Permalänk
Medlem

"Säkerhets Vippbrytare" nu på biltema!

Ville bara tipsa om att dom nu säljer "Säkerhets Vippbrytare" på Biltema som kostar nästan 90:- på tex. danmobility.se

På Biltema är dom betydligt billigare.. 30 kr

Se länk:
http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=461&iItemId...

Jag ska själv ha sånna på chassit jag nu skall börja bygga..

Permalänk
Medlem

Snygga, ser så otroligt fult ut när dom har små lysdioder i "vipparna" =/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

tack för tipset..!
hade tänkt att köpa sådana från danmobility.se

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Movement
tack för tipset..!
hade tänkt att köpa sådana från danmobility.se

Jag oxå.. Det var därför jag tipsade!

Permalänk

Tack! skulle just köpa på Elfa för 200:- för 4st
Men e det bara jag som e blind eller kan man inte beställa via internet på biltema?

Permalänk

va inne på biltema idag å skulle köpa ett par st sånna, fick värsta utskällningen av en i personalen för att jag var en idiot som trodde biltema hade en hemsida typ...

han verkade inte veta ett skvatt vad internet va, jag sa att jag sett den på deras hemsida biltema.se, då sa han att de inte sålde på postorder, nej det vet jag därför står jag nu i er butik och vill handla, kan du visa mig vad ni har den switchen som ni visar som nyhet på eran hemsida tack.
han svarar igen: Nej men hemsidan är kvar från då vi hade postorder det har vi inte nu.

*diskussionen fortsätter på detta sätt i c:a 5 minuter...*

nu blev jag förbannad på han å röt varför de har en hemsida å slänger upp produkter på den som de inte säljer, han trodde väl jag var dum i huvet eller nått, jag vet vad jag tror han hade för IQ iallafall...

gjick å betalade för mina andra grejer och gjick till receptionen och fråadenen kille i typ min ålder istället, han var betydlit trevligare och frågade snällt om jag visste artickelnummer mm på den, men det hade jag inte, då förklarade han snällt att kattalogen var ny sedan 3 dar tillbaka och många nyheter hade inte kommit in i lager och var därför inte införda i katalogen, men de fanns på websidan för att presenteras typ och de skulle komma in om någon vecka tillsammans med massa andra nyheter, visste ni tex att Biltema ska börja sälja aluminiumfälgar?

det ni!

Ska besöka biltema i Stockholm nästa fredag å se om det kommit in några!

MVH Philip

Permalänk

http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=461&iItemId...

Verkar trevligt. 30:- för dom. Men jag vill ha en vandalsäker strömställare med gröna dioder och en lika dan fast utan..:) Men känns lite surt att spendera över 200:- för en start och en resetknapp till datorn...;)

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

NIcea!

Visa signatur

Det man inte har i huvudet får man ha under huven!

Permalänk
Medlem

Sån där borde man ju kunna köpa o ta bort locket o använda en fjädrad å använda på ett vanligt chassi då man inte trycker in knappen hela tiden.

Visa signatur

Reggad sedan: 2001-07-04 <> 01:or for life! | Antec P180 | Intel P4 630 3.0@3166 Mhz | GeForce 8800GTS | 4Gb PC5300 Twinmos DDR2 | MSI 945P-NEO

Permalänk
Avstängd

finns det ingenstans att bara köpa locket så man kan välja vilken typ av brytare man vill ha?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

finns lösa 'skydd' på elfa har jag för mig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av denil
finns lösa 'skydd' på elfa har jag för mig

kostar ju typ lika mycket som en hel switch på biltema dock

fast iof, Biltema har ju inga i lager så

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Philip Thulin
kostar ju typ lika mycket som en hel switch på biltema dock

fast iof, Biltema har ju inga i lager så

jajjemen, men nu sas det inget om priset så

Permalänk
Medlem

Finns på realcar.se också, dock för 88kr.

http://realcar.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_skyltl.ht...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Philip Thulin
visste ni tex att Biltema ska börja sälja aluminiumfälgar?

det ni!

MVH Philip

Hitta du det på sidan eller i butik ??

Permalänk
Medlem
Citat:

Är locket i Anodiserad aluminium eller är det i vanlig tråkig röd plast ?

Permalänk
Medlem

För 30 kr är det plast med den billigaste variant av strömbrytare som går att uppbringa. Det är fördelen med elfa, däras tokdyra variant är kvalité

Permalänk
Medlem

Hur ska man koppla sådana? snygga var vissa iaf

Permalänk

någon som vet om dena funkar att koppla som startknap till datorn?

http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=461&iItemId...

Visa signatur

AMD64 4000+ A8N32-SLI Deluxe 7800GT A-data 2GB Raptor 74Gb Seagate 250Gb
MyBook 320gb Lacie 300gb Lian Li PC-6070B-SE HIPER 580W Zalman CNPS7700-Cu Zalman VF900

Permalänk

Fan, vad synd. Jag som letade efter en säkerhetsvippbrytare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SmugglarN
någon som vet om dena funkar att koppla som startknap till datorn?

http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=461&iItemId...

Klart de gör, samma princip som med vipströmbrytarna, fast du använder dig av en nyckel istället för spaken. i ena läget är den "av" och i det andra läget är den "på".

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Magn0lia
Hitta du det på sidan eller i butik ??

Han sa det när jag frågade om brytaren, "Ja och våra lättmetallsfälgar har änu inte dykt upp, därför är de inte med i katalogen, och de är inte med på sidan heller pga alla frågor vi skulle få!" typ...

/Philip

Permalänk

tack så mycke xNp^

Visa signatur

AMD64 4000+ A8N32-SLI Deluxe 7800GT A-data 2GB Raptor 74Gb Seagate 250Gb
MyBook 320gb Lacie 300gb Lian Li PC-6070B-SE HIPER 580W Zalman CNPS7700-Cu Zalman VF900

Permalänk

uppdatering!

va inne idag på biltema i södra Sthlm och frågade efter dem, de ska komma till den butiken under slutet på vecka 9, dvs nästa vecka!

när de kommer till de andra butikerna visste han nte men man kanske får räkna med nästa vecka eller veckan efter det...

Jag SKA ha 6 st iallafall!

/Philip

Permalänk

jag var inne på biltema förgår i helsingborg och dom hade precis fått in dom så om nån bor i närheten e de bara å köra ditt hehe

Visa signatur

AMD64 4000+ A8N32-SLI Deluxe 7800GT A-data 2GB Raptor 74Gb Seagate 250Gb
MyBook 320gb Lacie 300gb Lian Li PC-6070B-SE HIPER 580W Zalman CNPS7700-Cu Zalman VF900

Permalänk

Nice! ska åka längs E4 idag så jag har 3 st biltem på vägen, ska besöka dem alla såvida de har öppet när jag kommer fram

/Philip