Ser för jävligt ut rent utav ibland

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
Tur att vissa här inte håller på med styling i vanliga fall... Ser för jävligt ut rent utav ibland

Det kan ju vara så att ju fulare bil du har i spelet desto fler stjärnor får du. Det är skaparna av spelet som har världens sämsta smak..

Synd att man tröttnade så fort.

Permalänk
Medlem

Har en 10-stjärnig Skyline utan alla fula dekaler och allt... Ser ut som en orginal men är inte en. Ren och fin design

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Audioslave
Det kan ju vara så att ju fulare bil du har i spelet desto fler stjärnor får du. Det är skaparna av spelet som har världens sämsta smak..

Synd att man tröttnade så fort.

HEHE Japp ju mera dekaler och skit du slänger på destå "bättre" är din bil enligt NFSU logiken.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk

...det är inte bara där den logiken tillämpas - köp senaste Bilsport som sagt och kika in "vårat" Superstagereportage....plast och skit säljer...

/J

Permalänk
Medlem

min drifting corolla

in action

ska troligtvis köra med den tills jag kan få en Skyline

Visa signatur

Antec SLK3000B | Tagan 480W | AMD A64 3000+ Winchester | Zalman CNPS7000B-CU | MSI RS480M2 | 1x512 A-data Vitesta PC4000 | Sapphire X700Pro 128mb | Seagate 120+200GB
var snäll och CITERA när du skriver till mig :)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

kunde ni inte hittat NÅgra större biler? Coca?

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem

satt i lekte lite med olika desginer på bilar

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Permalänk
Medlem

Secretagentman, nice måste köpa nästa nummer då

Permalänk
Medlem

Hej på er, har sett en del screens att ni har "software" liknande grafik Jag löste detta genom att.. Gå in i options, sen video options.. Leta er till nånting med namnet "Texture filtering" eller nåt sånt.. Sätt på texture filtering, och starta om spelet.. Kanske inte funkar för alla, men det funka för mig

Visa signatur

** Intel Core 2 Duo @ 3Ghz ** 4Gb DDR2 @ 800Mhz ** Geforce 8800GTX 768mb **

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus Maximus Formula | Inte Core 2 Duo E8400 | Geforce 8800GT 1GB | Corsair Dominator 4GB | Hiper 580W

Permalänk
Medlem

min eclipse

mustangen

och slutligen den bästa just nu min TT

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

MyRus, grym mustang!