Permalänk

Dell Inspiron 9300

http://www1.euro.dell.com/content/topics/segtopic.aspx/client...

Intel® CentrinoTM Mobile Technology: upp till Intel® Pentium® M-processor 770 (2,13 GHz, 2 MB L2-cache, 533 MHz FSB) och trådlös Intel® Pro/Wireless 2200-nätverksanslutning (802.11b/g)
Microsoft® Windows® XP Home Edition
Microsoft® Windows® XP Professional
De iögonfallande 17-tums Dell UltraSharpTM -bredbildsskärmarna ger en imponerande upplevelse för spel och visning av dvd-filmer i widescreenformat. Du kan välja mellan två upplösningar – WUXGA (1920 x 1200) med TrueLifeTM eller WXGA+ (1440 x 900). TrueLifeTM -skärmar är utformade för att vara skarpare och ha ett högre kontrastförhållande jämfört med vanliga skärmar med avbländningsskikt
För mer intensiva 3D-, Direct X 9.0® -kompatibla program kan du välja mellan tre grafikkort som är baserade på PCI-Express x16-teknik: ATI® MobilityTM Radeon® X300 med 64 MB, 128 MB DDR-grafik minne och NVIDIA® GeforceTM Go 6800 med 256 MB DDR-grafikminne
Lättviktsdesign för ersättningsdator: I Inspiron 9300:s startvikt på 3,59 kg ingår en 17-tums WXGA+-bredbildsskärm, en dvd-enhet och ett 6-cells batteri
En snygg ny Inspiron-design, i arktiskt silver och vitt, med nya designdetaljer som styrplatta för bredbildsformat för bättre ergonomi och bekväma multimedieknappar på framsidan för att kontrollera volym, start, stopp, uppspelning och framspolning för cd-spår och dvd-kapitel
Utökade kommunikationsmöjligheter inklusive ett inbyggt 10/100 Ethernet-nätverkskort och ett 56 Kbps-modem för kabelansluten nätverksåtkomst hemma eller på kontoret. Inspiron 9300 är också utrustad med ett Intel® PRO Wireless 2200-nätverkskort (802.11b/g) som ger dig friheten att få tillgång till din e-post, Internet och till och med företagsnätverket, var som helst där du har tillgång till ett trådlöst nätverk, t.ex. flygplatser och hotell.
Inbyggd dubbelbandsantenn (2,4 GHz/5 GHz) för användning av 802.11a/b/g-standarderna för trådlösa nätverk och Bluetooth® 2.0 trådlösa nätverksalternativ
Fullständiga anslutningsmöjligheter för kringutrustning och CE-enheter med 6 USB 2.0-portar, DVI-D-utgång, VGA-utgång, Firewire-port och s-videoutgång (tv-utgång)

Kan den vara något kanske?

Permalänk
Medlem

3,59kg och 17" är inte bärbart

Visa signatur

One man. One desire.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elysion

Jodå, fungerar perfekt att förflytta sig mellan hemmakontoret, köket och vardagsrummet
Att man sedan får näst intill ryggproblem av att bära datorer i den viktklassen längre sträckor, hängandes på ena axeln, lämnar jag fullständigt därhän...

Vill ha!!!

Mvh
2g0d

Visa signatur

Dell Inspiron 8600 15,4" WSXGA 1680*1050, Pentium M 1,5GHz Dell Latitude D800 15,4" WUXGA 1920*1200, Pentium M 1,8GHz AMD 800 + 15" TFT Lacie 250GB USB

Permalänk
Hedersmedlem

Flyttad.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk

4kg i väska är väl inget att gråta över?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elysion

Sådana kommentarer känns bara fåniga, kanske skulle du börja gymma?

Visa signatur

~ Macbook <> Debian-server

Permalänk
Medlem

Tycker gränsen går vid 4-5 kilo, sen kan man kalla den släpbar...

3,59 Kilo är väldigt bärbart. (jag är stark, mina matkassar väger nästan det 10-dubbla)

Dells prestandamonster är ju inget för studenter i första hand. Används den i skolan så är det bättre med en lättare...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Den verkar ju vettig om inte annat, inget dumbygge med Pentium 4 i bärbart skal och den ser dessutom riktigt grann ut. Är den dessutom tyst så blir t om jag sugen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikce
Den verkar ju vettig om inte annat, inget dumbygge med Pentium 4 i bärbart skal och den ser dessutom riktigt grann ut. Är den dessutom tyst så blir t om jag sugen.

Har du någon aning om vad du pratar om? P4 i en bärbar? En stationär processor i en bärbar dator? Tyst? Du måste skämta.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janav
Har du någon aning om vad du pratar om? P4 i en bärbar? En stationär processor i en bärbar dator? Tyst? Du måste skämta.

Jag letade efter syftningsfel, men hittade inga. Jag menade att det INTE var ett dumbygge med en P4.

Visa signatur