Permalänk

haha.tackar

Permalänk
Medlem

Fläskigt!

Permalänk

Säger bara coooolt.Och exakt i min smak STORT Å TUNGT ska det va.

Visa signatur
Permalänk

oo tackar! äntligen som fastnade för mitt projekt. ja den är stabill som fan...den kommer bli fet när den är klar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fredde__t
oo tackar! äntligen som fastnade för mitt projekt. ja den är stabill som fan...den kommer bli fet när den är klar

men så där kan du jue inte hålla på. du får helt änkelt sluta och skicka grejerna till mig:D

skämt o sido.
jag gillar även stora grejer. håller på att börja ritta up hur ett chassi som kommer ha alla 3 datorer som inte flyttas runt på. lan datorn får vara mr fluff.

gillar byggen skarpt.

Visa signatur

§1. Aldrig jag som börjar att har fel eller gjort något fel. §2 Skulle det mot förmodan vara så se §1

Permalänk
Medlem

Detdära var mig en rejäl och manlig dator. Vad ska datorn användas till?

Permalänk
Medlem

Bm hette modellen på fälgarna har j aför mej kostar ca: 400-800kr st om det är dom ja tror

Visa signatur

guns dont kill people i kill people

Permalänk

nja du som sa att fälgarna kosta så ltie ! då tänker du nog inte på rätt fälgar! deesa kostsa 2600 st!

sen vad datan sakll andvändas till! nja vanlig speldata!=)

Permalänk
Medlem

DATOR!

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

"Datan är byddg av IHÅLIGA fykantsjärn."

Visste inte att all infromation jag har i min DATOR är uppbyggd av ihåliga fyrkantsjärn. Har nog missuppfattat allt som har med programering att göra:/ annars håller jag helt och hållet med denil.

Visa signatur

Jag är jag och du är du?

Permalänk
Medlem

Bara fjöntigt med stora chassi. Bus enkelt att bygga, försök med att bygga ett så litet och lätt som möjligt med vattenkylning och hela köret.

Permalänk
Medlem

Verkar bli en stor och maffig maskin det där, bra idé att sätta in två moderkort.
Väntar på det färdiga resultatet.

Visa signatur

kill -s SIGCHLD `pidof Kenny`
bash: Oh my god, they killed Kenny
init: You Bastards

Permalänk
Medlem

Ju större desto bättre, fått inspiration av elite?
Äckligt snyggt måste jag säga, stilrent och stort.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Säger bara coooolt.Och exakt i min smak STORT Å TUNGT ska det va.

Sa min flickvänn med, därför hon blev ihop me mig
För övrigt så får du ta upp titlen "tungviktsmästare" med Elitemodds tegelchassi

annars ser de ok ut, gillar små nätta, men man måste ju se de stora hela, med hantverket och allt ju. så, de blir bra. enligt mig då:P

Permalänk
Medlem

Haha, ja måste bara få säga detta, Fjortis

Men chassit blir nog bra mät va de väger sen med med all hårdvara!

Visa signatur

"Värm upp ugnen innan du stoppar in bullen".

Permalänk
Medlem

fredde.. haha.. jag vill se dig släppa med dig den till nästa SOSS LAN. du får allt bära den själv...

Permalänk

Då vart det min tur att skriva ett inlägg här också då.

Bygget verkar bli riktigt bra, litet är alltid trevligt, men problemet är att man får det inte så litet utan specialkomponenter och då behövs det mycket mer $$$... Stort är bra på andra sätt. Det ger bättre kylningsmöjligheter och det är i regel tystare. Så vill man bygga stort så ser jag inget fel med det.

Att moderatorerna godtar inlägg så som de riktade mot denil med helt uppenbara personangrepp är ju förfärligt. Alla gamla "sweclockersrävar" ojjar sig helatiden över hur illa det börjar gå för forumet, men när tillockmed moderatorerna inte orkar/har blivit blinda för, eller vad det nu är, inte bryr sig om vad folk skriver längre så vad ska då hända? Vad ska man behöva skriva egentligen? komentarer som "CP-unge" eller "Dö kötthuvud" är de "ok" i det nya sweclockers eller? Fan, visst att folk tycker det är tråkigt när folk misshandlar svensk grammatik (trådskaparen ett bra exempel) men det är ju inte det sweclockers handlar om, så det känns som att gnället gör lika mycket skada, men när det är ok med personangrepp som ju är helt mot swec's regler så är något riktigt fel. är ware'z det enda man kan bli avstängd för numera?
Sen skulle jag kalla denil's uttalande, om vem det nu var som "CS-nörd" eller hur det nu lät, mer som "muntligt självförsvar" än ett oprovocerat personangrepp som några i tråden verkar vilja få det att se ut som.

Aja nog snackat om det här. Hoppas det finns några vettiga moderatorer kvar som kan ta hand om det hela. Så trådskaparen kan få tillbaka sin tråd igen.
Moderator vänligen ta bort OT-delen av mitt inlägg när den inte längre behövs.

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ulvenstein
denil, du sitter ganska löst du med.

WTF?!

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggge
WTF?!

han blev anmäld..
antagligen för något personangrepp.. och det var inte ens han som startade med personangreppen.. han sa bara vad han tyckte..
eller så var det för att han klagade på att någon av moderatorerna inte svarade på hans mejl..

edit: hade visst kastat om några bokstäver

Visa signatur

MacBook (svart) | fixedgear

Citera mig om du vill ha svar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jetage
han blev anmäld..
antagligen för något personangrepp.. och det var inte ens han som startade med personangreppen.. han sa bara vad han tyckte..
eller så var det för att han klagade på att någon av moderatorerna inte svarade på hans melj..

Jo de förstod jag med.. Tycker bara att de e jäkligt dålig stil.. De va juh inte denil som var uppkäftig här.. Han bara svara med ett svar någolunda lik de han fick..

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggge
Jo de förstod jag med.. Tycker bara att de e jäkligt dålig stil.. De va juh inte denil som var uppkäftig här.. Han bara svara med ett svar någolunda lik de han fick..

Jag håller med dig..

Visa signatur

MacBook (svart) | fixedgear

Citera mig om du vill ha svar.

Permalänk

durkplåt (eller den mindre varianten äger ) men det gör väl inget om datorn väger mkt ? min dator väger lätt 35-40 kg - mått 43x43cm höjd 25cm jag har väldigt tjocka plåtar dvs

Visa signatur
Permalänk
Medlem

stor, tung, jobbig att bära. tur att det inte är min ^^ glhf

Visa signatur

Värre än så här kan det inte bli, sa pessimisten.
Jorå, sa optimisten.

Permalänk
Medlem

Om vi säger såhär.. Hur många gånger om året flyttar ni som _inte_ springer på lan och liknande arrangemang eran dator egentligen, förutom vid städning? För mig får en dator fast väga 120kg bara det går att flytta på den när man städar..

Edit: Glömde det jag egentligen tänkte säga
Hur går det med bygget nu? Väntar ivrigt på updates!

Permalänk
Hedersmedlem

Ni som duskiterar vad Ulvenstein sade i mitten av tråden kan sluta med det. Återgå genast till topic.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk

Intressant bygge, ska bli kul att se den fylld med prylar.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av denil
kryp tillbaka till ditt lunarstorm och cs-spelande.
oavsett om det är klart eller ej så vet jag väl vad jag tycker är snyggt! eller hur?

är det så fel att spela CS eller? =/
Finns servrar som är till för 30 och över

Lådan ser stabil ut. Men den lutar nog ganska starkt från LAN låda

När kommer fler bilder/uppdatering?

Visa signatur

Superb CPU/GPU renderengine 40K

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Denniz PoP
Ni som duskiterar vad Ulvenstein sade i mitten av tråden kan sluta med det. Återgå genast till topic.

Måste bara säga detta: Om vi skall diskutera topicen så kan det bli svårt (ingen har diskuterat data)

Men jag skulle fortfarande vilja ha svar på vad du skall ha för hårdvara ?

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk

ok! ja jag såg inte din fårga innan om vad där skulle va för hårdvara!

Där skall sitta 7 hårddiskar . sammanlagt ca 1,2 tb sen sitter där kingston hyperx minne 500 hz 2*512 sen sitter där en 3,4 gh intel pentium processor .

Där skall ju va 2 st moderkort i den. men jag väntar med att sätta i det andra till intel kommer med sin 64 bit processor.(hoppas dom inte dröjer för länge bara)

Sen hur det går med bygget! nja det går framåt nya bilder kommer inom kort!

Permalänk
Medlem

fredde__t: Detta bygge tror jag blir så cooolt när det är färdigt, funderar du på att fräsa nått snyggt ur grötrisplåten ? Kanske det blir för dyrt om det skulle bli fel dock. Snyggt är det i alla fall.