Permalänk
Medlem

Bärbar till lägsta pris?

Hejsan, min mamma skulle vilja skaffa laptop, hon jobbar mest med skrivprogram och surfar samt chattar med msn. så kraven på datorn är absolut inte stora. Den ska vara ny och så billig som möjligt.

Tacksam för tips!

Permalänk
Medlem

se.pricerunner.com

Visa signatur

Acer Aspire 1362WLC : Mobile AMD Sempron 2800+ 1,6 Ghz : 512MB : 40GB : 15.4" WS

Permalänk
Medlem

fanns en bärbar för lite mer än 5K, sök så finner du

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Medlem

eftersom din mamma vill säkert ha lite stil och inte en stor plasthög som låter en massa, köp en iBook...

Permalänk
Medlem

Hehe, joh, iBook är det inge fel på, ska fortsätta leta lite, annars blir det en beggad....

Permalänk

www.Shg.biz har bra priser!

Visa signatur

Amd64 3000+@2350 Corsair xms 3200xl, Ati 9800 Pro, Abit k800 pro 3rd-eye

Permalänk
Medlem

6.870,00 kronor och gratis frakt...

Den dator som säljs för 5000 har en VIA-processor och är inte mycket att ha, ens för de begränsade användningsområdena du nämnt...

Visa signatur

Acer Aspire 1362WLC : Mobile AMD Sempron 2800+ 1,6 Ghz : 512MB : 40GB : 15.4" WS

Permalänk
Medlem

det skadar inte att kolla in exempelvis www.3stepit.se Dom säljer visseligen begagnad utrustning, men lämnar 12 månaders garanti...

Jag har privat varit i kontakt med 4 laptops köpta från dom (3 dell + 1 ibm), som alla varit i tiptop skick med bra batterier (min dell lattitide LS ger ca 2 timmar på batteri med ordbehandling & surf = inte illa för ett begagnat batteri.)