Permalänk
Medlem

Låter bra! Hoppas vi får se spännande updates snart

Visa signatur

R7 3700x | Gigabyte x570 I | Alpenföhn Black Ridge | HG Osmi 3.0 | Gigabyte RTX 2060 itx

Permalänk

oooh... spännande! Vill se ljus nu!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Vi vill se ljus i Gothalls hus, eller något.

Permalänk
Medlem

shit killen e ju skillad;P vart har du lärt dig allt det där med dremmel(vet inte omd et är rätt stavat..dremel...)fett cool bart lyse:D....har du dioder i ansiktet på framsidan oxå?? fett koollt med lysande röda ögon^^

Permalänk
Medlem

Ja han är typ jedi master med en dremel!

Visa signatur

R7 3700x | Gigabyte x570 I | Alpenföhn Black Ridge | HG Osmi 3.0 | Gigabyte RTX 2060 itx

Permalänk
Medlem

håller på som fasen .. byter ut alla skruvar till insex m4 .. och en del muttrar till en egen konstruktion av platt mutter..

fick de "stora" dioderna idag till hornen... dom är 10mm i diameter .. dom kommer fungera som hdd leds så lite blinkande horn när hdds jobbar..

får de röda neonrören först imorron :\ ... har lite småleds som ska in på specifika ställen åsså men dom har jag ... ...

de e kaffe påfyllnigs time sen back to buiss

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
håller på som fasen .. byter ut alla skruvar till insex m4 .. och en del muttrar till en egen konstruktion av platt mutter..

fick de "stora" dioderna idag till hornen... dom är 10mm i diameter .. dom kommer fungera som hdd leds så lite blinkande horn när hdds jobbar..

Måste bara fråga var du får 10mm dioder från...

Kommer att se grymt nice ut med blinkande horn...;)

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Medlem

Det blir säkert grymt snyggt med blinkande horn! Kanske man kan få se en bild på det ikväll

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The hax boss
Måste bara fråga var du får 10mm dioder från...

Kommer att se grymt nice ut med blinkande horn...;)

micro kit i västerås, de e samma sortiment som elfa ... dom har lite kuliga grejjer

i gämnförelse med vanlig och den stora..

Permalänk
Medlem

röda 10 mm finns även på clas ohlson... för dom som inte bor i västerås...

Visa signatur

laptop - Compaq 615
foto - Nikon D3000 + 18-105
Bloggen med lite foton och skitsnack

Permalänk
Medlem

fan vad snyggt, jävligt bra gjort, berömmer!

Visa signatur

Game: Ryzen 9 9900X, 32Gb DDR5, EVGA GeForce GTX 1080 Ti 11GB SC2 Hybrid Gaming
HTPC: Ryzen 5 5600X, 16Gb DDR4, GTX 1050 Ti 4GB
NAS1: Ryzen 5 4600G , 16Gb DDR4, 464TiB
NAS2: A10-7860K, 16Gb DDR3, 381TiB

Permalänk
Medlem

hmm.. tvättar du aldrig tummen eller? varenda foto man ser den på e nageln helt röd.. börjar snart misstänka att du håller på med småkonstiga saker..

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

lol .. jo men jag målar mycke å de verkar vara tummen som blir utsatt

Permalänk
Medlem

men de e alltid samma färg, alltid samma nyans

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

säger bara tummen upp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeTC
men de e alltid samma färg, alltid samma nyans

ja röd e röd ?!

behöver points i tävlingen nu ju..

Permalänk

Redan fått min men slänger en till om de går!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Tjenare.. jag lånar denna tråd lite.. asså äre någon som vet vart det finns sådant där frost spray någonstans.. har sätt att en del butiker har det.. p.s GoTaLL
Jävlar så duktig du är.. sysslar du med sådant där på heltid eller?

Visa signatur

|AMD Athlon XP2800+ (Barton) @ 2.4GHz|Ram: 2x TwinMos 256mb|Hd: Western Digital Caviar 160GB|Gfx: Asus Radeon 9600XT 256MB DDR | Moderkort: Abit KD7A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
micro kit i västerås, de e samma sortiment som elfa ... dom har lite kuliga grejjer

i gämnförelse med vanlig och den stora..
http://w1.217.comhem.se/~u21704298/new/Picture 230.jpg

precis ätigt spagetti eller?

Permalänk
Medlem

hehe ne de e nog färg Men det vad NÅN som frågade efter Sandpapper till "frostning"

Det finns nåt som heter vattensandpapper som man sandpapprar med vatten för få det tunnare och jämnade.. Dessa papper finns på typ biltema lr classe lr nån byggaffär.. Använd ett Vattenslippapper 1200kornigt så blir det bra.. o sen gör INTE som han sa ovan här.. Ös på vatten/doppa pappret i vatten o sen på o slipa o tvätta o sen låt torka, är du inte nöjd så gör samma sak tills du är nöjd..

mvh Jim,

ps GoTall FETT GRYMMT!!

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jine
hehe ne de e nog färg Men det vad NÅN som frågade efter Sandpapper till "frostning"

Det finns nåt som heter vattensandpapper som man sandpapprar med vatten för få det tunnare och jämnade.. Dessa papper finns på typ biltema lr classe lr nån byggaffär.. Använd ett Vattenslippapper 1200kornigt så blir det bra.. o sen gör INTE som han sa ovan här.. Ös på vatten/doppa pappret i vatten o sen på o slipa o tvätta o sen låt torka, är du inte nöjd så gör samma sak tills du är nöjd..

mvh Jim,

ps GoTall FETT GRYMMT!!

om det var mej du syftade på med vatten å sandpapper så var det inte riktigt så jag sa .. men men ..

Permalänk

Fyfan, tråkigt med plexit.
Men, som vanligt.
GoTall fixar allt. Och dendär Bart-Xbox-Jewel var bara för jävla snygg.

Permalänk

updates ikväll?

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk
Medlem

hoppas på updates ikväll men har bytt ut alla skruvar och muttrsar och popnitat en del å e lite krampaktig i händerna.. men det kommer ..

Permalänk

wwiiiee, ser fram emot..

Permalänk
Medlem

får se om jag hinner idag dock :\ ..
kl är rätt saftigt å jag har inte sovit bra på ett par år nu

Permalänk

Haha... Då kan du nog vänta några år till med att sova..

Permalänk
Medlem

Länka till uppdatsen på första sidan?
Är väldigt smidigt, funkade utmärkt förra gången(/erna?)

Berömmer dej för din energi och uthållighet, snyggt chassie men lite "för mycket" för min smak.
Jag önskar att jag tog tummen ur arslet och började modda nån gång...

Fortsätt modda, du gudabenådade moddare...

OFF TOPIC: Får man fråga lite?
Går du något plus på att bygga snygga burkar? Är det värt all tid, om man enbart ser till pris och inte tänker på att man gjort något kul som man är nöjd med?

Visa signatur

ASUS P5Q Deluxe | Intel Core2Duo E8500 | 4*2048 Corsair Dominator PC8500 DDR2 | PowerColor Radeon HD4870x2 | 74Gb WD Raptor + 250Gb Maxtor DiamondMax 10| Plextor PX-755A | Seasonic Energy 80+ | Antec P180 | ViewSonic VX2025wm | MX518 | Logitech Elite keyboard
Skribent för Sourcebasen.se

Permalänk
Medlem

oki "pytteliten update" ...

försmak på hur det "stora" ledsen ser ut lysande

taskig bild dock..

Permalänk
Medlem

Verkar lovande! Keep up the good work!

Visa signatur

"Andreas Hedlund har gått igenom alla tänkbara mjukvaruproblem. Nu har han kommit fram till hårdvaran.
Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken, fungerar inte."
[i]- SAF-tidningen Stockholm, nr 4, 4 juni 1999[/i]