Steam och online köp.

Permalänk
Avstängd

Steam och online köp.

Hade tänkt mig att inhandla HL2\CSs men till min stora förvåning skulle dom ha 15$ taxes, sen när kostade det 15$ för att dra 60$ från ett kredit kort? Det måste finnas ett sätt att kommer förbi taxxes på grund av att andra hälften av världen behöver inte betala de dära 15$ någon som vet?

Permalänk
Avstängd

men snälla 104 kr...

Permalänk
Medlem

Blir nog svårt att undgå att betala skatt... men som sagt, det är ju bara 104kr.

Permalänk

Jag har för mig att Valve stänger av ditt konto om de kommer på att du fuskat med skatten. Testa att söka på steamforumet.
www.steampowered.com

Visa signatur

kan man bygga tandtroll som attackerar andra ? - KewKaa

Permalänk
Avstängd

Som jag trodde, det är fan bara idioter här. Säj mig varför jag skulle betala 100spänn för inget?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KalleKofot
Som jag trodde, det är fan bara idioter här. Säj mig varför jag skulle betala 100spänn för inget?

inse.. du kommer inte förbi dfet, ska du börja gå förbi momsen också? 25% på allt du köper? inte så skoj? tror jag inte någon tycker..
100 kr extre är ju knapppt något. och ör att vi tycker det är alla idioter? kanske ska ta o lugna ner dig lite va? grabben?

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KalleKofot
Som jag trodde, det är fan bara idioter här. Säj mig varför jag skulle betala 100spänn för inget?

Därför att lagen är sån? i sverige anger vi alla priser inkl. skatt, det gör dom inte i USA. är du så jävla snål så låt bli att köpa det. men sluta lipa på oss.

Permalänk
Medlem

Köp det på elgiganten istället om du kan, kostar bara 329 kr

Visa signatur

Intel E6750 2.66 @ 3.2 Ghz , 4gb ram, Gainward 8800GT 512mb